Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Jeg har en oppfatning av at Enrique spiller jevnt godt, og gjør sjeldent elendige matcher. Men nå har det seg slik at ikke jeg har sett hver bidige Newcastle-kamp heller, men det er det inntrykket jeg sitter igjen med etter denne sesongen. Han er bra defensivt, dessverre så skorter det en del på de offensive kvalitetene. Tviler på om han er så mye bedre enn f.eks Clichy, men spanjolen er for all del en bra spiller, som sikkert kunne gjort en hederlig innsats i Arsenal-trøya! :)

Edited by Balance
Link to comment
Share on other sites

150 mill i innkjøp og dobbel så høy lønn som Fabregas. Tror ikke det er helt aktuelt... God spiller som sikkert haddde passet godt inn i spillet vårt, men er over 30 og ekstremt dyr i drift. Par ting som ikke helt rimer med Wengers kjøpsfilosofi

Link to comment
Share on other sites

150 mill i innkjøp og dobbel så høy lønn som Fabregas. Tror ikke det er helt aktuelt... God spiller som sikkert haddde passet godt inn i spillet vårt, men er over 30 og ekstremt dyr i drift. Par ting som ikke helt rimer med Wengers kjøpsfilosofi

Mhm... Drar han til PL havner han nok i Shitty eller Chelskij

Link to comment
Share on other sites

Larsson-retur til Nord-London? Arsenal skal visstnok være keene på å hente Larsson tilbake etter at kontrakten hans har gått ut med Birmingham, mye som en konsekvens av nedrykket. Ingenting skal være formelt, og dette er jo bare et rykte, men Larsson har i følge Aftonbladet.se sagt at Arsenal har vært i kontakt med han, men at han ikke stresser med noen beslutninger de neste dagene.

 

http://fotball.aftenposten.no/england/article203113.ece

 

Kilder: Aftenposten og Aftenbladet.

 

Tanker?

 

Edit: Etter å ha lest "Safe_Hands" sin tråd om debattskikk, tenkte jeg at jeg virkelig skulle mate på med litt informasjon! :P

 

Ser ut som han havner i Sunderland: "26-åringens far, Svante Larsson, bekrefter at Sunderland blir hans neste stoppested."

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/sebastian-larsson-paa-vei-til-sunderland-3519847.html

Edited by SePe
Link to comment
Share on other sites

Modric: - Jeg vil spille for Chelsea

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10087530

 

Chelsea har lagt inn først et bud på 167 mill.

 

Nå har de lagt inn nytt bud på 200 mill

 

Vet City også har lagt inn bud på han.

 

Påenget er her at det er godt de beste i Tottenham sitter fra den møkka klubben som mange Arsenal fans taper.

 

ER bra for ARsenal på en måte at Tottenham blir svekka vis MOdric stikker

 

Da kan det enne med at flere av de beste stikker fra klubben etter vært.

 

Har alltid ønska noe som helst godt, hate til den kluben blant Arsenal fans er stor.

 

Ingen ting er bedre vis Tottenham mister de beste spilleren sine ;)

 

Har stått mye rykter i Engelske aviser at det er budkrig på Modric.

 

Wenger var intrisert han han den tiden han henta Edvardo fra samme klubben.

 

Synd ikke Wenger henta han den gangen, virka som alltid Wenger bydde for lite og klubben forlangte mere en det Wenger ville gi.

 

Var TOttenham som bydde det de ville ha for han, håper nå vis Modrik drar så håper jeg flere i Tottenham følger etter ;)

Link to comment
Share on other sites

"Marouane Fellaini kan være på vei bort fra klubben. I et intervju med belgiske 7sur7 sier Fellaini at han vil spille for en klubb som kjemper om trofeer og deltar i Mesterligaen."

 

Dette melder TV2Sporten's ryktebørs. Fellaini er en fighter som vi kunne trengt, han er også meget god på dødballer, skyhøy som han er. Husker at han var meget god mot oss da vi spilte mot Everton. Men vi bør fokusere på de overgangene vi er nærmest til.

Link to comment
Share on other sites

"Marouane Fellaini kan være på vei bort fra klubben. I et intervju med belgiske 7sur7 sier Fellaini at han vil spille for en klubb som kjemper om trofeer og deltar i Mesterligaen."

 

Dette melder TV2Sporten's ryktebørs. Fellaini er en fighter som vi kunne trengt, han er også meget god på dødballer, skyhøy som han er. Husker at han var meget god mot oss da vi spilte mot Everton. Men vi bør fokusere på de overgangene vi er nærmest til.

 

Marouane Fellaini er utrolig ustabil (ikke fullt like ille som Diaby), men holder som regel et forholdsvis høyt nivå. Dog har han en temmelig dårlig innstilling og blir ofte stemplet som lat av Everton fansen.

 

Forøvrig har han vært hyppig skadd siden han kom til Everton også, men helt klart en spiller jeg kunne tenkt meg i Arsenal drakta. (Dog hvis han og Gervinho kommer så må vi vel ha de spillerene i verden med de styggeste frisyrene :P)

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Bring inn N'zonzi og Fellaini på midtbanen, så vil vi aldri tape en duell igjen B) Men på den seriøse siden, Fellaini kosta vel Everton 24/25 millioner pund eller noe slik? Det vil han ikke være verd i en posisjon vi alt er ganske sterke.

Link to comment
Share on other sites

"UK Football Transfer Tracker.

Arsene Wenger is weighing up the most astonishing transfer swoop of the summer - for Joey Barton. The Arsenal manager has finally accepted the need to inject some bite and experience into his team of perennial underachievers and is willing to pay 15million for him. /ads"

 

jada folkens, NÅ er det virkelig sommer! :D

Link to comment
Share on other sites

Bring inn N'zonzi og Fellaini på midtbanen, så vil vi aldri tape en duell igjen B) Men på den seriøse siden, Fellaini kosta vel Everton 24/25 millioner pund eller noe slik? Det vil han ikke være verd i en posisjon vi alt er ganske sterke.

 

Fellaini var temmelig dyr, men det var vel heller rundt £15M han kostet. Forøvrig syntes jeg ikke vi er spesielt sterke i denne posisjonen mtp. at Fellaini kan spille både DM og på plassen ved siden av Song. Og han ville vært en klar forsterkning ovenfor Diaby f.eks., men jeg tviler uansett sterkt på at Everton selger han billig til et annet lag i England hvis han vil vekk og at han dermed ikke blir verdt det hvis han skal spille andre fiolin.

Link to comment
Share on other sites

"UK Football Transfer Tracker.

Arsene Wenger is weighing up the most astonishing transfer swoop of the summer - for Joey Barton. The Arsenal manager has finally accepted the need to inject some bite and experience into his team of perennial underachievers and is willing to pay 15million for him. /ads"

 

jada folkens, NÅ er det virkelig sommer! :D

 

På den måten hadde vi muligens unngått en skade eller to i løpet av sesongen, om han ikke er like aggresiv på treningsfeltet da. Hadde jo ikke vært dumt med Barton i laget, men 15mp? No way...

Link to comment
Share on other sites

Samir Nasri nekter fremdeles å knytte fremtiden sin til Arsenal før han får se hvor mye «The Gunners» er villige til å bruke på forsterkninger. rykter ;)

 

For Barcelona skal ha innsett at de må ofre David Villa for å få råd til sine tre ønskede forsterkninger. Det er ventet at katalanerne må ut med i underkant av 100 millioner pund for Arsenals Cesc Fabregas, Udineses Alexis Sanchez og Villarreals Giuseppe Rossi.

 

Vet veldig godt Barca har stor stall og nesten alle de såpilleren har syke lønninger i den klubben.

Barca spurte om mere lån fra bankene for å hente ZLatan og Daniel Alves... så henta de Henry og Hleb... SÅ henta de Adriano fra Sevilla og David Villa Valenica.

Bankene satt ned foten og sa de ikke fikk flere lån for å hente Cesc, Barca har mye gjeld.

Barca må selge unna en del spillere for å hente Cesc for den prisen Arsenal krever.

Men tviler på VIlla vil dra til England og vekk fra Barca så der blir det problemer at Barca har høy gjeld og sliter med penger.

Bare tull det at barcelona bare består av spillere som kommer fra akamiet dems.

De robber stadig også stjerner fra andre klubber, Uannsett har Barca skjempe gjeld og masse lån i banker.

Så den klubben sliter medre en noen tror med pengene og syke høye løninger.

Link to comment
Share on other sites

Samir Nasri nekter fremdeles å knytte fremtiden sin til Arsenal før han får se hvor mye «The Gunners» er villige til å bruke på forsterkninger. rykter ;)

 

For Barcelona skal ha innsett at de må ofre David Villa for å få råd til sine tre ønskede forsterkninger. Det er ventet at katalanerne må ut med i underkant av 100 millioner pund for Arsenals Cesc Fabregas, Udineses Alexis Sanchez og Villarreals Giuseppe Rossi.

 

Vet veldig godt Barca har stor stall og nesten alle de stjernepilleren har syke høye lønninger i den klubben.

Barca spurte om mere lån fra bankene for å hente ZLatan og Daniel Alves... så henta de Henry og Hleb... SÅ henta de Adriano fra Sevilla og David Villa Valenica.

Bankene satt ned foten og sa de ikke fikk flere lån for å hente Cesc, Barca har mye gjeld.

Barca må selge unna en del spillere for å hente Cesc for den prisen Arsenal krever.

Men tviler på VIlla vil dra til England og vekk fra Barca så der blir det problemer at Barca har høy gjeld og sliter med penger.

Bare tull det at barcelona bare består av spillere som kommer fra akamiet dems.

De robber stadig også stjerner fra andre klubber, Uannsett har Barca skjempe gjeld og masse lån i banker.

Så den klubben sliter medre en noen tror med pengene og syke høye løninger.

Link to comment
Share on other sites

På den måten hadde vi muligens unngått en skade eller to i løpet av sesongen, om han ikke er like aggresiv på treningsfeltet da. Hadde jo ikke vært dumt med Barton i laget, men 15mp? No way...

 

http://www.people.co.uk/sport/football/news/2011/06/19/arsenal-transfer-news-shock-joey-barton-move-being-weighed-up-by-arsene-wenger-102039-23210903/

 

Det er visstnok £1,5M ikke £15M.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-profil terger Spurs-fansen om Modric

 

Jack Wilshere forstår godt at kroaten vil bort fra Tottenham.

 

http://www.dagbladet.no/2011/06/19/sport/fotball/premier_league/luka_modric/jack_wilshere/16979095/

 

Jeg skjønner ikke all ståheien rundt at Modric ønsker en overgang... Han har gjort det bra i Spurs, men han trenger å spille Champions League. Min mening, skriver 20-åringen på Twitter.

 

NÅr en spiller går så sterkt ut i media for flere store aviser og ønsker og vil sterkt bort fr Tottenham.

 

Å TOttenham tviholder og aviser alle bud heletiden, klubben er ikke tjent med å ha en spiller som sterkt vil bort fra TOttenham.

 

Er bare Tottenham som taper på dette her, En City og Chelsea legger inn høye bud på han.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal-profil terger Spurs-fansen om Modric

 

Jack Wilshere forstår godt at kroaten vil bort fra Tottenham.

 

http://www.dagbladet.no/2011/06/19/sport/fotball/premier_league/luka_modric/jack_wilshere/16979095/

 

Jeg skjønner ikke all ståheien rundt at Modric ønsker en overgang... Han har gjort det bra i Spurs, men han trenger å spille Champions League. Min mening, skriver 20-åringen på Twitter.

 

NÅr en spiller går så sterkt ut i media for flere store aviser og ønsker og vil sterkt bort fr Tottenham.

 

Å TOttenham tviholder og aviser alle bud heletiden, klubben er ikke tjent med å ha en spiller som sterkt vil bort fra TOttenham.

 

Er bare Tottenham som taper på dette her, En City og Chelsea legger inn høye bud på han.

 

 

http://www.dagbladet.no/2011/06/18/sport/fotball/premier_league/luka_modric/16974007/

Link to comment
Share on other sites

Vi kunne sikkert hatt godt nytte av en spiller som Barton da han er en kriger og en god fotballspiller, men personlig tåler jeg ikke trynet på han og ser heller vi går for Scott Parker for et par mill pund ekstra. Barton er ufyselig, selvgod og sprøyte gal

Link to comment
Share on other sites

 

Løp og kjøp! En bedre å ha i stallen enn Diaby og Denilson imo, ettersom han kunne tilført laget utrolig mye mer enn de to har gjort/vil kunne gjøre. Man kan si mye om Barton, både på og utenfor fotballbanen, men han er en meget god fotballspiller på sitt område. Han er en spiller i har manglet i mange mange år, en som kan rive og slite på midtbanen. Hans vinnerinnstilning vil kunne gi laget et enormt løft. Ja takk til Barton for £1,5M-£4M.

 

Men har dog vanskelig for å se Joey Barton i Arsenaldrakt, så utypisk Wenger-kjøp som overhode mulig.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...