Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Kunne vært en del av en byttehandel med Barcelona angående Cesc i så fall.

 

Song - Wilshere

 

Nasri - v. Persie - Afellay

 

Benzema

 

Eller

 

Nasri - Song - Wilshere - Afellay

 

v. Persie - Benzema

 

(Dette er kun med Benzema og Afellay som nye innkjøp. Skulle gjerne sett Hazard på venstre/høyrekanten hvor Nasri erstatter Wilshere i 4-4-2 (diamant) formasjonen.

 

Afellay kan som Nasri også fungere utmerket som hengende spiss eller offensiv midtbane, men i motsetning til Nasri er han også hakket bedre på kanten hvor han får utfordret mye og brukt farten og direkheten sin.

 

Er mange spennende retninger mtp. de spillerene som er tilgjengelige såfremt Wenger kun er villig.

Link to comment
Share on other sites

Gonzalo Higuín er en spiller Real Madrid nå kansje vil selge eller ofre for å få penger inn til flere stor spillere. City, Tottenham og Arsenal er inntriserte og følger nøye med :D

 

Siden Real Madrid nå er ut eter å hente Sergio Agüero som har sakt at nå vil ha til en støre klubb.

 

Han blir neppe billig å hente fra A.Madrid som er byens største erkerival.

 

Så vil Real forsatt kjøpe AD fra City, så da må nok Real gi slipp på noen spisser som Benzema og Higuin sikkert :P

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å se at Higuain blir solgt fremfor Benzema, men han er utvilsomt en spiller jeg ville takket ja til. Ryktes jo også å være tilgjengelig for rundt 25 millioner dollar (altså rundt 150 millioner kroner), men jeg klarer bare ikke å se at Higuain blir solgt for å gjøre plass til Aguero og Benzema.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 2 2011, 01:16 PM) 226149[/snapback]

Klarer ikke å se at Higuain blir solgt fremfor Benzema, men han er utvilsomt en spiller jeg ville takket ja til. Ryktes jo også å være tilgjengelig for rundt 25 millioner dollar (altså rundt 150 millioner kroner), men jeg klarer bare ikke å se at Higuain blir solgt for å gjøre plass til Aguero og Benzema.

 

Real har sakt at AD har gjort det så bra der, han har faktisk skort mye mere mål en antall kamper, kjøper Real han så har Real ha alt for mange stjerne spisser og alle kan ikke spille. Da har de Benzema, Higuain, Aguero, AD og Ronaldo som ofte har spilt spiss. Alle skjønner det at de ikke klarer å holde så mange spisser fornøyde og noen av dem må ofres. Da ligger Benzema og Higuain først i køen ut av laget.

Men City er som alltid først i køen for å sikkre seg slike spillere :D

Link to comment
Share on other sites

Valbuena er vel også den laveste spillern som har representert Frakrike, tror ikke han vil komme i sommer, tror heller ikke han vil være noen god forsterkning.

Nei. Nå skal jo Wenger kjøpe høye spillere...

Link to comment
Share on other sites

Nei. Nå skal jo Wenger kjøpe høye spillere...

Ikke av den grunn at jeg tror han ikke kommer, det skrev jeg aldri. Skrev en liten funfact først og avsluttet med at jeg ikke tror han kommer etterpå, tror Gervinho og Samba kommer og det er også to jeg håper på å få inn.

Link to comment
Share on other sites

Ikke av den grunn at jeg tror han ikke kommer, det skrev jeg aldri. Skrev en liten funfact først og avsluttet med at jeg ikke tror han kommer etterpå, tror Gervinho og Samba kommer og det er også to jeg håper på å få inn.

 

Ikke akkurat stjernesigneringer som man håper på for tiden, men to veldig gode spillere som jeg virkelig håper ender opp i Arsenal.

 

Alt annet er en bonus (at Nasri og Cesc blir i klubben regnes inn her) samt alle andre signeringer ovenpå disse.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 4 2011, 01:28 AM) 226201[/snapback]

Ikke akkurat stjernesigneringer som man håper på for tiden, men to veldig gode spillere som jeg virkelig håper ender opp i Arsenal.

 

Alt annet er en bonus (at Nasri og Cesc blir i klubben regnes inn her) samt alle andre signeringer ovenpå disse.

Stjernesigneringer og spillere som vil lykkes i klubben tror jeg er to forskjellige ting, Samba og Gervinho er nok to spillere som kan lykkes her og da gjør det meg ikke noe at de ikke heter Vidic og Messi så lenge de bidrar til å gjøre laget unisont bedre og retter opp det vi mangler, nemlig hurtighet langs kanten og luftstyrke.

Link to comment
Share on other sites

Skuffelsen ville vært enorm, om Wenger gikk hen og kjøpte spsissen som ikke er god nok for spurvene. Det må da vitterlig finnes på tusenvis av spisser som er bedre og mer målfarlig enn denne dvergen...

 

Og tenk på hvor "morsomt" det hadde vert for spuvene om han hadde bøttet inn mål for oss....

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 4 2011, 01:28 AM) 226201[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Ikke akkurat stjernesigneringer som man håper på for tiden, men to veldig gode spillere som jeg virkelig håper ender opp i Arsenal.

 

Alt annet er en bonus (at Nasri og Cesc blir i klubben regnes inn her) samt alle andre signeringer ovenpå disse.

 

Stjernesigneringer og spillere som vil lykkes i klubben tror jeg er to forskjellige ting, Samba og Gervinho er nok to spillere som kan lykkes her og da gjør det meg ikke noe at de ikke heter Vidic og Messi så lenge de bidrar til å gjøre laget unisont bedre og retter opp det vi mangler, nemlig hurtighet langs kanten og luftstyrke.

Gervinho og Samba er stjernesigneringer for oss :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.ashburtongrove.co.uk/2011/06/fa...nGrove.co.uk%29

 

Med tanke på at Denilson, Bendtner, og Rosicky, mer eller mindre er klare for å avslutte eventyret i Arsenal, tror jeg vi ikke har råd til å miste Fabregas, Nasri, og Arshavin i tillegg. Det vil bli for mange endringer i troppen på kort tid, og det frykter jeg kan sette oss tilbake i kvalitet på kort sikt.

 

Muligens kunne vi latt de "beste" få en høyere grunnlønn enn dagens system, og heller la "squad-players" redusere sin lønn. Dette er en måte å løse "stjernenykkene", men det kunne også skape litt avstand i troppen. Vil man tjene på det?

 

Som lag, er man avhengig av alle typer. Vi kan ikke bare ha stjernespillere, for en rik sjeik leker ikke med vår klubb.

Vi er avhengig av squad-players som gjør jobben de er der for å gjøre, og da mener jeg det er riktig å ikke ha for store forskjeller på dette området.

Er ikke Nasri fornøyd med £90000 (bare et eksempel) i uka, men VIL HA £110000; så bye bye. Vi skal ikke slippe spillere på free transfers, når vi kan få £10mill kun et år før som i Nasri sitt tilfelle. Det er for mye penger å "gi bort".

Lønnen er meget god, og selvfølgelig ikke på høyden som Fabregas. Forskjellen er at den ene har spilt på et ekstremt høyt nivå i 6-7sesonger, mens den andre har hatt en halv sesong i samme "klasse"....

 

Blir uansett en spennende tid de neste ukene, og alt kan skje.....

Måtte vi stå igjen 01.08.2011 som "vinnere", og ikke som en irritert flokk med hyener :)

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke råd til at både Nasri og Fabregas forsvinner. Hvis Cesc er misfornøyd med tilværelsen i Arsenal så må vi også for enhver pris beholde Nasri og hvis Nasri nekter å signere kontrakt må vi prøve å beholde Fabregas også.

 

Idéelt vil man beholde begge to og plusse på med kvalitetsspillere ovenpå Nasri/Cesc, men det er kun klubben og Wenger som gjør at vi er på grensen til å miste begge to. Mye pga. lønningsstruktur og innkjøpspolitikk.

 

Hvis vi mister begge spillerene så må det hentes inn verdensklassespillere. Her er det ikke snakk om å la Ramsey få sjansen til å ta over for å si det sånn. Jeg klarer ikke å se at en eneste spiller som er tilgjengelig der ute på markedet (som har bevist seg god nok til å nevnes i samme åndedrag som Cesc) og det er litt skremmende. Vi har en perfekt kandidat i klubben ved navn Samir Nasri som ville gjort den posisjonen til sin egen, men hvis han forsvinner også så sitter vi virkelig dypt i det.

 

Du har litt av en sommer foran deg Arséne Wenger. Hittil virker den temmelig lumsk.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 5 2011, 12:19 PM) 226238[/snapback]

Vi har ikke råd til at både Nasri og Fabregas forsvinner. Hvis Cesc er misfornøyd med tilværelsen i Arsenal så må vi også for enhver pris beholde Nasri og hvis Nasri nekter å signere kontrakt må vi prøve å beholde Fabregas også.

 

Idéelt vil man beholde begge to og plusse på med kvalitetsspillere ovenpå Nasri/Cesc, men det er kun klubben og Wenger som gjør at vi er på grensen til å miste begge to. Mye pga. lønningsstruktur og innkjøpspolitikk.

 

Hvis vi mister begge spillerene så må det hentes inn verdensklassespillere. Her er det ikke snakk om å la Ramsey få sjansen til å ta over for å si det sånn. Jeg klarer ikke å se at en eneste spiller som er tilgjengelig der ute på markedet (som har bevist seg god nok til å nevnes i samme åndedrag som Cesc) og det er litt skremmende. Vi har en perfekt kandidat i klubben ved navn Samir Nasri som ville gjort den posisjonen til sin egen, men hvis han forsvinner også så sitter vi virkelig dypt i det.

 

Du har litt av en sommer foran deg Arséne Wenger. Hittil virker den temmelig lumsk.

 

Ja da sitter vi dypt i det!

Leste om at vi er linket til Valbuena, og visst vi som du sier mister disse og henter inn en liten klovn på 164cm med 4 assist i Frankrike denne sesongen.. Da tar jeg livet av enten meg selv eller Wenger.. Ka gjør du?

 

Holdt meg litt unna Newsnow i det siste, ettersom jeg ikke fikk gjort noenting annet på data enn å lese om Arsenal

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...