Jump to content

Lukasz Fabianski


Baxrus

Recommended Posts

Har lenge ønsket et utlån for fabianski. Det ville kanskje gitt hos svar på om han med tillitt kunne fått den nødvendige selvtilitten og tryggheten. Men det er nok for sent, Fabianski går neppe med på et utlån det siste året (2?) av kontrakten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 331
  • Created
  • Last Reply

http://www.arsenal.com/news/news-archive/fabianski-i-won-t-make-it-easy-for-wojciech

 

Positive uttalelser fra Fabianski. Trodde lenge han hadde gitt opp om å kjempe om å være førstekeeper, og istedet ønsket seg ut portene på Emirates? Uansett, dersom han har tolmodighet til å utfordre Wojciech, er det bra, viktig med konkurranse.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja med den mengden mål du slipper inn så er vel det passende...

 

Faen.

 

Jeg gidder ikke å sjekke opp men jeg tipper følgende:

1, fabianski har lavere innsluppet mål i snitt pr kamp med Arsenal enn alles lille kjæledegge

2, alles lille kjæledegge har slått rekorder i arsenal når det kommer til innslupne mål pr sesong og pr kamp.

Link to comment
Share on other sites

JEg beskytter ingen kjæledegge her - jeg bare konstaterer at du er en keeper som selger deg som ei billig russisk ei ved synet av en ball som beveger seg mellom stengene i målet du skal vokte.

 

Dust.

 

Fabianski (altså meg) og resten av

Gjengen cruiset inn til seier!

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det er jo delte meninger om Fabianski her på forumet, men en ting kan vi nok enes om. Han har ikke akkurat vært heldig på skadefronten.

 

Arsene Wenger is facing a goalkeeping crisis with news Lukasz Fabianksi could face another three months out with ruptured ankle ligaments.

The Poland goalkeeper was hoping for a recall to the squad after being out since February with shoulder injuries but he damaged his ankle during training on Tuesday.

The latest setback for the 27-year-old means Vito Mannone, who began the season as third choice, will continue in goal with Argentinian Damian Martinez, 20, and James Shea, 21, as back-up.

 

 

 

 

 

http://www.dailymail...mail%2BReporter

Link to comment
Share on other sites

Eller med Arsebloggerens ord

 

This being Arsenal though, one injury door can’t close without another one opening, and it’s feared Lukasz Fabianski could miss months after suffering an ankle injury in training. Although it’s still being assessed the suggestion is it’s a ligament problem which could sideline him for quite a while. It’s unfortunate timing for a guy who must have smashed a mirror, run over a black cat and stepped on all the cracks in the pavement as he made his way to sign for us all those years ago.

 

http://arseblog.com/2012/10/jack-and-bac-play-full-90-while-keeper-questions-asked/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+arseblog+%28Arseblog+-+It%27s+fucking%27+excellent+-+an+Arsenal+blog%29

Link to comment
Share on other sites

Man må nok si at Fabianski har hatt uflaks med skader, men jeg må vitterlig spørre. Hva har det med Podolski å gjøre Tapapa? :P

 

Godt spørsmål Stefan, men når man blir så gammel og senil som meg så skjer slike ting titt og ofte. Du får være overbærende med oss som snart hører til på geriatrisk avdeling ett eller annet sted. Dette skulle vært postet i en eller annen Fabianski tråd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg flyttet postene. Podolski og Fabianski har flere navnelikether enn jeg har tenkt over. Fornavnet er (i hvert fall skriftlig) også felles (nesten).

 

Nå har Mannone en alle tiders mulighet til å vise seg frem. Med tanke på uttalelsene hans den siste tiden har han vel også et meget sterkt ønske om å gjøre det. Hvem som er best av han og Szczesny om 5 år er det vanskelig å spå, så for Arsenal sin del er det bare å kjøre på. (Bra rim?)

Link to comment
Share on other sites

 

Godt spørsmål Stefan, men når man blir så gammel og senil som meg så skjer slike ting titt og ofte. Du får være overbærende med oss som snart hører til på geriatrisk avdeling ett eller annet sted. Dette skulle vært postet i en eller annen Fabianski tråd.

 

Haha sånt skjer ja. Fort gjort i en port som de sier!

 

Ellers ser det nå ut til at det er jeg som har bæsja på leggen mtp. at dette nå er i riktig tråd :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kanskje Fabianski blir? Det stiller jeg meg positiv til. Han har knapt gjort noe galt siden han ble satt inn i laget mot Bayern borte ifjor, bortsett fra å bli skadet da. Håper han får en reell mulighet til å konkurrere ut Szczeshny.

 

Eller Begovic/Handanovic inn...

 

http://ladyarse.co.uk/2014/05/wenger-hopeful-over-goalkeeper/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Da kanskje vi får se hvor god han virkelig er over en sesong. Så får tiden vise om han burde vært vårt førstevalg som enkelte mener her inne. Blir spennende å se. Blir han annet valg der også er vel det svar nok

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...