Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Hvem i huleste er Warren Barton? Dette minner meg bare om noen som har bomma totalt på Joey Bartons navn..

 

Warren Barton spilte sammen med Given på Newcastle for en del år siden. Er god venn av Given, og er Arsenal supporter etter hva jeg har hørt. Han var vel også ryktet å være på vei til Arsenal for en god del år siden tror jeg, hvis jeg ikke husker helt feil....? Eller blander med en annen.

Link to comment
Share on other sites

Warren Barton er ein hyggelig kar som spelte for Wimbledon og Newcastle med fleire. Han er 1969 modell født i Islington, London.

 

Warren Barton, ja.... Brings back memories. Tvers igjennom sympatisk sideback for The Crazy Gang i sin tid. Aldri hørt ham komme med tøv, så da er vel Given snart klar. Hehe. Eller snakker vi om "tanta til broren til en kompis av en jeg er venn med på Facebook hørte Warren Barton (eller en som lignet) si på puben på torsdag at hans venn Shay Given er klar for Arsenal (eller var det Shona Givham som var klar for Arsenal Ladies)"? Nåvel....

Link to comment
Share on other sites

Dagens absolutt mest useriøse rykte må være Tips som påstår at vår kjære Anelka igjen er blitt Arsenal-spiller under kåringa av rundens lag...

Er vel en trykkfeil vil jeg tro, men det er vel slike ting som starter rykter? :)

Link to comment
Share on other sites

Tok ett søk på den moldovske keeperen Nilain Levroji og fant utrolig mange sider som melder at han var så godt som klar for oss, noe særlig info om han utenom at han var 23 år finner jeg ikke

 

Ser også at de fleste artiklene ble skrevet for noen uker siden, så var vel ingenting i det, noen som vet mer enn meg?

Link to comment
Share on other sites

Vi får ikke ny keeper.. Alt tyder på det etter Wengers siste uttalelser.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6339442,00.html

Det kan vel sies å være en klassisk Wenger uttalelse. Han utelukker ikke at han henter en spiller til, men har ingen i sikte akkurat nå. Hadde ikke blitt forbløffet om vi har en ny nummer 1.september ;)

Link to comment
Share on other sites

flere kilder i london melder i dag om et funn av en brutalt overfalt mann som ryktes å være identifisert som igor akinfeev. han skal ha vært på tur i retning ashburton grove da en lyslugg med kamphund skal ha gått løs på han. lysluggen skal ha forsøkt å slått akinfeev, men slagene skal ha gått i løse luften. kamphunden, som var av typen femi-veskehund, skal da ha grepet inn å bitt russeren kraftig flere steder på kroppen... :P

Link to comment
Share on other sites

flere kilder i london melder i dag om et funn av en brutalt overfalt mann som ryktes å være identifisert som igor akinfeev. han skal ha vært på tur i retning ashburton grove da en lyslugg med kamphund skal ha gått løs på han. lysluggen skal ha forsøkt å slått akinfeev, men slagene skal ha gått i løse luften. kamphunden, som var av typen femi-veskehund, skal da ha grepet inn å bitt russeren kraftig flere steder på kroppen... :)

 

He he, den var virkelig morsom refser. Fint noen fortsatt tillater seg å bruke humor her på forumet :P

 

Hvis noen ikke har sett bilder av kamphunden til Almunia, så kan dere klikke her. Jeg advarer mot sterke bilder ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...