Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Meg deriot....

 

Blir feil å hente spillere fra Barca, spille de til stjerner for deretter å ha det evige maset om tilbakekjøp...

 

Så du er i mot om vi henter en ny "Fabregas klasse" spiller for nesten ingen ting, for så å beholde han i 5-6 år og i tillegg selge med god fortjeneste ?

 

Nå skal det selvfølgelig mye til for at denne spilleren faktisk blir "world class" men om det hadde vært tilfelle, hadde det jo vært helt fantastisk.

Maset om klubber som ønsker våre spillere, kommer til å bli sålenge vi spiller med såpass mange unge spillere på banen.

Link to comment
Share on other sites

Ser gjerne at de havner på Emirates begge to, men selvfølgelig aller helst Romelu.

 

Romelu har allerede rukket å bli en etablert spiller på Anderlecht, hvor han til nå har scoret 21 mål på 52 kamper (Det er ikke langt ifra scoring i annenhver kamp). Ble blandt annet toppscorer i den Belgiske ligaen i fjor med 15 mål på 25 kamper. Han har også rukket å få sin landslagsdebut for Belgia. Det er jo et helt annet nivå i England, men Romelu har både fysikken og alderen på sin side for å lykkes. Gutten har kun rukket å fylle 17 år!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kilder? Alltid henvis til kilder.

 

Når det gjelder Jesus Navas så har vel han ekstremt flyskrekk - og det er vel grunnen til at han fortsatt er i Sevilla. Har liten, faktisk ingen to på at dette kan stemme, dessverre :D

 

 

Ekstrem flyskrekk eller ei, han var med i VM for Spania, så den kjøper eg ikke lett, men under fotball VM så fortalte vel kommantatorene at han hadde ekstrem hjemlengsel, så nesten en måned i Sør-Afrika og borte fra hans kjære Sevilla er vel en nesten større prestasjon.. B)

Link to comment
Share on other sites

Ekstrem flyskrekk eller ei, han var med i VM for Spania, så den kjøper eg ikke lett, men under fotball VM så fortalte vel kommantatorene at han hadde ekstrem hjemlengsel, så nesten en måned i Sør-Afrika og borte fra hans kjære Sevilla er vel en nesten større prestasjon.. wink.gif

 

Hehe, ikkesant. Det var jo såvidt de fikk han med, etter mye om og men. Og når han får hjemlengsel etter én mnd i VM, har jeg ikke tru på at han skriver under en 4-årskontrakt med oss :P

Link to comment
Share on other sites

"Arsene Wenger har fulgt TILs midtbanegigant Kara Mbodj (20) i flere år. Nå vil Arsenal-sjefen kjøpe, og 28 millioner er det han vil legge på bordet."

 

Ser ut som vi kanskje får en ny midtbanespiller i januar. Jeg har ikke sett han spille, men virker som han har prestert godt i TIL.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10041046

Link to comment
Share on other sites

"Arsene Wenger har fulgt TILs midtbanegigant Kara Mbodj (20) i flere år. Nå vil Arsenal-sjefen kjøpe, og 28 millioner er det han vil legge på bordet."

 

Ser ut som vi kanskje får en ny midtbanespiller i januar. Jeg har ikke sett han spille, men virker som han har prestert godt i TIL.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10041046

 

Jeg har sett stortsett hver eneste Tromsø kamp i år, og jeg vil si Kara er hovedgrunnen til TILs suksess i år. Han er svært sterk, og går inn i alle dueller med 100 prosent innsats. Han har en god pasningsfot, og et meget tungt skudd. Selv om han ikke har scoret i Tippeligaen i år, har han vært veldig nære flere ganger, både på cornere og på langskudd.

 

Nå er nivået i England mye høyere enn i Tippeligaen, og det er kanskje litt for tidlig for Kara å dra til en så stor klubb som Arsenal, etter bare et år. Men kan se ut som det virkelig er noe i dette ryktet. Nå som Song har bestemt seg å være Ronaldinho, så trenger vi en defensiv trygg midtbanespiller. Desverre vil nok neppe Kara prestere i Premier League fra dag en, om han skulle komme.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.talksport.co.uk/sports-news/foo...trike-sensation

 

Legger denne under useriøse rykter foreløpig, men det er vel visse signaler på at Romelu Lukaku havner i Arsenal snart. 17-åringen er jo svær som en okse og vist hva han kan for Anderlecht allerede.

Ser ikke helt for meg at vi får kjøpt han uten konkurranse fra andre klubber, men er jo lov å håpe.

 

Var vel snakk om at broren hans også skulle til oss?

 

Kanskje plukke opp Eden Hazard med det samme så vil vi definitivt ha to av Europas største talenter i troppen B)

Link to comment
Share on other sites

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...?artid=10041732

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/p...er-3318939.html

 

Selv om dette er norske aviser så er det vel ingen tvil om at vi er interesserte i senegaleseren. Personlig har jeg ikke sett han spille i det hele tatt, men utifra rapporter og andre forumister så er han en veldig god spiller til å kun være 20 år (dog 21 i november). En ting jeg har fått med meg er hvertfall at fysikken står det ingenting i veien med og at han kan spille i midtforsvaret, DM og CM.

 

Eneste minuset jeg ser er vel at han blir borte samtidig med Song (ACN) og at han tross alt ikke har spilt en sesong på høyt nivå.

Link to comment
Share on other sites

Kara er en meget god spiller for Tromsø, men om han slår til i PL er jo en annen sak. Ingen er ukjent med at norsk bakgårdsfortball har lite til felles med engelsk toppfotball. Likevel kan han bli en spennende spiller for fremtiden.

Lukaku er en mer eller mindre komplett spiller i en alder av 17 år, og med arbeid under Wenger burde han ha alle forutsetninger for å utvikle seg enda mer :blink: Men at Arsenal, uten konkurranse, får signere han er vel relativt usannsynlig. Likevel lov å håpe og krysse alt som går an å krysse!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...