Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Hater å etterfølge meg selv, er som om Wirkola skulle hoppet etter Wirkola.. Men uansett, Redknapp kobles til Chelsea-jobben, ville vært herlig i mine øyne, tar fra Spurs deres beste manager på lenge og gir Chelsea en manager som ikke kan kunsten å vinne ting.

 

Tenkte samme tanken. Og ser vi på statestikk vil Tottenham få en grusom tid i møte når Redknapp drar. Alle lagene Redknapp har trent har rykket ned like etter han forlot. (West Ham, Southampton, Portsmouth). B)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 21 2011, 12:19 AM) 224801[/snapback]

Som sagt så kan man gjerne hente han hvis vi selger Arshavin, Rosicky og Vela.

 

MEN, da må han kun komme inn som en spiller som allerede er bestemt for å være backup bak en skikkelig spiller. Vi trenger spillere som kan nærmest prestere fra dag en og jeg har store tvil om at denne "gutten" klarer det.

 

For all del en spennende spiller, men hvis han kommer inn fremfor en annen spiller så nei takk. Er temmelig skeptisk mtp. hvordan Wenger mener man fort kan "drepe" en spillers utvikling når man henter en ny spiller og er derfor redd for at vi kun ender opp med han her som "forsterkning".

Kjenner jeg Wenger rett, kan vi bare glemme Hazard og Gervinho dersom denne mannen kommer inn. Syns dette er en merkelig potensiell signering. Offensiv midtbanespillere med lav målrate har vi vel nok av fra før av? Men på en annen side, en ving med direkte spillestil, som går rett på mål og tørr å skyte er jo aldri å forakte.

Link to comment
Share on other sites

Argentinske Ricardo Alvarez ja det jeg så av han skorer han en del mål på de videoen på youtube.

Han har ganske like AD tekknikk men et mye bedre til å skyte å mye mere kald foran mål en mange av de som er i Arsenal B)

 

Men så AD skore 3 mål for Real Madrid i kveld, han har blomstra virkelig i Spania :P

Link to comment
Share on other sites

Men så AD skore 3 mål for Real Madrid i kveld, han har blomstra virkelig i Spania B)

De kampene jeg har sett av Real Madrid i år hvor AD har spilt har han vært ræva. Han scorer mot ræva lag hvor det ikke har så mye å si.

Link to comment
Share on other sites

I tillegg skal Arsenal være forberedt på å selge Cesc Fabregas til Barcelona for 50 millioner pund.

 

Hvis det skjer må Arsenal forsterke, og Borussia Dortmunds 19 år gamle midtbanespiller Mario Götze blir sett på som en mulighet til nettopp det. Han er dog tenkt som en erstatter til Samir Nasri som fortsatt ikke har skrevet under en ny kontrakt. Scott Parker er også på Arsenals radar.

 

Arsenal er også tydeligvis interessert i å forsterke forsvaret. Midtstopperne Phil Jones, Christopher Samba og Gary Cahill er navnene som blir nevnt til midtstopperposisjonen

 

Vis Arsenal mister Cesc og Nasri er det utrolig trist å det beviser bare at Arsenal stadig mister de beste spillere og gir et signal om at Wenger og Arsenal ikke holde seg på toppe av PL.

 

Håper av hele mitt hjerte at Arsenal nå begyner å skjøne at de må betale de beste spillerene sine slik at de blir i Arsenal.

 

Sists rykte sier at Wenger har satt en prislapp på Cesc på 60 mill for å skremme Barca slik at de ikke klarer å hente Cesc.

 

Så må de forbedre kotrakta til Nasri slik at han blir, holder ikke tilby en kontrakt som er alt for dårlig, er vel snakk om Arsenal har tilbydd akkurat det samme de ville gi Flamini og det er for dårlig for det Nasri vil ha B)

Link to comment
Share on other sites

Hører at SAF ikke vil signere ny kontrakt med Hargreaves. Håper virkelig Arsenal kommer på banen og tilbyr han en "pay as you play"-kontrakt. Uniteds beste midtbanespiller før skaden, og har helt sikkert fortsatt noe å bidra med både på og utenfor banen for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke ha Hargreaves på en sånn kontrakt, fordi jeg tror at han da fratar en annen eventuell midtbanesignering plassen.

 

Spot on. Hargreaves ville mest sannsynligvis aldri vært tilgjengelig og selv om vi ikke nødvendigvis hadde tapt særlig mye penger på en sånn avtale ville laget ha lidd fordi Wenger ikke hadde kjøpt en annen midtbanespiller i tilfelle Hargreaves faktisk skulle holde seg skadefri.

 

Uansett så har han vært skadet konstant de siste 3 årene. Det er 36 måneder. Rosicky var skadet i over 14 måneder og vi så hvor mye han har tapt seg.. Hargreaves er langt ifra den samme spilleren han var for 3 år siden.

Link to comment
Share on other sites

Nevan Subotic has eye on Chelsea or Man United future transfer, not Arsenal

 

Helt latterlig overskrift av Metro (nok en gang).

 

Dette sier Subotic:

 

‘Next season we will be in the Champions League and I think that I will still play for Borussia. But my big dream is to play in England.

 

‘I don't care where - maybe with (Branislav) Ivanovic at Chelsea or (Nemanja) Vidic at Manchester United. It doesn't matter. I see myself in England.’

 

Han sier to ganger at han kun vil spille i England en gang i fremtiden og nevner Vidic og Ivanovic, men ikke nødvendigvis at han vil spille for de klubbene og sier atter en gang at det ikke teller så lenge han kommer til England.

Link to comment
Share on other sites

Subotic ville vært en konge signering uten tvil!

 

Av midtstoppere er Subotic øverst på min liste. Latterlig god stopper.

 

Chelsea, United og City har Terry/Ivanovic, Vidic/Rio og Kompany som er helt råe. Arsenal har til dels Vermaelen, men han når ikke helt opp til høydene med å være en "bauta" som de andre navnene. Djourou kan bli det, men jeg føler han mangler den "faenskapen" eller råskapen som vi trenger.

 

Subotic kunne virkelig vært vår bauta. Samba er også innenfor den kategorien sammen med Sakho. Dog heller jeg heller over på de to første mtp. at jeg ikke liker å ha to venstrebeinte midtstoppere som partnere :o

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 24 2011, 08:23 PM) 225413[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Av midtstoppere er Subotic øverst på min liste. Latterlig god stopper.

 

Chelsea, United og City har Terry/Ivanovic, Vidic/Rio og Kompany som er helt råe. Arsenal har til dels Vermaelen, men han når ikke helt opp til høydene med å være en "bauta" som de andre navnene. Djourou kan bli det, men jeg føler han mangler den "faenskapen" eller råskapen som vi trenger.

 

Subotic kunne virkelig vært vår bauta. Samba er også innenfor den kategorien sammen med Sakho. Dog heller jeg heller over på de to første mtp. at jeg ikke liker å ha to venstrebeinte midtstoppere som partnere :o

 

Subotic er en våt drøm..

 

Kompany har vært rå i år, husker vi håpte på han i Arsenal etter noen Wenger utalelser for noen år siden.. Og for å gni det ekstra inn så sier Keown no at han tror han kommer til å være\bli PL beste midtstopper..

 

Djourou har alt han trenger for å bli en kanon stopper, men når vi ser kollapser ogtil de grader endringer i form som vi har sett så begynner man å lure på om det mentale er på plass.

 

Husker også meget godt at Wenger snakket om Eto'o et år før han gikk til Barca, jeg satt bare å håpte og håpte men seff ingeting skjedde

 

 

http://www.click-manchester.com/sport/manc...midfielder.html?

 

7mill for Canales virker litt billig, men det er jo Real Madrid det er snakk om så da er det aldri godt å si.

Link to comment
Share on other sites

Fisk ungutt Carl Jenkinson blir å finne på The Emirates neste sesong.

Wenger skulle hente stjerner?

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3157218.ece

Wenger har vel ikke sagt bastant at han skal hente stjerner. Det han har sagt er at man ikke må gå bananas på transfervinduet.

 

Jeg er positiv til denne potensielle signeringen. Vi har ingen "hot-shots" på høyreback plassen, og Eboue og Sagna er jo 27 og 28 år så litt frisk blod på den plassen skader neppe. Men ja, vi trenger signeringer med litt tyngde denne sommeren ja, for all del!

Link to comment
Share on other sites

Wenger har fått øynene opp for Falco i Porto som har bøtta inn med masse mål, han ville vært en billigere man å hente en Benzema ;)

 

Mener å huske at jeg leste i en artikkel rett før europe-league finalen at både Hulk og Falcao har klausuler i kontraktene sine på meget høye summer. Det var snakk om 500 millioner eller noe i den duren. Kan ikke si dette med sikkerhet, men skal ihvertfall ikke regne med at Falcao blir en billig mann.

Link to comment
Share on other sites

Som bergkampje sier så er det bare tull at Falcao blir billigere enn Benzema.

 

Falcao har en salgsklausul på rundt 275-300 millioner kroner. Benzema er tilgjengelig for 200-250 millioner kroner.

Link to comment
Share on other sites

Meget mulig at klausulene er der fordi de må det. I Spania må alle spillere ha en release clause i kontrakten. Kan være de har slike regler i portugal også. For å unngå å miste spillere så omgås denne regelen ved at man setter en sum som ingen er villig til å betale. Media liker da å lage en sak av hva disse spillerne "koster". Husker at norske aviser presenterte Nouredine Naybet som verdens dyreste spiller fordi han hadde en utkjøpsklausul på 1 milliard

Link to comment
Share on other sites

Meget mulig at klausulene er der fordi de må det. I Spania må alle spillere ha en release clause i kontrakten. Kan være de har slike regler i portugal også. For å unngå å miste spillere så omgås denne regelen ved at man setter en sum som ingen er villig til å betale. Media liker da å lage en sak av hva disse spillerne "koster". Husker at norske aviser presenterte Nouredine Naybet som verdens dyreste spiller fordi han hadde en utkjøpsklausul på 1 milliard

 

Stemmer det, men Porto har uansett ikke vist noen indikasjon på å slippe Falcao for mindre enn 275-300 millioner heller og sitter med kortene temmelig godt i hånda såfremt Falcao ikke er inne i sitt siste år i kontrakten.

 

Regner med han har 2-3 år igjen og etter de to siste sesongene hans så blir han meget meget dyr og portugisiske klubber er ikke kjent for å la spillere gå billig heller så man må nok tett opp i denne klausulen for å få Falcao. Hulk derimot kan man vel få for rundt 400 millioner fremfor de 800+ millionene som står i klausulen hans.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...