Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

Jeg syns det begynner å bli altfor enkelt for spillere å forlate klubber. Denne sommeren så har det vært en del eksempler rundt omkring i flere klubber at spillerne sier. Nå vil jeg bort, ellers streiker jeg.

 

Hva er egentlig vitsen med å ha kontrakter da? Diarra gjorde det for å komme til Real Madrid. Cole og Reyes har sagt at de ikke vil spille for Arsenal mer og vil bort. Ribery gjorde vel det samme en periode.

 

Syns dette blir for enkelt!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er dette sant er jeg utrolig skuffa over holdningene til Reyes og

blir ikke skuffa om han går.

Det er mye rykter om Reyes og ingen røyk uten ild.

Er drittlei hele Reyes.La han rulle på gresset i Spania.

Link to comment
Share on other sites

var stor fan av denne fyren før han kom til arsenal, når vi kjøpte han var jeg så storfornøyd at det var helt jævlig...

 

men han har ikke hvert i nærheten av så god for oss som han var før vi kjøpte han, og nå er jeg faen så lei hele fyren, totalt bedøvd i hodet sitt hele mannen..

 

få vekk den jævla degosen fortere enn helvete, bare grining og faenskap..

 

få inn noen folk som er interesert i og spille for arsenal..

 

uavgjort, cole vill vekk reyes griner, seier men dårlig, cole reyes bla bla, tap for city, cole vill være et år til, reyes aldri spille mer bla bla bla.. lyst og lese noe positivt om arsenal snart, sitter 2-3 timer for dagen og leser bare negative ting, ser frusterende kamper..

 

få orden på dette greiene her wenger, fortere enn faen

Link to comment
Share on other sites

 

få vekk den jævla degosen fortere enn helvete, bare grining og faenskap..

 

 

Pass språket nå- grenser til rasisme. Helt på kanten av hva som kan aksepteres syns jeg.

 

Og for resten av innlegget ditt: kanskje skifte av klubb ville gjøre deg lykkelig?

Link to comment
Share on other sites

 

få vekk den jævla degosen fortere enn helvete, bare grining og faenskap..

 

 

Pass språket nå- grenser til rasisme. Helt på kanten av hva som kan aksepteres syns jeg.

 

Og for resten av innlegget ditt: kanskje skifte av klubb ville gjøre deg lykkelig?

 

Er du helt hull i hove,RP7? Prøver du å gjøre han til United eller en eller annen klubb som ikke er Arsenal.

Vi trenger alle Goonerne vi kan ha(selv om de kan være sure avogtil)i denne vanskelige perioden.

Enig med den øverste linjen du skrev men ikke den nederste.

Link to comment
Share on other sites

Incredibly, Reyes has not been available for Arsenal selection because of a groin injury. But he declared himself fit to join up with Spain for their upcoming Euro 2008 qualifiers against Liechtenstein and Northern Ireland.

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6390664,00.html

 

Herlig type.For Arsenal bør Reyes selges nå for å vekk

sutringa og begynne å fokusere på det som er viktig.

Slik jeg ser det er Reyes ingenting annet enn et uroelement i klubben.

Link to comment
Share on other sites

 

få vekk den jævla degosen fortere enn helvete, bare grining og faenskap..

 

 

Pass språket nå- grenser til rasisme. Helt på kanten av hva som kan aksepteres syns jeg.

 

Og for resten av innlegget ditt: kanskje skifte av klubb ville gjøre deg lykkelig?

 

Er du helt hull i hove,RP7? Prøver du å gjøre han til United eller en eller annen klubb som ikke er Arsenal.

Vi trenger alle Goonerne vi kan ha(selv om de kan være sure avogtil)i denne vanskelige perioden.

Enig med den øverste linjen du skrev men ikke den nederste.

 

Nope, prøver ingenting jeg, gir ham kun et tips hvis livet hans er så miserabelt som han beskriver det.

Det første man må lære om Arsenal som klubb gjennom det meste av historien er at vi har pressen og de fleste andre mot oss. Vi er ikke en populær klubb, og alle stridigheter internt blir slått opp langt større enn for de fleste andre. Takket være Chelsea har dette trykket fra pressen sluppet litt de siste årene. Chelsea har nå seilt opp som hatklubb nr 1. Så hvis han forventer å bruke mange timer om dagen på å lete etter positive ting om klubben så er det lurt å konvertere.

Hvem elsker Arsenal for de gode presseoppslagene??

Link to comment
Share on other sites

Dette har vært det mest tragiske overgangsvinduet på lang tid. Slår fjorårets, men kan ha en sammenheng med at jeg da var i utlandet mesteparten av tiden - uten tilgang til PC.

Men i år har søren meg døra stått åpen, og en drøss med spillere har gått/vil vekk.

Reyes har jeg alltid likt og støttet, men om det er noe i de siste uttalelsene så er det bare å hive gutten på dør. Han har helt ødelagt markedet for oss med å syte sånn, andre klubber vet at Arsenal har en spiller som vil vekk - en verkebyll i laget - og kan bare stå på veklsepengebudene sine, og snakke offentlig om dem, slik at Reyes gnager enda mer om hvor mye han ønsker seg vekk.

 

Forslag til Arsenal: Legg inn ny klausul med liten skrift i kontraktene til spillerne om at de ikke får ha telefon, internet/mail, uttale seg til pressen, ha familie i nærheten (må ha sånn "besøk under oppsyn" - avtale) og at brudd på dette vil medføre at de blir utsatt for sanksjoner i størrelsesorden gigantiske.

 

Er så forbanna lei av sutrete spillere som skuffer inn penger for å gjøre noe av det morsomste i verden et par ganger i uka, og som aldri blir fornøyde!

Link to comment
Share on other sites

 

få vekk den jævla degosen fortere enn helvete, bare grining og faenskap..

 

 

Pass språket nå- grenser til rasisme. Helt på kanten av hva som kan aksepteres syns jeg.

 

Og for resten av innlegget ditt: kanskje skifte av klubb ville gjøre deg lykkelig?

 

Er du helt hull i hove,RP7? Prøver du å gjøre han til United eller en eller annen klubb som ikke er Arsenal.

Vi trenger alle Goonerne vi kan ha(selv om de kan være sure avogtil)i denne vanskelige perioden.

Enig med den øverste linjen du skrev men ikke den nederste.

 

Nope, prøver ingenting jeg, gir ham kun et tips hvis livet hans er så miserabelt som han beskriver det.

Det første man må lære om Arsenal som klubb gjennom det meste av historien er at vi har pressen og de fleste andre mot oss. Vi er ikke en populær klubb, og alle stridigheter internt blir slått opp langt større enn for de fleste andre. Takket være Chelsea har dette trykket fra pressen sluppet litt de siste årene. Chelsea har nå seilt opp som hatklubb nr 1. Så hvis han forventer å bruke mange timer om dagen på å lete etter positive ting om klubben så er det lurt å konvertere.

Hvem elsker Arsenal for de gode presseoppslagene??

 

er langt i fra noen rasist, så det skal du vite, er skrevet i sinne og jeg skulle sikkert ikke skrevet degosen..

 

jeg beklager for den, tenkte ikke på det som noe rasistisk i det hele tatt..

 

så jeg prøver igjen, få vekk han jævla kødden av en reyes fortere en faen..

 

er jo kansje du som må skifte klubb i og med at du blir så fornøyd med at arsenal taper hele tiden..

 

synes det er litt for dumt at et lag som arsenal altid må ha noen svake pungt i stallen/ 11rn sinn.. det er, føler jeg ikke mye som skal til for at vi som klubb hadde blitt nærmest uslåelig, så stort føler jeg potensialet er med et par forsterkninger..

 

det er jo ikke bare i år det har hvert sånn..

 

wenger sa jo i fjor at vi skulle kjempe om gull, og alle så jo hvordan det gikk. det var tynt i stallen i fjor og i år ser det ut som om det er hakket værre.. virker som om han har glemt det, eller har han noe på lur???

er jo ikke noe som tilsier at vi ikke kan få like mye skader som i fjor for eksempel

Link to comment
Share on other sites

Pacman:

er langt i fra noen rasist, så det skal du vite, er skrevet i sinne og jeg skulle sikkert ikke skrevet degosen..

 

jeg beklager for den, tenkte ikke på det som noe rasistisk i det hele tatt..

 

så jeg prøver igjen, få vekk han jævla kødden av en reyes fortere en faen..

 

er jo kansje du som må skifte klubb i og med at du blir så fornøyd med at arsenal taper hele tiden..

 

synes det er litt for dumt at et lag som arsenal altid må ha noen svake pungt i stallen/ 11rn sinn.. det er, føler jeg ikke mye som skal til for at vi som klubb hadde blitt nærmest uslåelig, så stort føler jeg potensialet er med et par forsterkninger..

 

det er jo ikke bare i år det har hvert sånn..

 

wenger sa jo i fjor at vi skulle kjempe om gull, og alle så jo hvordan det gikk. det var tynt i stallen i fjor og i år ser det ut som om det er hakket værre.. virker som om han har glemt det, eller har han noe på lur???

er jo ikke noe som tilsier at vi ikke kan få like mye skader som i fjor for eksempel

 

Arsenal er vel den klubben i hard konkurranse med United av de klubbene som har tapt MINST de siste 10årene, så tror ikke vi skal klage på akkurat det.

I fjor kom vi på 4.plass og var i finalen i CL, en meget god sesong når Wenger er iferd med å bygge et nytt lag. Mener du at vi burde slått Chelsea uansett, eller hadde sesongen og harmonien ut ifra ditt ståsted vært MYE bedre med en 2.plass i ligaen og kvartfinale i CL?

Hvor går grensen din mellom en god sesong og det du beskriver i ditt forrige innlegg?

 

Synes forøvrig ordbruken din ikke er moden, rett og slett barnslig.

Link to comment
Share on other sites

 

er langt i fra noen rasist, så det skal du vite, er skrevet i sinne og jeg skulle sikkert ikke skrevet degosen..

 

jeg beklager for den, tenkte ikke på det som noe rasistisk i det hele tatt..

 

så jeg prøver igjen, få vekk han jævla kødden av en reyes fortere en faen..

 

er jo kansje du som må skifte klubb i og med at du blir så fornøyd med at arsenal taper hele tiden..

 

synes det er litt for dumt at et lag som arsenal altid må ha noen svake pungt i stallen/ 11rn sinn.. det er, føler jeg ikke mye som skal til for at vi som klubb hadde blitt nærmest uslåelig, så stort føler jeg potensialet er med et par forsterkninger..

 

det er jo ikke bare i år det har hvert sånn..

 

wenger sa jo i fjor at vi skulle kjempe om gull, og alle så jo hvordan det gikk. det var tynt i stallen i fjor og i år ser det ut som om det er hakket værre.. virker som om han har glemt det, eller har han noe på lur???

er jo ikke noe som tilsier at vi ikke kan få like mye skader som i fjor for eksempel

 

Det er greit, fint at du trekker det tilbake. Handler igjen om å lese innleget før man poster. Ikke alltid så lurt å hive seg over tastaturet i sinne :)

 

Jeg skal love deg at jeg ikke er fornøyd med tapet, men vi har tapt en kamp som vi absolutt dominerte og var meget nær å vinne. Kan ikke skjønne at det skal kunne frembringe så utrolig mye negativt som det gjør. På deg virker det som vi har spilt 10 kamper så langt og tapt samtlige.

 

Du hevder at det ikke bare er i år det er slik. Ta en titt på titler og plasseringer siste 10 årene. Virker ikke som vi har tapt veldig mye eller vært veldig dårlige i overgangsmarkede.

 

Når det gjelder Reyes henviser jeg igjen til at man ikke skal tro alt man leser i hverken spansk eller engelsk media. Vent nå til torsdag før du skjeller ut en spiller som kanskje skal spille for klubben din i mange år fremover. Som for Cole, hva er det som er sant og hva er det som er rent oppspinn fra journalistene??

Link to comment
Share on other sites

http://217.204.41.132/cgi/NGoto/2/158274529?1206

 

Begynner å bli lei.

Har alltid likt Reyes, men akkurat nå kan jeg ikkje fordra han.

Tideliger i sommer sier han at han vil bli og ser fram til sesongen.

Så hører han rykter om r.Madrid, ute å benekter det..

Men så byr Madrid på han, da vill han pluteslig vekk.

Nå har A.Madrid kommet med et bedre bud, og han ser fram til overgangen.

 

 

Tror Jose Antoino er sunget for siste gang blant arsenal-supportere!!

Link to comment
Share on other sites

Reyes til Real i dag?

 

I fylgje spanske Radio Marca er Arsenal og Real Madrid nær ein avtale. Den består i ein bytehandel mellom Reyes og Baptista + 3 mill. Euro til Arsenal. Radio Marca er ikkje av dei mest pålitelege, men eg trur noko kjem til å skje i dag. Det som står att skal visstnok være å overtale Baptista :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Reyes til Real i dag?

 

I fylgje spanske Radio Marca er Arsenal og Real Madrid nær ein avtale. Den består i ein bytehandel mellom Reyes og Baptista + 3 mill. Euro til Arsenal. Radio Marca er ikkje av dei mest pålitelege, men eg trur noko kjem til å skje i dag. Det som står att skal visstnok være å overtale Baptista <_<

 

The Times skriver også at det kan være snakk om de to spillerene går hver sin vei på ett års lån. Hvis dette er tilfelle så fatter jeg det ikke. Vil Reyes like seg noe bedre i London hvis han ikke blir værend ei real etter en låneperiode? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Kan være raskere å låne spillerne ut nå, og heller gjøre ferdig handelen senere. Med tanke på at vinduet stenger ved midnatt i kveld liksom. Uansett så gjør ikke det noe. Vi får se hva som skjer utover dagen. Håper det skjer noen transfers fordi det er jo alltid gøy! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Om dette stemmer så får vi jo iaf. en ting vi ikke har noe særlig

av: muskler. Det som derimot bekymrer meg mye mer er at jeg

syns Reyes er bedre enn Baptista - og Baptista har vel også uttalt

at han ikke er for stor fan av England, været livssttilen og alt det

der... Bytter vi til oss en dårligere spiller med akkurat de samme

problemene? Baptista har kanskje ikke med hele familien som også

vil tilbake, men dette er en dodgy deal, og jeg mistenker at om det

er sant så er det vel Wenger som er snill med Reyes vi ser her. Jeg

håper jeg må spise ordene mine, men sånn føles det iaf. for meg.

 

I Antirasismens navn:

"Degos er en avledning av det vanlige spanske fornavnet Diego, og har antakelig kommet inn i

norsk språk via engelsk, der uttrykket dago (flertall dagoes) henspeiler på en person av spansk

eller italiensk opprinnelse. Både på norsk og engelsk brukes begrepet i nedsettende betydning,

og uttrykker nord-europeernes følelse av overlegenhet i forhold til folkene bosatt på de

sørligste delene av Kontinentet."

NB! PDF-fil: http://www.apertura.ntnu.no/folk/permsdok/Degos.pdf

Link to comment
Share on other sites

Utlånsavtaler trenger ikke være så dumt hvis de ikke rekker å bli enig om pris i dag.

 

Og skulle Baptista ikke lykkes i England kan han dra tilbake og vi får hele salgssummen for Reyes neste sommer. For Reyes kommer garantert ikke til å spille i England igjen.

 

Uansett vil jeg påstå at Baptista ikke er verdt halvparten engang i forhold til Reyes.

 

Vi får no se om det er noe i disse ryktene først. For meg virker det rart hvis Baptista kommer.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Sky Sports går Reyes på lån til Real mens vi låner Baptista fra dem. Virker å være en grei deal fordi Reyes blir i Spania neste år uansett og vi får se hvordan The Beast kan gjøre det i England. Håper bare Baptista er litt mer til kar en Reyes så vi slipper syting og klaging over vær, vind, harde taklinger og alt annet. Tenk på alle de andre spillerne i England som faktisk tåler dette! Synd å miste en spiller med så stort talent og potensiale som Reyes, men når han ikke klarer å være fokusert nok til å jobbe helhjertet for klubben er det bedre å la ham dra...

 

PS: Reyes er faktisk den eneste spillerene i PL's historie som har scoret i 5 kamper på rad, noe som er rekord. Og ifjor hadde han faktisk flest assists i PL. Dritt å miste Reyes! Har alltid hatt troen på at han kunne bli stor for klubben etterhvert. Han har mye å lære av unge Cesc. 19 år, snakker flytende enegelsk, klager aldri og er en av de mest voksne spillerene på banen for Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Lykke til i Real, Reyes!

 

Jeg er helt sikker på at du kommer til å være en av årets spillere i Real og kommer til å heve Real til gamle høyder sammen med mange av de andre gode kjøpene Madrid-klubben har gjort!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...