Jump to content

Håvard Nordtveit


pacman

Recommended Posts

  • Replies 426
  • Created
  • Last Reply

10 mil for en snart 17- år gammel spiller fra addeco-ligaen, er utrolig pris ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette syntes jeg er fantastisk moro. Har misunnet lag med norske spillere lenge. Et ungt norsk talent vil øke interessen for Arsenal i Norge og gjøre det ennå morsommere for oss alle på forumet.

Hyggelig også å se Wenger tilbake - opplagt og brun. Klart man blir optimistisk og glad for dagen i dag.

 

Får håpe alt går i orden.

Link to comment
Share on other sites

noen som vet om et sted man kan se pressekonferansen som startet 11.00?

 

Hadde vært utrolig morro med en normann i klubben! selvom han prøvde seg på: jeg bryr meg ikke. Hehe, den gang ei..

 

Mange som syntes det. Stor interesse på forumet. Det må være avgjort nå.

Link to comment
Share on other sites

blir gøy det med en normann i klubben ;) håper han er god nok til at han får prøve seg..

høres litt rart at de sier på tv2 at han skal rett inn i A-stallen, er vi heldig så kansje får se han i liga cupen til neste sesong ;)

Link to comment
Share on other sites

Håvard er faktisk talt et usdvanlig talent. Han er ganske enkelt rå. Jeg følger som sikkert flere etterhvert ved lokalfotballen i Rogaland nøye, og den karen har faktisk potensiale langt ut over det normale.

 

 

Kunne ikke sagt meg mer enig, så han spille i Em kvalikken for U-19 lag forrige uke mot Island, Spania og Aserbadjan. Han spiller med og mot gutter som er 2 år eldre og viser at han holder nivået uten problemer. Var Norges beste midtstopper etter min mening den turneringa.

 

Gutten har vel egentlig det meste. Veldig god pasningsfot, fart, er flink til å lese spillet og greier seg fint i duellspillet mot eldre spillere. Ikke av de største midtstopperne, men er jo fortsatt bare 16. Det som kanskje imponerte meg mest var roen med ballen og blikket for spillet. Han er kald med ballen i beina og kaster ikke vekk kula unødvendig.

 

Virker som han har noe av den modenheten for alderen som Fabregas hadde/har....

Link to comment
Share on other sites

Litt info om Nordtveit:

 

Håvard Nordtveit

Posisjon: Forsvar

Født: 21.06.1990

Fødested: Vats

Sivil Status: Ugift

Høyde: 186 cm

Vekt: 72 kg

FKH siden: 2006

Tidligere klubber: SK Vats 94, Skjold IL

 

Kilde: www.fkh.no

Link to comment
Share on other sites

Jaja, nå pågår forhandlingene. Han må være et talent utenom det vanlige, som jeg håper og tror er et bedre talent en de fleste reserve og juniorlagspillere i Arsenal. Om ikke han er det er det vel ingen vits i at Rowley, Friar og selve Wenger går til Haugesund for å forhandle. Er nok ikke lenge til han heller er på landslaget og blir en stor spiller, uavhengi om han går til oss. Tar jeg ikke feil så er han en ekspert på pasninger, hørte at han står noen ti-minutter om dagen med å legge ballen mellom kjegler fra ulike distanser.

 

Håper vi blir enige nå og at han kommer i sommer og lærer mer hos oss, og så må vi da følge utviklingen hans videre. Pr. idag tror jeg ikke han vil slå igjennom på Arsenal i framtiden, men tiden vil vise, har jo tross alt ikke sett ham spille enda. Det blir vel da nok en lovende ungutt født på 90-tallet nå på Akademiet.

 

Selvom jeg gir blaffen i både Tippeligaen og landslaget gjør det ikke noe om vi får en norsk spiller, det har tross alt vært en del dansker og svensker opp gjennom årene, mens bare Pål Lydersen har vært fra Norge. Nå er det bare å vente, så kanskje jeg våkner opp i morgen og ser at forhandlingene er kommet lenger. Gjør heller ikke noe om vi får et talent, til fordel for manure...

Link to comment
Share on other sites

Pr. idag tror jeg ikke han vil slå igjennom på Arsenal i framtiden, men tiden vil vise, har jo tross alt ikke sett ham spille enda. Det blir vel da nok en lovende ungutt født på 90-tallet nå på Akademiet.

Du er klok og har mange fine meninger Daniel, men denne er vel noe tynt fundert.

Link to comment
Share on other sites

Haugesund sa nei til Wenger.. vi får bare vente å se..

 

Lurer på hvor mye penger det er snakk om her? Har ikke dårlig tid da, han blir jo uansett ikke klar før han får ristet av seg den skaden sin slik at han ta den medisinske testen.

Link to comment
Share on other sites

Fkh og wenger ble ikke enige i dag nei, får bare vente å se hva som skjer da ! ..

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke første gangen FKH opptrer arrogant i overgangssaker...

Blir ikke LITT overrasket engang om de klarer å kjøre dette i grusen.

Men uansett, de sitter jo med ett kjempetalent, så de får solgt uansett da. Men det kan være greit å respektere andre klubber og sine egne spillere avogtil.

 

 

Jaja. Da var vel vi litt gniene på et par hundre tusen.

 

 

Det er nok ikke Arsenal som er kjipe i denne situasjonen her.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke første gangen FKH opptrer arrogant i overgangssaker...

 

Hvilke eksempler har vi da? Er Haugesund kjent som noen gniere?

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke første gangen FKH opptrer arrogant i overgangssaker...

 

Hvilke eksempler har vi da? Er Haugesund kjent som noen gniere?

 

 

Det var litt tull rundt både Grindheim overgangen og Trond Erik Bertelsen sin.

Har ikke noen linker til det, men vi som følger lokalavisen vet iallefall om det.

 

Uenighet

 

Tja, kan være det bare er snakk om noen få små detaljer da :) Wenger virket i godt humør.. muligens bare om hvor mange millioner fkh skal få om han slår igjennom osv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...