Jump to content

Lukasz Fabianski


Baxrus

Recommended Posts

  • Replies 331
  • Created
  • Last Reply

Fortsetter han på samme nivå som i de 3 siste er det jo fantastisk. Klarer han samme nivå ut sesongen og blir vår faste sisteskanse så skal jeg lage et lite Fabianski alter på skrivebordet :)

 

Klarer han det skal jeg kjøpe en keeperdrakt med hans navn bakpå, men jeg er fortsatt skeptisk og det kommer jeg til å forbli til han har holdt dette nivået i en ca 10 kamper.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært fantastisk om Fabianski er klar til å ta steget opp nå, men det spørs hvor mye tid han trenger, og om det evt ville vært mer praktisk å hente en etablert toppkeeper. Men enn så lenge burde han bli vurdert framfor Almunia, som gang på gang har vist at han ikke holder nivået for en toppklubb...

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært fantastisk om Fabianski er klar til å ta steget opp nå, men det spørs hvor mye tid han trenger, og om det evt ville vært mer praktisk å hente en etablert toppkeeper. Men enn så lenge burde han bli vurdert framfor Almunia, som gang på gang har vist at han ikke holder nivået for en toppklubb...

Tror de fleste krysser fingrene for at Fabianski endelig skal vise seg å være en toppkeeper. Nå er dessverre tilliten til våre keepere noe tynnslitt så det skal ikke mange feil til før det ropes om innkjøp igjen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tror de fleste krysser fingrene for at Fabianski endelig skal vise seg å være en toppkeeper. Nå er dessverre tilliten til våre keepere noe tynnslitt så det skal ikke mange feil til før det ropes om innkjøp igjen :blink:

 

Ja, hadde vært deilig med en skikkelig Arsenalkeeper, og ikke en som kommer via en bråte med andre klubber ;) Tilliten er utrolig tynnslitt, men forhåpentligvis er han verdt den tiden han måtte trenge. Han har vært god de siste kampene han har fått nå iallefall.

Link to comment
Share on other sites

Nei, men det hender jo av og til at det kommer en utagbar suser når han er skadefri.

 

Hender at det kommer utagbare lomper også.

Det ser ut som verdens nest beste keeper har blitt verdens beste. Almunia skal slite veldig med å ta tilbake plassen nå. Endelig kan jeg føle meg trygg på at vi har en keeper som holder nivået, og kanskje litt til. :D

Link to comment
Share on other sites

Hender at det kommer utagbare lomper også.

Det ser ut som verdens nest beste keeper har blitt verdens beste. Almunia skal slite veldig med å ta tilbake plassen nå. Endelig kan jeg føle meg trygg på at vi har en keeper som holder nivået, og kanskje litt til. :)

 

En skadefri Almunia går nok fortsatt forran Fabianski.... Eller? (Personlig håper jeg Fabianski står til han bajser på leggen (hvis han gjør det) også kan Szczesny få vise seg frem litt...)

Link to comment
Share on other sites

En glimrende match av Fabianski igjen, og beviser vel nå at han burde være førstevalg ut sesongen. Grunnen til at jeg mener dette er at Fabi har ferdigheter som målvakt som passer mye bedre til arsenal sitt spill. Etter han fikk selvtillit har han vært mye mer dominerende i feltet og har refleksredninger som det oser klasse av. Og en arsenal keeper trenger disse to tingene.

 

I tillegg klarer jeg ikke se at Almunia er vesentlig bedre på noen andre områder. Men syntes alle på forumet skal huske at en keepertabbe har enhver keeper, i år har Reina, Van der Sar, Hart, Schwartzer og Howard alle hatt brølere, så dette må Fabianski også ha lov til en eller to ganger ila en sesong. Så jeg gidder ikke melde meg på hylekoret den ene gangen fabianski tabber seg ut neste gang. Men skjer det derimot fler ganger er det en annen ting

Link to comment
Share on other sites

Fortsetter han som idag, så skal jeg gladlig spise mine ord. MEN det er alt for tidlig å konkludere med at vi ikke trenger nytt blod mellom stengene. Til Safehandski sitt forsvar, ett sted må man begynne...og han kunne nesten ikke funnet ett bedre sted å gjøre det på...Deilig med nullen idag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har av en eller annen grunn en skummel følelse av at Wenger går tilbake til Almunia ;) Ikke det at Almunia har vært dårlig denne sesongen, men Fabianski har vært sinnsykt god alle kampene han har spilt med unntak av Spurs i Ligacupen. Håper virkelig Fabianski fortsetter, og hvis han fortsetter denne formen trenger faen ikke jeg noen ny keeper :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært en av de som har hatt absolutt null tro på at Fabianski skulle bli en keeper som var god nok for Arsenal. Det gleder meg stort at han er iferd med å motbevise meg. Prestasjonene hans de siste kampene har vært meget gode. Det er tydeligvis at han er iferd med å få den nødvendige selvtilliten, og da kommer også prestasjonene.

 

Jeg vil bli meget sjokkert dersom Wenger nå benker han til fordel for Almunia når Almunia blir skadefri. Dette vil ødelegge den selvtilliten og flyten som Fabianski nå har funnet.

 

Hvorvidt Fabianski er god nok til å være vår førstekeeper på lang sikt, gjenstår fortsatt å se. Men inntil videre har han bevist at han fortjener å være førstevalg av de keeperne som er i klubben pr. dags dato

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært en av de som har hatt absolutt null tro på at Fabianski skulle bli en keeper som var god nok for Arsenal. Det gleder meg stort at han er iferd med å motbevise meg. Prestasjonene hans de siste kampene har vært meget gode. Det er tydeligvis at han er iferd med å få den nødvendige selvtilliten, og da kommer også prestasjonene.

 

Jeg vil bli meget sjokkert dersom Wenger nå benker han til fordel for Almunia når Almunia blir skadefri. Dette vil ødelegge den selvtilliten og flyten som Fabianski nå har funnet.

 

Hvorvidt Fabianski er god nok til å være vår førstekeeper på lang sikt, gjenstår fortsatt å se. Men inntil videre har han bevist at han fortjener å være førstevalg av de keeperne som er i klubben pr. dags dato

 

Godt oppsummert Kim!

 

Min tvil er i ferd med å snu, selv om jeg ennå ikke vil friskemelde hverken Fabianski eller Almunia. Det er altfor tidlig i sesongen. Fabianski har funnet flyten og leverte en meget god kamp i går.

 

Almunia bør varme benken inntil en evt dårlig periode av Fabianski.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig å se hvilken endring Fabianski har gjort! Kan faktisk ikke huske sist jeg så en som tilsynelatende var noe av det dårligste jeg har sett av en keeper i toppfotballen snu slik på prestasjonene sine. Dette er av den sjeldne typen og la oss håpe han fortsetter denne utviklingen!

Link to comment
Share on other sites

Fabianski kommer til å få stå helt til han skjemmer seg ut. Dette så vi med Mannone sist. Jeg hadde heller ikke stor tro på Fabianski, men du verden hvor han har stått frem!

 

Spørs om ben elfen har peiling likevel da, han har jo sagt hele tiden at Fabianski bør få tillit.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski kommer til å få stå helt til han skjemmer seg ut. Dette så vi med Mannone sist. Jeg hadde heller ikke stor tro på Fabianski, men du verden hvor han har stått frem!

 

Spørs om ben elfen har peiling likevel da, han har jo sagt hele tiden at Fabianski bør få tillit.

 

Vel slik jeg ser det var vel BE den eneste som hadde klokketro på Fabianski.

Så den skal BE ha.

 

Men det burde ikke være tvil om dette. Fabianski bør stå videre selv om Almunia er klar.

Det er som jeg har sagt før: kjekt å ta feil når konsekvensene er så positive.

Utrolig positivt at en spiller de fleste Goonere helst så forlot Emirates står sånn fram.

Arsenals beste keeper nå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...