Jump to content

Lukasz Fabianski


Baxrus

Recommended Posts

Det er lite som tyder på at det blir færre tabber med Almunia i mål da.

 

Og jeg har fortsatt ett håp om at neste års keeper er Fabianski.

 

BE

 

Jeg mener Mannone bør få stå de siste tre kampene rett og slett. Han er den keeperen som har gjort det best av de tre som har fått spille denne sesongen.

 

Jeg kjenner til din begeistring for Fabianski, en begeistring jeg absolutt ikke deler. Fabianski har aldri vist meg noe som helst som skulle tilsi at han skal bli den keeperen vi trenger.

 

Jeg mener en ny keeper må hentes inn. Og skal en ny keeper hentes inn, så bør det gjøres så tidlig som mulig etter sesongslutt. Vi kan ikke vente å se på hvordan Fabianski gjør det i treningskamper i sommer. Dersom vi gjør det, og han viser at han ikke har noe på nivået her å gjøre, så blir det meget vanskelig å hente inn ny keeper før sesongstart

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 331
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg mener Mannone bør få stå de siste tre kampene rett og slett. Han er den keeperen som har gjort det best av de tre som har fått spille denne sesongen.

 

Jeg kjenner til din begeistring for Fabianski, en begeistring jeg absolutt ikke deler. Fabianski har aldri vist meg noe som helst som skulle tilsi at han skal bli den keeperen vi trenger.

 

Jeg mener en ny keeper må hentes inn. Og skal en ny keeper hentes inn, så bør det gjøres så tidlig som mulig etter sesongslutt. Vi kan ikke vente å se på hvordan Fabianski gjør det i treningskamper i sommer. Dersom vi gjør det, og han viser at han ikke har noe på nivået her å gjøre, så blir det meget vanskelig å hente inn ny keeper før sesongstart

Jeg ser den, og hadde jeg ment at Fabianski ikke holdt mål hadde jeg vært enig med deg. Jeg så Mannone live i Emirates cup og det skremte dritten ut av meg for å si det slik. Mannone skal ha en pluss i margen for at han er uredd, men det betyr ikke at han er god. Jeg har mindre tro på Mannone enn på almunia, og det sier vel sitt.

 

BE

 

Edit: Jeg vil bare legge til en ting til. for en stund tilbake siden gav jeg Almunia kallenavnet kjegla. Det ble ikke godt mottatt på dette forumet her, og folk mente at man burde holde seg for god til å kalle egne spillere slikt. Mmaelaen var en av de som ikke likte det. Jeg ser nå at Fabianski har fått kallenavn som Tabbianski og Flappianski etc, blant annet av Mmaelaen. Det blir jo da for dumt. Når det har blitt enighet om at ens egne kjæledegger ikke skal ha kallenavn bør man holde seg for god til å bruke det mot andre også.

Link to comment
Share on other sites

La oss da sende han på lån til en relativt oppegående klubb et eller annet sted og la han ta utdannelsen der.

 

Helt enig. Synes ikke vi skal eksperimentere såpass med han. Pre-season er viktig å bruke på den keepere som mest sannsynlig er nr. 1. Han får vise hva han duger til i disse 3 siste kampene - også får vi evt. sende han på utlån. Sikkert en "middels" PL klubb som vil ha han.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Synes Fabianski var veldig god i går. :D Ingen som så det fantastiske utkastet hans og hvordan han febrilsk prøvde å stoppe skuddet til Keane? Jeg håper virkelig ingen mener at Fabianski fortsatt er vår beste keeper. Fyren er en vandrende katastrofe, og det viser han gang på gang...

Link to comment
Share on other sites

Synes Fabianski var veldig god i går. :D Ingen som så det fantastiske utkastet hans og hvordan han febrilsk prøvde å stoppe skuddet til Keane? Jeg håper virkelig ingen mener at Fabianski fortsatt er vår beste keeper. Fyren er en vandrende katastrofe, og det viser han gang på gang...

 

Fabianski holder deseverre ikke mål, som du sier. Enkelte på forumet tørr ikke innrømme at dem har feil, og tipper det fremdeles er folk som mener at Fabianski bør stå i Arsenalburet, eller hva?

Link to comment
Share on other sites

Fabianski holder deseverre ikke mål, som du sier. Enkelte på forumet tørr ikke innrømme at dem har feil, og tipper det fremdeles er folk som mener at Fabianski bør stå i Arsenalburet, eller hva?

 

Forrige sesong hadde jeg tro på Fabianski og håpet han fikk sjansen når Almunia spilte dårlig, men dessverre så viste han at han ikke takler dette nivået og det er klart at Fabianski og Arsenal må skille lag for at begge to skal oppnå suksess.

 

Denne sesongen (og slutten av forrige) så har jeg derimot sagt at jeg syntes Szczesny fortjener en sjanse over Almunia og hvertfall Fabianski. En kan iallfall lure på hvordan den eldre polakken han holde Szczesny bak seg i køen. For meg ser det iallfall bare ut som om det er Wenger's stahet som gjør dette fordi han har sett hvor god Fabianski er på trening, men har ennå ikke innsett at han har god nok mental styrke til å takle presset som skal til for å spille i Arsenal.

 

Man kan iallfall si mye rart om Almunia, men jeg er hundre prosent sikker på at han ville reddet lompa til Keane i går.

Link to comment
Share on other sites

Da ser det ut som Fabianski får sjansen på tirsdag i og med at Almunia er skadet. Skjønner virkelig ingenting, han har fått mange sjanser der han hele tiden har gjort tabber osv. Er det ikke på tide å la vår polske keeper spille og se om han er en kepper for sesongen?

 

 

Denne gangen tror jeg skaden på Almunia er tilfelle, han virket som han gikk på en smell når han gikk ned i føttene på wba-spissen under straffe-situasjonen.

Fabianski får dermed sjansen til å vise hvorfor AW vurderer ham foran de andre reservekeeperne våre.

La det skje!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Wenger må ha en skrue løs, fy faen. Skal ikke være mulig å gi denne fyren flere sjanser!

 

Kan lure på hva som skjer med Szczesny nå. Ikke får han spille på reservelaget (han er for god for dette ifølge trenerteamet), han får heller ikke spille på førstelaget (her har han ikke erfaring nok ifølge Wenger), han får heller ikke prøvd seg i Carling Cup (grunnet at Wenger skal bevise alle feil med at Fabianski er en klassekeeper, noe som for fjerde sesong på rad viser akkurat det motsatte). Szczesny får heller ikke dra på utlån av en eller annen grunn.

 

Hva gjør dette med polakken på langsiktig hold? Slik jeg ser det er nå klubben (Wenger) i ferd med å ødelegge alt av selvtillit hos Szczesny ved at han ser at Fabianski får sjansen gang på gang selv om han regelrett ALDRI griper sjansen, eller rett og slett ikke er god nok til å spille for Arsenal. Samtidig så blir han nektet å få den erfaringen han visstnok trenger for å kunne spille seg inn på førstelaget ved at han blir nektet å dra ut utlån.

 

Wenger sa jo før sesongen begynte at en av keeperne skulle bli sendt på lån. Det har ikke skjedd.

 

For meg er det noe som skurrer her..

Link to comment
Share on other sites

Sczezcny har snakka om at det er isfront mellom han og Wenger om dagen. Kanskje er Wenger sta og lite profesjonell i dette tilfelle da han velger utifra eit personleg perspektiv; ja den berømte trynefaktoren.

 

Er det overhodet nokon gong tid for å gi Sczezcny ein sjanse er det pinadø nå. Hvis ikkje kan vi berre selge han, slik at han ihvertfall får ein sjanse til å kunne utvikle seg og spele fast på eit høgt nivå.

Link to comment
Share on other sites

Sczezcny har snakka om at det er isfront mellom han og Wenger om dagen. Kanskje er Wenger sta og lite profesjonell i dette tilfelle da han velger utifra eit personleg perspektiv; ja den berømte trynefaktoren.

 

Er det overhodet nokon gong tid for å gi Sczezcny ein sjanse er det pinadø nå. Hvis ikkje kan vi berre selge han, slik at han ihvertfall får ein sjanse til å kunne utvikle seg og spele fast på eit høgt nivå.

 

Jeg er helt enig med deg, selg Szczesny, selg Mannone. De får jo ikke engang spille Carling Cup. Det er jo bare tull. Fabianski har jo bevist gang på gang at han ikke duger. Szczesny har jo talentet, ser ikke problemet her. Jeg blir rett og slett forbanna på Wenger akkurat nå. Skal vi bruke Fabianski mot Chelsea og da? Hvis Almunia blir ute i noen uker. Merker at gullhåpet mitt har blitt svekket betraktelig de siste ukene.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 27 2010, 01:26 PM) 207172[/snapback]

Wenger må ha en skrue løs, fy faen. Skal ikke være mulig å gi denne fyren flere sjanser!

 

Kan lure på hva som skjer med Szczesny nå. Ikke får han spille på reservelaget (han er for god for dette ifølge trenerteamet), han får heller ikke spille på førstelaget (her har han ikke erfaring nok ifølge Wenger), han får heller ikke prøvd seg i Carling Cup (grunnet at Wenger skal bevise alle feil med at Fabianski er en klassekeeper, noe som for fjerde sesong på rad viser akkurat det motsatte). Szczesny får heller ikke dra på utlån av en eller annen grunn.

 

Hva gjør dette med polakken på langsiktig hold? Slik jeg ser det er nå klubben (Wenger) i ferd med å ødelegge alt av selvtillit hos Szczesny ved at han ser at Fabianski får sjansen gang på gang selv om han regelrett ALDRI griper sjansen, eller rett og slett ikke er god nok til å spille for Arsenal. Samtidig så blir han nektet å få den erfaringen han visstnok trenger for å kunne spille seg inn på førstelaget ved at han blir nektet å dra ut utlån.

 

Wenger sa jo før sesongen begynte at en av keeperne skulle bli sendt på lån. Det har ikke skjedd.

 

For meg er det noe som skurrer her..

 

Ja, man kan jo bare lure på hva som skjer bak veggene på Emirates.. Ganske komisk hele keeper situasjonen egentlig, og skylden ligger på Wenger! Han hadde hele sommeren på å fikse det, men nå står vi her igjen! Almunia tabber seg ut for endte gang, blir skadet.. Fabianski kommer inn og begklagelig viser at han ikke er i nærheten av å holde mål! Mannone og Szczesny er de som ser ut til å ha virkelig potensiale, men de får desverre ikke sjansen til å ta nr 1 drakten.

Link to comment
Share on other sites

Når innbytterbenken ble ropt opp før kampen mot WBA hørte jeg en del buing når Fabianski ble ropt opp, mens Wilshere fikk stor jubel like etter. Er ganske sikker på at spillere og managere fikk med seg dette.

 

Husker godt siste kamp i forrige sesong mot Fulham. Da sto Fabianski, og han fikk stor ironisk jubel hver gang har gjorde noe "bra" (traff med en pasning, redning eller bare vært generelt borti ballen uten å ødelegge for laget). Wenger, spillerne og resten av trenerteamet er nok veldig klar over at Fabianski ikke er særlig likt av brorparten av fansen.

Link to comment
Share on other sites

Husker godt siste kamp i forrige sesong mot Fulham. Da sto Fabianski, og han fikk stor ironisk jubel hver gang har gjorde noe "bra" (traff med en pasning, redning eller bare vært generelt borti ballen uten å ødelegge for laget). Wenger, spillerne og resten av trenerteamet er nok veldig klar over at Fabianski ikke er særlig likt av brorparten av fansen.

 

 

Fortsetter han slik, så blir han nok godt likt av fansen snart. Men da må han spille slik som idag.

Link to comment
Share on other sites

Fortsetter han slik, så blir han nok godt likt av fansen snart. Men da må han spille slik som idag.

 

Jeg ble ikke "Almuniafrelst" etter at han noen gode kamper og jeg blir ikke "Fabianskifrelst" etter denne kampen. Begge keeperne våre har mye å bevise enda.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble ikke "Almuniafrelst" etter at han noen gode kamper og jeg blir ikke "Fabianskifrelst" etter denne kampen. Begge keeperne våre har mye å bevise enda.

 

 

Ikke overraskende det, også jeg venter til de to gutta viser stabilitet over en periode på et par mnd, ti kamper på rad uten blemmer er god medisin.

Hvor mange kamper med spill på dette nivået skal til for å overbevise deg?

Eller har du bestemt deg for at du aldri blir overbevist?

Link to comment
Share on other sites

Sczezcny har snakka om at det er isfront mellom han og Wenger om dagen. Kanskje er Wenger sta og lite profesjonell i dette tilfelle da han velger utifra eit personleg perspektiv; ja den berømte trynefaktoren.

 

Er det overhodet nokon gong tid for å gi Sczezcny ein sjanse er det pinadø nå. Hvis ikkje kan vi berre selge han, slik at han ihvertfall får ein sjanse til å kunne utvikle seg og spele fast på eit høgt nivå.

 

 

Hvor har du det med denne isfronten fra? link?

Link to comment
Share on other sites

Ikke overraskende det, også jeg venter til de to gutta viser stabilitet over en periode på et par mnd, ti kamper på rad uten blemmer er god medisin.

Hvor mange kamper med spill på dette nivået skal til for å overbevise deg?

Eller har du bestemt deg for at du aldri blir overbevist?

 

Jeg er åpen for å bli overbevist jeg, Walcott har overbevist meg denne sesongen og jeg har vært langt mer kritisk til han enn hva jeg har vært til Almunia.

 

En ti-tolv kamper uten store feil så snakker vi. Tillit tar lang tid å bygge opp, men brytes fort ned.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...