Jump to content

Håvard Nordtveit


pacman

Recommended Posts

Då burde vel alle vera fornøyde for no er jo avtalen til og med bekrefta på arsenal.com

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...om+FK+Haugesund

Ja,det har jeg ventet lenge på :ph34r:

Ja det er morsomt. Syntes det blir enda en dimensjon inn i fotballen for min del. En nordmann i verdens beste klubb er spennende. Håper og tror han slår til. Håvard er flink og han er heldig som blir kjøpt opp av en klubb som vil utvikle han. En stor manager og en hurtig spillestil, vil gjøre han godt. Tipper vi får se han mot Barnet. Det vil si debuterer samtidig med Eduardo og Fabianski. Jeg gleder meg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 426
  • Created
  • Last Reply

For de som er gira. Nå står han også i reservelagstroppen/juniorene http://www.arsenal.com/squad.asp?thisNav=R...Staff&clid=4436

Han heter fortsatt harvard ;)

Harvard :huh: Må lære de og skrive B)

 

 

Vis jeg hadde vert Nordtveit nå så hadde jeg gått rett inn på dette forumt ihvertfall :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så akkurat et lengre intervju på ATVO med Håvard nå. Eller Haaavaaard, som intervjueren sa :ph34r:

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...to+be+a+success

 

Han sliter litt med engelsken, men sikkert nervøs også.

Høres ihvertfall ut som han har tilpasset seg livet i England og trives bra :D

Link to comment
Share on other sites

tror ikke akkurat man skal forvente at han snakker perfekt engelsk allerede nå. hehe. Han er jo tross alt bare 17 år og sikkert som du også sier litt nervøs :ph34r:

 

Fint intervju i hvertfall og skal bli spennende å følge han utover sesongen! :D

Link to comment
Share on other sites

Nordtveit spilte forresten hele kamoen for Arsenal XI i går. Temmelig sikker på at det var treningskamp. Den endte 1 - 1 etter to sene scoringer. Det blir ikke nevnt noe i artikkelen på arsenal.com om vår landsmanns prestasjoner i kampen...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Håvard Nordtveit speler i dag for reservane i årets første reservelagskamp, og det er vår kjære nordmann som er kaptein for laget!

 

"Left back Armand Traore and midfielder Mark Randall add further first-team experience to the side which will be captained by debutant defender Havard Nordtveit. Kieran Gibbs and Nacer Barazite will also be keen to impress after starring in first-team fixtures against Inter Milan and Barnet respectively in pre-season."

 

Må sei at det viser litt kor mykje dei satsar på han, greit nok at det er for reservane, men det er likevell litt stort :P

 

http://www.arsenal.com/matchreport.asp?thi...res&fxid=326762

Link to comment
Share on other sites

... og Nordtveit fekk jo ein heilt grei vurdering av i sin debut for reservelaget:

 

"If the first half had been about the efficiency and fluidity of Arsenal’s attack, the second 45 minutes highlighted their assuredness in defence. Marshalled by the outstanding Nordveit, Arsenal’s backline proved impenetrable. The Norwegian - made captain by Banfield — refused to be flustered, exuding a calmness that spread through the team."

 

Kilde: Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

If the first half had been about the efficiency and fluidity of Arsenal’s attack, the second 45 minutes highlighted their assuredness in defence. Marshalled by the outstanding Nordveit, Arsenal’s backline proved impenetrable. The Norwegian - made captain by Banfield — refused to be flustered, exuding a calmness that spread through the team.

 

:lol: :P ;)

 

 

Øhhhh..så visst ikke den til RvP..he he..Men det er utrolig gøy at han gjør det så bra da

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tror han vil bli sendt ut på lån i championship eller en mindre klubb i PL før han kommer til å jobbe heltid på førsteelvern :) Men gøy hvis han hopper over den periodne :)

 

Tviler på at Nordtveit blir lånt ut til ein klubb Championship. Reknar med at Wenger vil kontrollere utviklinga til Nordtveit. Dessuten har dei fleste talenta som har gått på utlån blitt solgt før dei har fått sjansen på Arsenal, unntakene er vel Hoyte og Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

Arsène Wenger has hailed Havard Nordtveit as one of the most mature young players he has ever seen.

 

Husk at Arsenè har hatt blandt andre en viss Francesc Fabregas under sin varetekt i samme alderen som Håvard.. Om disse ordene er tatt direkte fra Wengers munn, og ikke blitt tuklet med, er dette en meget, meget imponerende setning!

 

Har tro på vår landsmann jeg. Tror han kan bli fast inventar på førstelaget innen, rundt, 5 år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...