Jump to content

Håvard Nordtveit


pacman

Recommended Posts

  • Replies 426
  • Created
  • Last Reply

Snakket med en i går og han sa at Nordtveit var og så på Vard-Haugesund kamp for noen dager siden og om han er kommet tilbake til London vet eg ikke..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ny drakt må man vel ha, og denne gangen skal Nordtveit få æren av å få navnet sitt på ryggen. Har han fått tildelt et eget nummer? Noen som ev. vet hva slags nummer han hadde når han var reserve mot Sunderland?

Link to comment
Share on other sites

innbiller meg at han har nr 35, men det står jo ikke oppført på arsenal.com så den infoen er meget usikker.

 

Han hadde nummer 35 i årets sesong, men vil nok få nytt nummer denne sesongen vil eg tro!

Link to comment
Share on other sites

Ser at noen anser Nordtveit til å være back-up på midtstopper-plass, tipper han blir carling-cup-reserve til neste år, kanskje han får starte tidlig i den cupen!

 

Hvorfor carling-cup-reserve, når han skulle starte mot Newcastle i årets CC!?

Nei, jeg er veldig sikker på at han kommer til og være fast på CC-laget, og være på benken og kanskje komme inn, og hvis han er heldig starte i et par FA-cup kamper.

 

I PL derimot, så tviler jeg på at han for noe særlig spilletid. Mest sannsynlig litt i slutten hvis PL er avgjort..

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt skal Nordtveit på CC-laget... Noe annet ville være en skuffelse og meget rart! Håper bare han gjør det bra nok der til at han kan få prøve seg på et høyere nivå som nevnte fa-cup og kanskje kanskje et lite PL innbytte ;)

Link to comment
Share on other sites

http://youngguns.wordpress.com/2008/06/19/...fensive-issues/

 

Muligens gammelt nytt, men verdt å legge ut :)

 

Imponerende lesning. Likte spesielt denne kommentaren:

 

I think 99% of people who have seen him this season would say he ready. Despite the physical problem, he has dealt well with Lita, Long, Nugent, who have all played in the Premiership.

 

Certainly a top prospect for the future, and will no doubt get CC football next term

 

J.Sanderson said this on June 19, 2008 at 7:04 pm

Sanderson har skikkelig peiling, og at han er så bastant overbeviser meg. Blir spennende å følge Håvard til neste år, selv om han neppe får mer enn CC-spill.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://youngguns.wordpress.com/2008/06/19/...fensive-issues/

 

Muligens gammelt nytt, men verdt å legge ut :D

 

Imponerende lesning. Likte spesielt denne kommentaren:

 

I think 99% of people who have seen him this season would say he ready. Despite the physical problem, he has dealt well with Lita, Long, Nugent, who have all played in the Premiership.

 

Certainly a top prospect for the future, and will no doubt get CC football next term

 

J.Sanderson said this on June 19, 2008 at 7:04 pm

Sanderson har skikkelig peiling, og at han er så bastant overbeviser meg. Blir spennende å følge Håvard til neste år, selv om han neppe får mer enn CC-spill.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/29/539516.html :D

Selv om det bare er dagbladet...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

:D Skal kjøpe meg ny drakt nå å har bestemt meg , de blir ikke Nasri,Walcott,Toure eller Song. Det blir Nordtveit.Noen som har peiling på hvilket nummer han er? Vist Jeg ikke finner det ut velger jeg å bare trykke han som nr.5 Det er jo et god tall, som han dessuten brukte mot Barnet (?) Hvet at de ikke hva de riktige tallene er , men har alltid likt tallet 5. Og de fleste midtstoppere er jo 5.Uten om Gallas :rolleyes:

 

 

Så ver so snill, Vist noen vet om hvilket tall han vil bruke DENNE sesongen så ver snill å si fra.

 

 

Tuuuuuuusen Takk

Link to comment
Share on other sites

:D Skal kjøpe meg ny drakt nå å har bestemt meg , de blir ikke Nasri,Walcott,Toure eller Song. Det blir Nordtveit.Noen som har peiling på hvilket nummer han er? Vist Jeg ikke finner det ut velger jeg å bare trykke han som nr.5 Det er jo et god tall, som han dessuten brukte mot Barnet (?) Hvet at de ikke hva de riktige tallene er , men har alltid likt tallet 5. Og de fleste midtstoppere er jo 5.Uten om Gallas :rolleyes:

 

 

Så ver so snill, Vist noen vet om hvilket tall han vil bruke DENNE sesongen så ver snill å si fra.

 

 

Tuuuuuuusen Takk

 

Han har ikke blitt tildelt drakt nummer denne sesongen, men han hadde nummer 35 i fjor, så eg ville gått for det..

Link to comment
Share on other sites

:D Skal kjøpe meg ny drakt nå å har bestemt meg , de blir ikke Nasri,Walcott,Toure eller Song. Det blir Nordtveit.Noen som har peiling på hvilket nummer han er? Vist Jeg ikke finner det ut velger jeg å bare trykke han som nr.5 Det er jo et god tall, som han dessuten brukte mot Barnet (?) Hvet at de ikke hva de riktige tallene er , men har alltid likt tallet 5. Og de fleste midtstoppere er jo 5.Uten om Gallas :rolleyes:

 

 

Så ver so snill, Vist noen vet om hvilket tall han vil bruke DENNE sesongen så ver snill å si fra.

 

 

Tuuuuuuusen Takk

 

Jeg ville også gått for nr. 35

 

Grunnen til at han hadde 5 var på grunn av at det var en treningskamp og derfor bruker førsteelveren nr. fra 1-11.

 

Gallas kan jo ikke være 5 når Toure er det?

Link to comment
Share on other sites

:huh: Skal kjøpe meg ny drakt nå å har bestemt meg , de blir ikke Nasri,Walcott,Toure eller Song. Det blir Nordtveit.Noen som har peiling på hvilket nummer han er? Vist Jeg ikke finner det ut velger jeg å bare trykke han som nr.5 Det er jo et god tall, som han dessuten brukte mot Barnet (?) Hvet at de ikke hva de riktige tallene er , men har alltid likt tallet 5. Og de fleste midtstoppere er jo 5.Uten om Gallas :rolleyes:

 

 

Så ver so snill, Vist noen vet om hvilket tall han vil bruke DENNE sesongen så ver snill å si fra.

 

 

Tuuuuuuusen Takk

 

Jeg ville også gått for nr. 35

 

Grunnen til at han hadde 5 var på grunn av at det var en treningskamp og derfor bruker førsteelveren nr. fra 1-11.

 

Gallas kan jo ikke være 5 når Toure er det?

 

 

 

Kan ikke han ? :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...