Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Jeg vil si at 15 mål for West Brom er rimelig imponerende. Tror han kunne funket godt som bakromsspiss for oss.

Jeg prøver ikke å undergrave hans prestasjon, men jeg er veldig skeptisk til slike "one-season-wonders". Husker godt at vi ble linket til Wigans tidligere spiss Amir Zaki. Putta mer enn 10 mål på en halv sesong uten at han noen gang har klart å bite fra seg siden. Hadde Odemwingie prestert på samme nivå tre sesonger på rad, ja da hadde saken vært en helt annen. Men det har han nå en gang ikke.

Link to comment
Share on other sites

@ MikL02

 

Er det noen i Rakkestad som planlegger fester da? Ender ikke alle opp på Stallen uansett :P

 

Hoho! Det er egentlig riktig, men man kan jo si at det ikke er planlagt. Hver eneste helg ender vi opp der, og det er som regel moro, men ikke planlagt. Raksting selv?

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke ha Odemwingie i klubben. Greit nok han scorer mål, men skal vi fortsette å hente sånne spillere? Dette blir nesten som en Chamakh overgang. Hvorfor kan vi ikke for EN gangs skyld hente en spiss, som kan slå spikern i kista for motstanderen, god fysikk, og som kan score fra alle mulige vinkler. Ja, jeg snakker om noe ala Hulk og Falcao.

 

Skremmende å lese at Moutinho og Falcao kanskje følger Villas-Boas til Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Falcao, Sturridge, Drogba, Anelka og Torres, kan aldri gå uten krangler, tipper Sturridge og Anelka går ut og da får Chelsea problemer når Torres og Drogba er skadd(Noe de er ganske ofte

 

På midten blir det da: Malouda, Lampard,Essien, Ramires, Kalou, Benayoun, Mikel og Benayoun. Blir også krangler.

Chelsea har et fantastisk lag fra før og blir enda mer fantastisk med de spillerne, men vi kan håpe på krangler innbyrdes og rot. For tror ingen i PL kan ta Chelsea på laget...

Link to comment
Share on other sites

Falcao, Sturridge, Drogba, Anelka og Torres, kan aldri gå uten krangler, tipper Sturridge og Anelka går ut og da får Chelsea problemer når Torres og Drogba er skadd(Noe de er ganske ofte

 

På midten blir det da: Malouda, Lampard,Essien, Ramires, Kalou, Benayoun, Mikel og Benayoun. Blir også krangler.

Chelsea har et fantastisk lag fra før og blir enda mer fantastisk med de spillerne, men vi kan håpe på krangler innbyrdes og rot. For tror ingen i PL kan ta Chelsea på laget...

 

Feil tråd kanskje? Burde vell flyttes over til Chelsea-tråden.

Link to comment
Share on other sites

Odemwingie hadde en god PL-sesong, men jeg synes vi skal sikte høyere når det gjelder spiss. Gir blanke i at han blir fornærmet over lønnstilbudet. 29 år og en "late bloomer" i PL. Tror ikke han er noe å satse på i lengden. Han får bare dra til slummen da...(Sp*rs)

 

Vi får antagelig greit med penger for Bendtner, Denilson og Clihy som kommer godt med så de aktuelle kan kanskje være disse:

 

- Eto'o er tilgjengelig og har masse erfaring på toppnivå og en målmaskin. Tror ikke han blir så veldig dyr heller og har helt klart 2-3 år på toppnivå inne selv om han har passert 30.

Minuset er kanskje lønna og 1 mnd. fravær i januar/februar, men det burde vi ha cover for. Samtidig har vel han og Song en krangel gående også..hehe.

 

- Falcao er kanskje ikke like aktuelt pga. prisen, men har målteft og scorer bøttevis med mål og virker som en veldig spennende spiller.

 

- Milito fra Inter. Kanskje ikke like aktuell og like giftig som de to andre, men kunne jo vært en bra deal. Han har derimot sagt at han vil bli i Inter neste sesong.

 

Er sikkert flere man kan nevne her. Mange gode spisser rundt i Europa, men viktigst at en evt. ny spiller gir ny dimensjon i spillet vårt og bøtter inn mål på nivå med Van Persie.

 

Men hvis Gervinho kommer kan det fort bli Wengers eneste offensive kjøp. Neppe noen storscorer, men anvendelig spiller med hurtighet og teknikk.

Ser vel ikke ut som Vela forsvinner med det første heller.

Link to comment
Share on other sites

Hoho! Det er egentlig riktig, men man kan jo si at det ikke er planlagt. Hver eneste helg ender vi opp der, og det er som regel moro, men ikke planlagt. Raksting selv?

Hehe nei, men det er vel ca 30 min kjøring fra Rakkestad. Fortsatt Indre Østfold;)

Link to comment
Share on other sites

- Milito fra Inter. Kanskje ikke like aktuell og like giftig som de to andre, men kunne jo vært en bra deal. Han har derimot sagt at han vil bli i Inter neste sesong.

Han er vel enda eldre enn Eto'o faktisk, vil ikke være verd prisen etter min mening.

 

Feil tråd kanskje? Burde vell flyttes over til Chelsea-tråden.

Var en kommentar til han som skrev rett over meg.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/2011/06/24/sport/fotball/bundesliga/diego/wolfsburg/17060957/

 

Diego ferdig i Wolfsburd Wenger burde hente han vis vi mister Nasrie eller cesc.

 

Wenger kan gi Diego selvtlitten tilbake og er en go spiller på sitt beste.

 

Wolfsburg har slite i bånd i tyskland og det er ikke bare Diego som har vært dårlig der men hele laget.

 

Så kommer han gratis til den klubvben som henter han.

 

Wenger var inntrisert i Diego da han var i werderbremen, men juvebtus vant kampen om spiller den gangen.

 

HUsker jeg var stor fan av Diego i Werderbremen, han var en klasse for seg den tiden drille stek mittbane spiller.

 

Han var ikke så ille i JUventus heller av de kampene jeg så den gangen, men når WOlfsburg har sliti voldsom nedre halvedel av tabbele i tysklan er det ikke bare Diegos feil.

Link to comment
Share on other sites

Syns Diego har slitt en del i karreiren, var tidlig ansett som den neste store brasilianeren, men brukte lang tid på å markere seg i Bremen og klarte det hverken ordentlig i Wolfsburg eller Milan.

Diego var i en klasse for seg selv i Werderbremen tor det skjedde nioe med han i Juventus som ødla selvtelitten hans.

 

WOlfsburg har kjempa mot nedrykk nesten hele sessongen og det gjor noe med alle spillere i den klubben, ja de mister tror og Diego kan jo ikke redde Wolsburg avlene når Wolfsburg ble robba for spillere etter de vant ligan.

 

Rimelig sikker påWenger hadde klart å få Diego til den spilleren han en gang var før og få til bare selvtelitten og tror på seg selv ;)

Link to comment
Share on other sites

Diego virker som en svært uprofesjonell type. Stjeler straffespark og forlater spillerhotellet i sinne fordi han blir vraket fra startoppstillingen. Vi trenger ikke en drittunge i stallen vår. Vi trenger rutine og autoritet.

 

Har du linker og onkelig bevis for det du skriver?

 

Aviser og media vrir på alt en spiller sier og det er ikke noe nytt, bare for å selge aviser ;)

Link to comment
Share on other sites

Her det ingen som har vridd på noe som helst...

 

Diego er trolig ferdig i Wolfsburg

 

Da han ble vraket fra sesongavslutningen mot Hoffenheim forlot Diego spillerhotellet. Spilleren har innrømmet å ha gjort en stor feil.

 

Stjal straffe - får gigabot

 

Wolfsburgs stjernespiller Diego har havnet i unåde hos Steve McClaren etter å ha stjålet til seg et straffespark og bommet. Nå får han en bot på 800.000 kroner og må se neste kamp fra tribunen.
Link to comment
Share on other sites

Har du linker og onkelig bevis for det du skriver?

 

Aviser og media vrir på alt en spiller sier og det er ikke noe nytt, bare for å selge aviser ;)

Ingen tvil om at han stjal straffesparket... http://www.goal.com/en-us/news/87/germany/2011/02/08/2343972/wolfsburgs-diego-begrudgingly-accepts-one-match-ban-for-stealing- Han fikk bot fra klubben og sto over neste kamp, og det for en klubb som kjempet mot nedrykk.

 

Her er en link som viser at han dro hjem til brasil for å sutre når han ble droppet til siste kamp: http://www.supersport88.com/diego-life-and-death-battle-the-wrath-of-terrorism-without-leaving-the-team-this-summer-jibei-cited-cleaning-wolfsburg.html

 

Dette er ikke noe pressen finner opp, dette er noe som har skjedd, ellers hadde Wolfsburg aldri utelatt en så god spiller som Diego i den første kampen og han hadde nok sittet på benken i den andre.

 

 

Ah, you beat me to it... :(

Edited by 1Bergkamp0
Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at han stjal straffesparket... http://www.goal.com/en-us/news/87/germany/2011/02/08/2343972/wolfsburgs-diego-begrudgingly-accepts-one-match-ban-for-stealing- Han fikk bot fra klubben og sto over neste kamp, og det for en klubb som kjempet mot nedrykk.

 

Her er en link som viser at han dro hjem til brasil for å sutre når han ble droppet til siste kamp: http://www.supersport88.com/diego-life-and-death-battle-the-wrath-of-terrorism-without-leaving-the-team-this-summer-jibei-cited-cleaning-wolfsburg.html

 

Dette er ikke noe pressen finner opp, dette er noe som har skjedd, ellers hadde Wolfsburg aldri utelatt en så god spiller som Diego i den første kampen og han hadde nok sittet på benken i den andre.

Ah, you beat me to it... :(

 

Det er mange spillere i flere år som har stjelt staffe spar fra andre spillere som det er ikke noe nytt, mange av de spilleren har heller ikke blitt staffa slik Diego gjore. Jeg så Diego flere ganger for Juventus og han var go i flere av de kampene jeg så han, nekter å tro han har blitt dårlig bare for han dro Wolfsburg.

Må huske også på at flere managere der har fått sparken i den klubben, nei tror nok Diego på sitt beste er en av de beste i tyskland når han spiller bra.

Men når hele Wolfsburg har masse spillere som har vært helt elendige i år kan det ikke være lett for Diego å spille med slike spillere :blink:

Link to comment
Share on other sites

EXCLUSIVE: Arsenal make club record £18m bid for Spain Under 21 star Juan Mata

 

Klarer ikke å se at dette skjer mtp. at Gervinho, Alvarez og kanskje Oxlade-Chamberlain virker å være på vei inn i klubben. SÅFREMT ikke Nasri eller Cesc er på vei ut av klubben.

 

Har Arsenal lagt inn bud eller er det bare avisene som vrir på det? :P

 

Forøvrig er jeg enig i det du skriver her.

Link to comment
Share on other sites

Det er mange spillere i flere år som har stjelt staffe spar fra andre spillere som det er ikke noe nytt, mange av de spilleren har heller ikke blitt staffa slik Diego gjore. Jeg så Diego flere ganger for Juventus og han var go i flere av de kampene jeg så han, nekter å tro han har blitt dårlig bare for han dro Wolfsburg.

Må huske også på at flere managere der har fått sparken i den klubben, nei tror nok Diego på sitt beste er en av de beste i tyskland når han spiller bra.

Men når hele Wolfsburg har masse spillere som har vært helt elendige i år kan det ikke være lett for Diego å spille med slike spillere :blink:

Diego har vært en del av en enhet som har spilt elendig, han har god teknikk, men han er svak og lik Nasri i spillestilen. At han stjeler en straffe sier ikke noe om hvor dårlige lagkameratene er, men om hvor dårlig lagmoral han har. Han har vært utter crap i de fleste kampene jeg har sett han i etter han gikk til Juve og så videre til Wolfsburg. Nei takk.

Link to comment
Share on other sites

 

Fra Twitter:

@TV2SportenStig Stig Aa. Nygård

"@tkkarlsen Endelig en PL-klubb som viser interesse for Arturo Vidal. Spillertypen Arsenal manglet forrige sesong."

 

@tkkarlsen Tor-Kristian Karlsen

"@TV2SportenStig absolutt, håper arsenal kommer en vei med dette her. skulle gjerne sett chileneren i premier league"

 

@TV2SportenStig Stig Aa. Nygård

"@tkkarlsen Han er en spillertype Arsenal trenger. Har kvaliteter og innstilling som kan løfte laget."

Virker som en god spiller, men hvilken posisjon spiller han, DM?

Edited by SePe
Link to comment
Share on other sites

Fra Twitter:

@TV2SportenStig Stig Aa. Nygård

"@tkkarlsen Endelig en PL-klubb som viser interesse for Arturo Vidal. Spillertypen Arsenal manglet forrige sesong."

 

@tkkarlsen Tor-Kristian Karlsen

"@TV2SportenStig absolutt, håper arsenal kommer en vei med dette her. skulle gjerne sett chileneren i premier league"

 

@TV2SportenStig Stig Aa. Nygård

"@tkkarlsen Han er en spillertype Arsenal trenger. Har kvaliteter og innstilling som kan løfte laget."

Virker som en god spiller, men hvilken posisjon spiller han, DM?

Vidal er som poteten. Kan brukes til alt, men DM er vel hans sterkeste side ja

Link to comment
Share on other sites

Virker som en god spiller, men hvilken posisjon spiller han, DM?

Har ønsket meg Vidal før og han er spillertypen vi trenger på midbtanen; han ser ut som en stopper, takler som en stopper, header som en stopper, men hvor spiller han? Midtbanen! Fin å ha til de litt større kampene hvor vi trenger hodestyrke, mannen er vel over en nitti høy?

Link to comment
Share on other sites

Har ønsket meg Vidal før og han er spillertypen vi trenger på midbtanen; han ser ut som en stopper, takler som en stopper, header som en stopper, men hvor spiller han? Midtbanen! Fin å ha til de litt større kampene hvor vi trenger hodestyrke, mannen er vel over en nitti høy?

 

Rundt 1,81 ifølge wikipedia :P

 

Ville helt klart vært et godt kjøp, men klarer ikke å se at han blir hentet inn, men det er ikke ulovlig å håpe hvertfall.. :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...