Jump to content

Håvard Nordtveit


pacman

Recommended Posts

  • Replies 426
  • Created
  • Last Reply

FKH har hatt mange talenter som de har solgt, men de har aldri solgt ett godt talent til en så stor klubb, er nokk derfor de vil presse så mye penger ut av arsenal. Tar lang tid får å skaffe seg ett så bra talent igjen !

Link to comment
Share on other sites

Litt informasjon om spiller og saken. Håvard har jeg sett flere ganger. Etter min vurdering er han en intelligent midtstopper, med et usedvanlig godt blikk. Når det gjelder FKH så tror jeg ikke klubben skal sees på som gniere. De ønsker mest mulig for en spiller de i utgangspunktet vet de etterhvert vil få en meget god pris for. I tillegg så er det også snakk om hvordan en eventuell overgangssum fordeles. Hvor mye "up front", ved x antall kamper etc. Det er soleklart at FKH er i sin fulle rett til å prøve å melke mest mulig ut av en potensiell overgang.

Link to comment
Share on other sites

Leste i Haugesunds avis i dag at Rowley har uttalt at Nordtveit spiller og tenker som ein 25 åring når han spiller. Tipper nok som andre og nevner her at det er sum etter antall kamper og diverse som overgangen stoppet på. Kommer nok ett bud til om ikke så lenge. Wenger uttalte og at Nordtveit event. skal inn i A-lagsstallen til oppkjøringa 2.juli.

 

Litt gøy å lese at ein kar som har spilt på samme lag som meg er på vei til Arsenal!! (Skjold IL)

 

 

Kilde H-avis.no

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde håper at han kom til Arsenal. Når Wenger drar og ser på han selv, må det jo være et stort talent! Hvis vi hadde fått han, kan det hende at vi får mye positivte ting i de norske avisene.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Litt gøy å lese at ein kar som har spilt på samme lag som meg er på vei til Arsenal!! (Skjold IL)

 

 

Kilde H-avis.no

 

Bare å stå på videre det, så kanskje det blir din tur neste gang. Man ser i hvertfall at muligheten til å komme til store klubber i England ikke er så fjern som man kanskje tror den er. :)

Link to comment
Share on other sites

Veldig synd hvis FKH stikker kjeppene i hullene på denne overgangen, men jeg skjønner jo så klart at FKH ønsker mest mulig penger for han også. Uansett så syns jeg man heller burde tenke litt på person i en slik sak. Er jo ikke hver dag at 16-åringer i Haugesund får tilbud ifra Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Det Nordtveit som er united fan har uttalt er at han vil heller til Arsenal en united for i Arsenal vil han bli bedre utviklet som spiller!

 

Kan vel ikke sei jeg hadde sagt det samme om situasjonen va at united var laget som utviklet unge talenter på løpende bånd og jeg hadde vert aktuell for begge laga. Tyder vel bare på at Nordtveit er ein smart gutt, som med tiden vil ta til fornuft og se at det er bare ett lag som gjelder i England!

Link to comment
Share on other sites

Veldig synd hvis FKH stikker kjeppene i hullene på denne overgangen, men jeg skjønner jo så klart at FKH ønsker mest mulig penger for han også. Uansett så syns jeg man heller burde tenke litt på person i en slik sak. Er jo ikke hver dag at 16-åringer i Haugesund får tilbud ifra Arsenal.

 

Helt i orden at Haugesund gjør seg litt kostbare her. De har tross alt et talent utenom det vanlige. Man kan ikke forvente at små klubber skal legge seg på ryggen hver gang en storklubb kommer viftende med sjekkheftet. Det er ikke hver dag en klubb får fram et slikt talent heller... :)

 

Hvis Wenger og Arsenal virkelig vil ha gutten, så er han nok på plass ganske snart. De tar ikke sjansen på at andre klubber melder seg på, noe Haugesund mest sannsynlig håper på...

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Highbury Hero... Vi skal betale en sikkelig pris når vi går for en handel. Og er han god nok og har potensiale til å nå fast plass på AFC a-lag så er han verdt en god del penger!

 

Betal det de vil ha å få han til London!

Link to comment
Share on other sites

han vil til arsenal og arsenal har byt 6 mill nå å 14 seinere å FKH har sagt nei!!

 

var selv på kampen nortveit blei skada etter 40 min

 

satt nesten på sida av professor Wenger

han skreiv autografen sin på arsenaldrakta mi o!

Link to comment
Share on other sites

eeh. Hører det er snakk om 20 mill. Er dere helt gale her inne? Syns dere ikke det er VEL mye for en 16-åring? Fabregas fikk vi billigere om jeg ikke tar feil. Gratis vel til og med? Og hva vet vel alle her om at han er et usedvanlig talent? Det er få¨som faktisk har sett han spille, og ja, jeg tror på at han er god. Men adeccoligaen er noe annet enn PL og CL. Jeg syns rett og slett det er latterlig av Haugesund å si nei til 20 mill, om dette stemmer. 20 mill er utrolig mye penger!

 

http://www.haugesunds-avis.no/article/2007...22/1062/AKTUELT

Link to comment
Share on other sites

eeh. Hører det er snakk om 20 mill. Er dere helt gale her inne? Syns dere ikke det er VEL mye for en 16-åring? Fabregas fikk vi billigere om jeg ikke tar feil. Gratis vel til og med? Og hva vet vel alle her om at han er et usedvanlig talent? Det er få¨som faktisk har sett han spille, og ja, jeg tror på at han er god. Men adeccoligaen er noe annet enn PL og CL. Jeg syns rett og slett det er latterlig av Haugesund å si nei til 20 mill, om dette stemmer. 20 mill er utrolig mye penger!

 

http://www.haugesunds-avis.no/article/2007...22/1062/AKTUELT

 

Enig. Jeg syns 20 mill. er mer enn nok og et bra tilbud. Han er sikkert et kjempetalent, men hvordan kan HFK vite at han er verdt mer enn det?

Ingen spillere er garantert suksess i Premier League og det skal en del til for å slå igjennom.

Syns Haugesund er vel kravstore her og tror de øyner sjansen å få presset ut mest mulig penger bare fordi det er en storklubb som byr på han.

Link to comment
Share on other sites

Korriger meg hvis jeg tar feil, men syntes det stod at de var enige om totalsum, men det bare var "kontant" beløpet som det va forhandlinger om ?

Eller noe i den duren iallefall. Ikke helt unarturlig om Haugesund ikke er for nøyd med at nesten 2/3 av summen skal betales ved senere anledninger, som for eksempel etter antall kamper på a-laget. Er vel ingen garanti for at en 16 åring noen gang skal få spille på a-laget til arsenal, bare fordi han viser et hvist talent.

 

Men som jeg tidligere har sagt, har Wenger sansen for han, vil han gjøre det han føler det er vært å gjøre for å få han til klubben.

Link to comment
Share on other sites

Nei Wenger har forlatt byen.

 

Dette minner om diverse overganger fra Fkh tidligere. De skal ALLTID slite, max med penger ut av spillerene sine. Og står det om 1-200000 tusen så nekter de spilleren å gå. Grindheim måtte bli med ned til 2. divisjon pga av noe lignende. HAn kom seg heldigvis bort fra den møkka klubbe.

 

Ja jeg er fra Haugesundsdistriktet og HATER FKH. Da er det heller Vard og Viking for min del! Skal ikke gå nermer inn på hvorfor, men det har med ein rik onkel som var med ei stund, kan minne litt om Che$zki... men i en langt mindre skala selvfølgelig. Styret trodde lenge de var konger og sleipere jæv... skal det leitest lenge etter... Ser jo det er samme ulla som styrer der nå...

Link to comment
Share on other sites

eeh. Hører det er snakk om 20 mill. Er dere helt gale her inne? Syns dere ikke det er VEL mye for en 16-åring? Fabregas fikk vi billigere om jeg ikke tar feil. Gratis vel til og med? Og hva vet vel alle her om at han er et usedvanlig talent? Det er få¨som faktisk har sett han spille, og ja, jeg tror på at han er god. Men adeccoligaen er noe annet enn PL og CL. Jeg syns rett og slett det er latterlig av Haugesund å si nei til 20 mill, om dette stemmer. 20 mill er utrolig mye penger!

 

http://www.haugesunds-avis.no/article/2007...22/1062/AKTUELT

 

Han ER god. Han er SVINGOD. Og dette har fint lite med Adeccoligaen å gjøre. Det har blant annet med landskamper å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...