Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Løp og kjøp! En bedre å ha i stallen enn Diaby og Denilson imo, ettersom han kunne tilført laget utrolig mye mer enn de to har gjort/vil kunne gjøre. Man kan si mye om Barton, både på og utenfor fotballbanen, men han er en meget god fotballspiller på sitt område. Han er en spiller i har manglet i mange mange år, en som kan rive og slite på midtbanen. Hans vinnerinnstilning vil kunne gi laget et enormt løft. Ja takk til Barton for £1,5M-£4M.

 

Men har dog vanskelig for å se Joey Barton i Arsenaldrakt, så utypisk Wenger-kjøp som overhode mulig.

 

Enig! Joey Barton er en spiller som har det vi mangler i Arsenal, nemmelig et virkelig ønske om å vinne kamper. Han er som andre har sagt på forumet den største horespilleren på planeten. Dog hatt han i Arsenal noen sesonger tror jeg ville gjort mirakler. Flapp opp sjekkheftet og signer spilleren!

Link to comment
Share on other sites

Vil heller ha Cana som er på vei ut fra Tyrkia, fem millioner pund.. Vært kaptein i Sunderland og Marseille(?), med andre ord både rivjern og lederskikkelse!

Cana hadde vært en drøm. Har sett han spille en del de siste årene og jeg har aldri skjønt hvorfor han ikke spiller for en større klubb.

Link to comment
Share on other sites

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3649167/Arsenal-are-chasing-Schalke-midfielder-Jose-Manuel-Jurado.html

 

Det er lenge siden vi har fått noen godsaker servert av The Sun, men her linkes vi til Schalkes midtbanespiller Jose Manuel Juardo.

24 år gammel er han og han var svært delaktig i Schalkes gode innsats i årets CL. Mye heller han enn Barton!

Link to comment
Share on other sites

Jurado er jo en ganske mye mer offensiv spiller, blir litt lett og offensiv som de vi alt har etter min mening, men om Cesc skulle gå vil det være et godt kjøp.

 

Og som Verminator konstanterer, ingen vits å stresse, overgangsmarkedet åpner ikke før 1.juli så spillerne ville ikke fått trene med laget vårt før det uansett. Dessuten er de fleste spillere på ferie etter en lang sesong akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Jurado er jo en ganske mye mer offensiv spiller, blir litt lett og offensiv som de vi alt har etter min mening, men om Cesc skulle gå vil det være et godt kjøp.

 

Og som Verminator konstanterer, ingen vits å stresse, overgangsmarkedet åpner ikke før 1.juli så spillerne ville ikke fått trene med laget vårt før det uansett. Dessuten er de fleste spillere på ferie etter en lang sesong akkurat nå.

 

De ville kanskje ikke fått spilt/trent med de nye lagkameratene sine, men de ville hatt god tid til å finne seg et sted å bo o.l. ikke sånn som Arshavin som bodde nesten 5 måneder på hotell før han fant et sted å bo hvis jeg får bruke det som eksempel.

Link to comment
Share on other sites

Spillerne kan ikke trene med klubben før 1. Juli uansett, så i mine øyne spiller det liten rolle om de signerer 1.Juni eller 30. Juni

Men når man skal ha fest så er det jo greit å vite hvem som kommer før den starter :)

Link to comment
Share on other sites

Og når er forrige gang Wenger eller Arsenal gjorde noe så spontant som en "overraskelsesfest" om jeg tør spørre? :rolleyes:

 

Touche, Stefan...

 

Liker bare uttrykket, og vi har fortsatt meget god tid til å signere spillere. No reason to panic!

Link to comment
Share on other sites

http://www.dailystar.co.uk/football/view/197163/Peter-Odemwingie-I-m-nut-moving-to-Arsenal/

 

For en gang skyld kommer Wengers gjerrighet oss til gode. I følge denne høyst tvilsomme kilden, skal West Broms Peter Odemwingie ha avslått et kontraktsforslag fra Arsenal fordi lønna var alt for dårlig. Klarer vi ikke å måle oss med West Brom en gang når det gjelder lønn? I så fall er det litt skremmende.

Link to comment
Share on other sites

Etter min mening ville Odemwingie vært et glimrende kjøp! Har Premier League erfaring og putta over 10 mål forrige sesong.

Er det her du ønsker at vi skal legge lista? Han hadde riktignok 15 mål, men han har kun en sesong i PL og er 29 år. Kan ikke helt se at dette er en spiller som viser at vi har ambisjoner om å vinne noe.

Link to comment
Share on other sites

Er det her du ønsker at vi skal legge lista? Han hadde riktignok 15 mål, men han har kun en sesong i PL og er 29 år. Kan ikke helt se at dette er en spiller som viser at vi har ambisjoner om å vinne noe.

 

Jeg vil si at 15 mål for West Brom er rimelig imponerende. Tror han kunne funket godt som bakromsspiss for oss.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...