Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Vidal er en mer teknisk utpreget Flamini. Og er det noe vi trenger, så er det en Flamini. I Vidal får vi det, i tillegg til en bra ballspiller. Følger litt med på Bundesligaen, og jeg har latt meg imponere av Leverkusens Renato Augusto og nevnte Vidal. Men så spørs det om toppscoreren, Vidal, ønsker å forlate Leverkusen etter en sterk andreplass i Bundesligaen. Noe som resulterer i CL-spill.

 

Jeg ser på Vidal som en perfekt indreløper i 4-3-3. Han vil kunne bekle DM-posisjonen vår med glans, og kan også til nøds spille på begge backene og i Fabregas-rollen. En spiller jeg så absolutt kunne ha sett i Arsenal, men det er nok ikke store sjansene for at Wenger vil betale de pengene vi må legge på bordet for å hente Leverkusens kanskje beste spiller før de skal ut i CL.

 

Men om han er god nok for oss? Det skal være visst!

Link to comment
Share on other sites

Vidal er en mer teknisk utpreget Flamini. Og er det noe vi trenger, så er det en Flamini. I Vidal får vi det, i tillegg til en bra ballspiller. Følger litt med på Bundesligaen, og jeg har latt meg imponere av Leverkusens Renato Augusto og nevnte Vidal. Men så spørs det om toppscoreren, Vidal, ønsker å forlate Leverkusen etter en sterk andreplass i Bundesligaen. Noe som resulterer i CL-spill.

 

Jeg ser på Vidal som en perfekt indreløper i 4-3-3. Han vil kunne bekle DM-posisjonen vår med glans, og kan også til nøds spille på begge backene og i Fabregas-rollen. En spiller jeg så absolutt kunne ha sett i Arsenal, men det er nok ikke store sjansene for at Wenger vil betale de pengene vi må legge på bordet for å hente Leverkusens kanskje beste spiller før de skal ut i CL.

 

Men om han er god nok for oss? Det skal være visst!

 

Vidal sin kontrakt går visstnok ut i 2012 og han har vært åpen for en overgang til Bayern München. Spørs om han har lyst til å gå til Arsenal, men det er meget sannsynlig at Vidal bytter klubb i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Vidal er en mer teknisk utpreget Flamini. Og er det noe vi trenger, så er det en Flamini. I Vidal får vi det, i tillegg til en bra ballspiller. Følger litt med på Bundesligaen, og jeg har latt meg imponere av Leverkusens Renato Augusto og nevnte Vidal. Men så spørs det om toppscoreren, Vidal, ønsker å forlate Leverkusen etter en sterk andreplass i Bundesligaen. Noe som resulterer i CL-spill.

 

Jeg ser på Vidal som en perfekt indreløper i 4-3-3. Han vil kunne bekle DM-posisjonen vår med glans, og kan også til nøds spille på begge backene og i Fabregas-rollen. En spiller jeg så absolutt kunne ha sett i Arsenal, men det er nok ikke store sjansene for at Wenger vil betale de pengene vi må legge på bordet for å hente Leverkusens kanskje beste spiller før de skal ut i CL.

 

Men om han er god nok for oss? Det skal være visst!

 

Jeg har også tidligere sett Vidal i aksjon, og er i liket med deg og mange andre, imponert. Men for meg syns jeg han passer bedre i en 4-4-2 med en playmaker som partner. Han er et mer komplett rivjern i en 4-4-2 formasjon enn det Song er, og jeg tror han ville utfyllt Nasregas på en perfekt måte. Ja takk!

Link to comment
Share on other sites

Jeg velger å plassere denne under useriøse rykter da ryktet nevner signering av spillere + "end of this week".

Wenger skal visstnok signere Cahill og Gervinho i slutten av denne uken. Den som lever får se. Make it happend!

 

http://www.caughtoffside.com/2011/06/28/arsenal-will-sign-27-5m-duo-by-the-end-of-the-week/

Link to comment
Share on other sites

Samba/Cahill

Gervinho/Alvarez

Vidal

Ja takk! Barton derimot er jeg glad for at det ikke virker som vi er interessert i mer.

 

Aldri sett denne Vidal spille og litt usikker på Alvarez, men en jeg ville tatt med på lista er Eto'o.

Bøttevis av erfaring på toppnivå og vet fortsatt hvor målet står. Eneste problemet er kanskje egoet + en saftig lønn.

Link to comment
Share on other sites

Eto'o. Eneste problemet er kanskje egoet + en saftig lønn.

Har Eto'o et ego? Har alltid sett på han som en av "the good guys" til tross for at han krever høy lønn.. Han vil nok aldri komme hit uansett pga han vil ha høyere lønn enn alle de andre i stallen, men hadde vært en god spiller om vi hadde fått han inn for rundt VP sin lønn..

Link to comment
Share on other sites

Har Eto'o et ego? Har alltid sett på han som en av "the good guys" til tross for at han krever høy lønn.. Han vil nok aldri komme hit uansett pga han vil ha høyere lønn enn alle de andre i stallen, men hadde vært en god spiller om vi hadde fått han inn for rundt VP sin lønn..

 

Eto'o har ego som overgår Bendtner hvertfall...

Link to comment
Share on other sites

Eksempler på dette?

 

Her er en artikkel som forteller litt om Vidals ferdigheter: Her :)

Fantastisk bilde av Vidal. Er det manipulert på noe vis? Han ser jo ut som han har bein som er halvparten så lange som overkroppen. Øya lukket og tunga ut av munnen gjorde heller ikke saken bedre :)

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Eksempler på dette?

 

Her er en artikkel som forteller litt om Vidals ferdigheter: Her :)

 

I mai i år kom det opp påstander om en prostituert som Eto'o har truet med døden. Er ikke bevist eller dømt for det dog.

 

November i 2010 skallet han ned en spiller i ekte Zidane-stil http://www.nrk.no/sport/fotball/serie_a/1.7390968

 

I 2005 når Barca vant serien kom han med en del uttalelser under feiringen av dette mot sin gamle klubb, Real Madri... Ikke så heldig det heller. http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=277558

 

Samtidig snakkes det masse på forumet til Inter om Eto'o sitt ego. De synes han dog er blitt flinkere til å være "proffesjonell" i det siste.

Link to comment
Share on other sites

I mai i år kom det opp påstander om en prostituert som Eto'o har truet med døden. Er ikke bevist eller dømt for det dog.

 

November i 2010 skallet han ned en spiller i ekte Zidane-stil http://www.nrk.no/sport/fotball/serie_a/1.7390968

 

I 2005 når Barca vant serien kom han med en del uttalelser under feiringen av dette mot sin gamle klubb, Real Madri... Ikke så heldig det heller. http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=277558

 

Samtidig snakkes det masse på forumet til Inter om Eto'o sitt ego. De synes han dog er blitt flinkere til å være "proffesjonell" i det siste.

Skallingen husker jeg, prostituerte hadde jeg ikke hørt om, Real Madrid uttalelsene hadde klubben ærlig talt fortjent..

Link to comment
Share on other sites

Man kan også slenge på at Song og Eto'o tilsynelatende hater hverandre og Song er ikke akkurat verdens mest arrogante person.

 

Hovedgrunnen til at Barcelona også ville bli kvitt han var pga. holdninger o.l. utenfor banen. Dog kan ingen si noe negativt om innsatsen hans på banen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg husker jeg satt og lo når jeg leste om denne handelen. De byttet en bedre spiller, med en dårligere mot å betale enorme summer i mellomlegg!! . Jeg skjønner at Sandro Rosel er frustert over noen av de økonomiske transaksjonene til Joan Laporta.

 

For de som vil lese om detaljene i Zlatan - Eto'o handelen kan lese her

Link to comment
Share on other sites

Jeg husker jeg satt og lo når jeg leste om denne handelen. De byttet en bedre spiller, med en dårligere mot å betale enorme summer i mellomlegg!! . Jeg skjønner at Sandro Rosel er frustert over noen av de økonomiske transaksjonene til Joan Laporta.

 

For de som vil lese om detaljene i Zlatan - Eto'o handelen kan lese her

For all del, Zlatan er en trofégarantist, men Eto'o hadde vel over 50 mål til sammen i alle turneringer året før og burde nok ikke blitt solgt..

Link to comment
Share on other sites

For all del, Zlatan er en trofégarantist, men Eto'o hadde vel over 50 mål til sammen i alle turneringer året før og burde nok ikke blitt solgt..

 

Eto'o hadde sin beste sesong før han dro, men han har aldri vært i nærheten av å score 50 mål i alle turneringer bare så det skal bli sagt :P

 

Det er forøvrig ingen tvil om at Eto'o og Zlatan er meget meget gode spillere, men utifra spillestilen til Barcelona så var kjøpet av Zlatan temmelig latterlig. Eto'o er en løpsmaskin som passet perfekt i Barcelona (og nå i Inter) mens Zlatan som ikke akkurat er den spilleren som er mest behjelpelig når det kommer til å opprettholde det kollektive presset ble virkelig utkjørt i Barcelona. Så etter rundt 50 minutter var svensken temmelig utkjørt og var ikke akkurat så ivrig på å jobbe verken defensivt eller offensivt :P

 

Det hjalp heller ikke at han hadde et helt massivt press på seg og kun fikk 1 sesong i Barcelona, men når man ser på statistikken kontra David Villa så kommer Zlatan bedre ut enn spanjolen med 42 kamper, 22 mål og 9 assists. Villa har 50 kamper, 23 mål og 9 assists.

 

 

Uansett så er konklusjonen at Barcelona og Pep Guardiola er temmelig korka til tider som kjøp av Hleb, Zlatan og Chygrynskiy viser de siste årene. Samt salget av f.eks. Eto'o for deretter å kjøpe inn en David Villa som ikke heller passer fullstendig inn i spillestilen deres når han trives best sentralt.

Link to comment
Share on other sites

Barcelona har sendt Arsenal et nytt bud på Cesc Fabregas, og prøver seg nå også på et frekt bud på Sami Nasri.

 

But, after endless speculation, Pep Guardiola's current European and Primera Liga champions are now understood to have returned with a starting bid of €30million (£27m).

 

Jeg vet ikke hva det nye bude fra Barcelona er på denne gangen, prøvde å lete det opp på nette.

 

Noen som vet om det?

 

Arsenal are said to have immediately turned down the verbal offer, having refused to accept a €35m approach 12 months ago.

 

Emirates Stadium boss Arsene Wenger is understandably refusing to let his skipper leave, but it is thought that the Gunners would listen to £40m approaches for the 24-year-old.

 

 

 

Hva skal man si om dette her? Braca presser Arsenal kraftig nå til å selge en av de beste mittbane spileren vi har :angry:

 

 

Arsenal håper å kunne presentere en ganske frisk stjernetrio i røde og hvite drakter om ganske kort tid. Llile-spiss Gervinho skal være nærmest, og deretter skal Bolton-stopper Gary Cahill og Blackburn-forsvarer Chris Samba.

Link to comment
Share on other sites

Det virker imidlertid som om Fabregas skal hentes hjem for enhver pris. Det vil si at budet nå er oppe i 34 millioner pund (cirka 295 millioner kroner), dersom det er hold i The Mirrors skriverier. Under fanen «Exclusive» - som i seg selv burde få varsellampene til å blinke - frykter Arsenal at den mangeårige dragkampen om 24-åringen nå er tapt.

 

Det er imidlertid ikke den eneste bekymringen Arsene Wenger har om dagen, melder samme avis i samme artikkel:

 

En troféhungrig Samir Nasri, som ville vært en naturlig arvtager for Fabregas, er stadig like motvillig til å sette seg ved forhandlingsbordet, og i kulissene lokker sir Alex Ferguson og Manchester United. Klare til å legge inn et bud på 20 millioner pund (cirka 175 millioner kroner) for en spiller med ett år igjen av sin nåværende avtale.

 

Det kan vise seg vanskelig å motstå for Arsenal-styret, som for alt i verden vil unngå å havne i samme tomhendte situasjon som da Mathieu Flamini gikk gratis til AC Milan sommeren 2008.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal forbereder også et bud på Evertons Leighton Baines, som kan erstatte Gael Clichy når han drar til Manchester City.

Bolton vil ha rundt 150 millioner kroner om de skal selge Gary Cahill til Arsenal, men Arsene Wenger håper å kunne jekke ned prisen noe ved å tilby Henry Lansbury eller Ignasi Micuel i retur. Bolton skal allerede ha avslått å få Nicklas Bendtner i bytte.

Kan Samir Nasri kommet til å ende i Manchester City? Etter lange spekulasjoner om at Arsenal-stjernen var på vei til Manchester United, men nå skrives det at Roberto Mancini ønsker å hente både Gael Clichy og Nasri fra Arsenal. Nasri er tilbyd 1.5 mill i lønn noe Arsenal ikke kan matche.

Arsenal kommer angivelig til å sette ny klubbrekord om de lykkes med budet de har planlagt på Anderlechts wunderkid Romelu Lukaku.

Gervinho: - Jeg har valgt Arsenal prisen på rundt 10 mill fin pris det på en så go spiller.

Superduo klar for Barcelona,morgen i følge rykter så klart vil Cesc Fabregas (24) og Alexis Sanchez (22) skal begge være klare for Barcelona ifølge den spanske radiokanalen Ona FM. Arsenal. Ifølge britiske medier kom katalanerne med et forbedret bud til Arsenal torsdag på rundt 320 millioner kroner Mye tyder nå altså på at det skal være nok. Oxlade-Chamberlain nærmer seg Arsenal, Arsene Wenger ute etter å sikre seg nok et stortalent fra Southampton.

Men uannsett vis vi mister både Nasri og cesc har vi mista de 2 beste mittbanne spilleren vi har, spiller fra øverstehylle.

Håper Wenger bruker hode sitt her og ikke selger begge 2, da må ha værfall hente inn 2 like goe spillere å det blir sykt vanskelig når vi tenker på at Wenger ikke kjøper dyre spillere.

 

Jeg har så klart skrevt ut i fra rykter i flere norske og engelske aviser, men håper dere er like beskymfra som meg når vi tenker stjerne spilleren Cesc og Nasri :(

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...