Jump to content

Håvard Nordtveit


pacman

Recommended Posts

Sagt det lenge, og sier det ennå. Nordtveit er dessverre ikke god nok for en stor klubb som Arsenal. Jeg er helt enig med Veira04 - han være fast inventar i en klubb ett sjikt under, men for en klubb med ambisjoner som Arsenal er det dessverre ikke godt nok.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 426
  • Created
  • Last Reply

Sagt det lenge, og sier det ennå. Nordtveit er dessverre ikke god nok for en stor klubb som Arsenal. Jeg er helt enig med Veira04 - han være fast inventar i en klubb ett sjikt under, men for en klubb med ambisjoner som Arsenal er det dessverre ikke godt nok.

 

Hvor mange kamper har du sett Nordtveit i i den siste tiden for å understøtte den påstanden?

Ligger det ingenting i at klubben har forsøkt å forlenge kontrakten hans? Vil ikke det si at klubben har tro på at han kan bli god nok?

 

Baserer du deg på tidligere utlån, eller har du sett reservekampene han har deltatt i ? Bould har fortsatt å rose gutten i de intervjuene jeg har sett hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Høres veldig lovende ut. Noen på forumet som har fulgt med Bartley noe? Har ikke sett noen kamper med han, så jeg kan ikke uttale meg om han

 

JEg har sett et par kamper i år, og han er som det beskrives; Sterk, pasningssikker, knallhard i duellene og det virker som om han er dyktig til å organisere forsvaret. Man ser han gestikulere og styre forsvarslinja rett som det er.

 

Men det er et stort skritt fra Championship til PL - men han er en av de jeg har troa på.

Link to comment
Share on other sites

JEg har sett et par kamper i år, og han er som det beskrives; Sterk, pasningssikker, knallhard i duellene og det virker som om han er dyktig til å organisere forsvaret. Man ser han gestikulere og styre forsvarslinja rett som det er.

 

Men det er et stort skritt fra Championship til PL - men han er en av de jeg har troa på.

Det er veldig sant, men som det kommer frem, det er sjelden man ser noen "dominere" Championship på samme måte som Bartley visstnok har gjort så langt fra en slik posisjon. Jeg håper han får sjansen til å vise seg frem i Carling Cup og etterhvert også i FA-cupen. Virker iallefall som om Wenger har troa på han?

 

Kanskje DETTE blir vår "nye Adams", spilleren som styrer forsvaret vårt på en slik måte mr. Arsenal kunne. Vet det er altfor tidlig å si noe slikt, men få andre har vist frem så mange gode kvaliteter i så ung alder som forsvarer. Så spørs det om han har mentaliteten til å slå igjennom på høyere nivå enn Championship. Vi får krysse fingrene å følge med Bartley i spenning:)

 

Når det er sagt, det jeg har sett av Djourou i det siste føler jeg kan utvikles til noe lignende. En dominerende kraft i vår bakre firer. Får bare håpe han unngår flere skader nå, og får en lang rekke med kamper. Pr. dags dato ser jeg på han som viktigere enn både Squi og Kos. Blir også spennende å se hvordan Vermaelen kommer tilbake fra sin skade...

Link to comment
Share on other sites

Havard Nordtveit: "Wenger is not a normal coach, more a football professor. He knows everything about football. I want him to bring titles back to Arsenal."

 

Og så vil noen her på forumet sparke Wenger.... RYSTENDE!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kan sikkert flyttes til "Nostalgi". Artig lesning i nyeste TGP hvor han sier Koscielny er den beste stopperen vår, tenker de fleste her ville si JD eller TV5 er den beste, men Nordtveit så disse spille hver dag og syns Koscielny er den beste, lover godt for Kos sin fremtid!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Etter meget sterkt stopperspill av Håvard Nordtveit, klarte Mönchengladbach å dra inn en 1-0 seier mot serieleder Borussia Dortmund.

 

Med dette klatret Mönchengladbach opp fra sisteplassen for første gang siden november, og det er fortsatt håp om spill i den høyeste ligaen også neste år.

 

Hyggelig for vår landsmann og tidligere spiller!

 

http://www.h-avis.no/sport/nordtveit-co-od...-fest-1.6188311

Link to comment
Share on other sites

Etter meget sterkt stopperspill av Håvard Nordtveit, klarte Mönchengladbach å dra inn en 1-0 seier mot serieleder Borussia Dortmund.

 

Med dette klatret Mönchengladbach opp fra sisteplassen for første gang siden november, og det er fortsatt håp om spill i den høyeste ligaen også neste år.

 

Hyggelig for vår landsmann og tidligere spiller!

 

http://www.h-avis.no/sport/nordtveit-co-od...-fest-1.6188311

 

Kan bare opplyse om at Nordtveit ikke spilte stopper i denne kampen. Han spilte på midtbanen, og gjorde en fantastisk jobb med å rive og slite i stykker Dortmunds midtbane, samt at han strøk presise pasninger over hele banen. Er ganske sikker på at fremtiden til Nordtveit ligger i en slags anker rolle. Om noen år har han nok benket Hauger på landslaget.

 

Og ja, jeg så kampen på Eurosport 2 i helga.

Link to comment
Share on other sites

Kan bare opplyse om at Nordtveit ikke spilte stopper i denne kampen. Han spilte på midtbanen, og gjorde en fantastisk jobb med å rive og slite i stykker Dortmunds midtbane, samt at han strøk presise pasninger over hele banen. Er ganske sikker på at fremtiden til Nordtveit ligger i en slags anker rolle. Om noen år har han nok benket Hauger på landslaget.

 

Og ja, jeg så kampen på Eurosport 2 i helga.

 

Det må jeg si var sløvt av Haugesunds Avis! jeg syns det var litt rart jeg også, for han har jo hatt ankerrollen på midtbanen helt frem til nå.

 

Skal absolutt ikke se bort fra landslaget! men da er det viktig at han holder seg i en relativt høy liga.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Ironisk nok er det en fordel når man er norsk og urutinert, men blir sett på som en ulempe når man har 75 kamper for Tyskland og skal spille i PL :)

 

Det er fordi norske ''eksperter'' virkelig ikke har peiling, spesielt en viss Claus Lundekvam! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...