Jump to content

Håvard Nordtveit


pacman

Recommended Posts

Bedre å være litt seint ute enn altfor tidlig. Slik som Liverpool før CL finalen, som de annonserte at de hadde vunnet CL finalen før den i det hele tatt hadde startet.

 

Eller et bedre eksempel, da arsenal.com offentliggjorde at vi hadde signert Jerzy Dudek...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 426
  • Created
  • Last Reply

Arsenal offentligjør vel ingenting før ALT er på plass... Såvidt jeg forstår det, så gjenstår både den personlige kontrakten (underskrift, that is..) og den medisinske testen.

 

Den personlige kontrakten er de blitt enige om.

 

Blir idiotisk å komme med argumenter som at Lpool sa de hadde vunnet CL-finalen før de spilte den når flere er enig med meg i det jeg sier. Hva i huleste har dette med sken å gjøre? Det sto vel ikke dette på Liverpoolfc.com!?

 

Jeg ser ingen forskjeller mellom SK Brann og Arsenal på dette punktet. Hva er forskjellen? Hvorfor er det vanskeligere for Arsenal?

 

De trenger jo ikke ha bilde av han på forsiden med tittelen"Fantastic talent Håvard Nordtveit is 100% ready for Arsenal!!!!! Kan jo stå en notis om at klubbene er enig om en overgangssum og at kontrakten er ferdigskrevet og at dermed Håvard Nordtveit med stor sannsynlighet spiller for Arsenal neste sesong. For hvorfor skal vi få nyheter som : Overganger, tropper til kamper, laget til kamper, osv osv av mange useriøse aktører når vi bare kan få de rett gjennom Arsenal.com? Selve elveren er ikke så viktig kanskje men troppen burde iaf bli først offenligjort på Arsenal.com. Så kan ikke journalistene synse og onse seg så jævlig. Arsenal.com bør være en side som oppdateres ofte der alle goonere verden over kan få interessante nyheter rundt klubben de elsker.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal offentligjør vel ingenting før ALT er på plass... Såvidt jeg forstår det, så gjenstår både den personlige kontrakten (underskrift, that is..) og den medisinske testen.

 

 

 

Blir idiotisk å komme med argumenter som at Lpool sa de hadde vunnet CL-finalen før de spilte den når flere er enig med meg i det jeg sier. Hva i huleste har dette med sken å gjøre? Det sto vel ikke dette på Liverpoolfc.com!?

 

Jo det stod faktisk der, men de fjernet det veldig fort. :-| En veldig klønete glipp av den offisielle siden der gitt.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig med en nordmann i stallen!

 

Jeg vet lite om denne spilleren, men det lover godt når man leser alt det positive som har vært skrevet den siste tiden. Han bør vel også ha det lille ekstra når Wenger svir av så mange millioner.

 

Det beste av alt er at selveste Spudz har vært linket til denne gutten. Med andre ord så snakker vi faktisk om en nesten-signing. Igjen.. :)

Link to comment
Share on other sites

EKSLUSIVT;

Håvard Nodtveit joiner ikke Arsenal likevel. Han ble med bare på grunn av at Henry spilte i klubben, og tydeligvis hadde han ikke fått med seg at Dein ikke lenger var i klubben. Han synes det er bortkastet talent å spille i Arsenal uten Henry og Dein.

 

for de som ikke fikk det med seg er dette en mix-up av overtrøtthet, irritasjon og ironi.

Link to comment
Share on other sites

Er denne overgangen 100% sikker?

Ser Fabianski er komt inn og Henry ut på Players på Arsenal.com.

 

Håvard Nordtveit er hverken i First team eller Reserves/Youth.

 

Blir vel ikke klar før 2. juli

Link to comment
Share on other sites

FKH møter jo også Løv-Ham på Krohnsminde(Bergen) søndag, jeg reiser kanskje vekk innen den tid men hadde ellers tenkt å ta meg en tur for å se på han. Noen andre som skal på kampen uansett og kan gi rapport? Løv-Ham er jo i slaget i serien og i tillegg er revansjesugne pga denne kampen så kan fort Nordtveit få litt å gjøre.

 

Hadde vært kjekt å se/høre noe håndfast om han, jeg stoler litt mer på mine egne øyne og deres enn mange suspekte notatblokker fra journalister som kun tenker at de må få skrevet ned noe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...