Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

"A true Gooner" er han ihvertfall IKKE!!!!!!!!!!!

 

Makan til syting og stuping som denne spanjolen drev med orker jeg ikke mer av, og er ikke en gooner verdig!!

Dummeste jeg har hørt!!

Han passa jo bare ikke inn i engelsk fotball og samfunn.

 

Tror du att han gjorst på???

 

Svaret er: NEI

Enig med Taugooneren. Reyes vil ver: "A true Gooner". Jeg har vertfall ikke setta den sytinga og stupinga av han. Bare synd han ikke liker seg i London! <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

"A true Gooner" er han ihvertfall IKKE!!!!!!!!!!!

 

Makan til syting og stuping som denne spanjolen drev med orker jeg ikke mer av, og er ikke en gooner verdig!!

Dummeste jeg har hørt!!

Han passa jo bare ikke inn i engelsk fotball og samfunn.

 

Tror du att han gjorst på???

 

Svaret er: NEI

 

Selv om jeg liker Reyes, så vil jeg si at hver og en spiller som ikke passer inn i engelsk fotball, IKKE er a true gooner.. as simply as that!

Link to comment
Share on other sites

"A true Gooner" er han ihvertfall IKKE!!!!!!!!!!!

 

Makan til syting og stuping som denne spanjolen drev med orker jeg ikke mer av, og er ikke en gooner verdig!!

Dummeste jeg har hørt!!

Han passa jo bare ikke inn i engelsk fotball og samfunn.

 

Tror du att han gjorst på???

 

Svaret er: NEI

 

Selv om jeg liker Reyes, så vil jeg si at hver og en spiller som ikke passer inn i engelsk fotball, IKKE er a true gooner.. as simply as that!

OKAY!!!

Greit for meg, men for meg vil han alltid bli huska som "A True Gooner"!!!

Han gjort mye flott for Arsenal!!!

 

Og resten er ikke hans feil.

Link to comment
Share on other sites

Syns det er veldig synd at Reyes ikke fant seg tilrette i klubben. Her om dagen satt jeg og så på forskjellige Arsenal-highlights på Arsenal tv og Reyes var egentlig fryktelig mye involvert i de avgjørende fasene. Mange assists og fine mål. Hadde han funnet seg skikkelig tilrette i London så tror jeg han hadde kommet til å funnet seg veldig god tilrette på venstrekanten vår.

 

Jeg skulle gjerne hatt i pose og sekk egentlig. Fått tilbake Reyes som hadde klart å slått seg til ro, og sikret oss Baptista. Har ikke helt trodd på Baptista i starten av sesongen, men som Wenger alltid sier. Det tar minst 6 mnd før en spiller finner seg ordentlig tilrette og man bør ha tålmodighet når spillere kommer fra andre land. Nå begynner vi til tider å se Baptista på sitt beste, etter at han også nå har fått noen muligheter i sin beste posisjon.

Link to comment
Share on other sites

Savner vi virkelig Reyes så mye?

 

Personlig klarer jeg meg fint uten spanjolen. Bevares, en veldig bra spiller, men om han er den rette for Arsenal er jeg slettes ikke sikker på.

 

Forventningene var store da han ble hentet inn, men forventingene bli aldri innfridd. Dette til tross for noen flotte mål.

 

”Problemet” med Reyes var nok rett og slett at gutten aldri fant seg helt til rette i den engelske hovedstaden. Da snakker vi både personlig og sportslig.

 

Lykke til i Spania!

Link to comment
Share on other sites

Nei, og slik som Rosicky og Hleb har spilt på kantene i år synes jeg ikke vi har noe å savne heller. Jose var altfor ustabil, filmet mye, og driblet seg ofte veldig mye bort. I 2005/2006 sesongen spilte han vel knapt en god kamp, og scoret rett og slett for sjelden til å være blant de offensive spillerene i start11eren.

 

Nei, du får ha lykke til videre i Madrid.

Link to comment
Share on other sites

Nei, og slik som Rosicky og Hleb har spilt på kantene i år synes jeg ikke vi har noe å savne heller. Jose var altfor ustabil, filmet mye, og driblet seg ofte veldig mye bort. I 2005/2006 sesongen spilte han vel knapt en god kamp, og scoret rett og slett for sjelden til å være blant de offensive spillerene i start11eren.

 

Nei, du får ha lykke til videre i Madrid.

 

Knapt en god kamp???

 

Reyes var ikke suverent god, men han var heller ikke dårlig. Spilte mange gode kamper og var blant Arsenals bedre spillere i fjor. Problemet med Reyes var bare at han kunne vært så veldig mye mer...

Link to comment
Share on other sites

Ja, som jeg husker, så var det vel bare i kampen mot Boro (7-0) at han spilte meget bra, men ellers var han mye frem og tilbake synes jeg. Finnes sikkert unntak, men de er nok ikke mange. List dem opp, jeg lutter øre.

På YouTube så er det en hel haug med klipp av Reyes.... søk på Reyes så kan du se, hvilke kamper han gjorde bra... å det er ikke bare noen få :angry:

Link to comment
Share on other sites

Enig med Korslundinho.. Reyes varierte fryktelig mye i prestasjonene. Og det var ikke bare fra kamp til kamp, det var fra minutt til minutt i løpet av en kamp.

Jaja, han var anonym i mange kamper...men han spilte mer enn ett par bra kamper...som det høres ut som Korslund mener...

Link to comment
Share on other sites

Nei, og slik som Rosicky og Hleb har spilt på kantene i år synes jeg ikke vi har noe å savne heller. Jose var altfor ustabil, filmet mye, og driblet seg ofte veldig mye bort. I 2005/2006 sesongen spilte han vel knapt en god kamp, og scoret rett og slett for sjelden til å være blant de offensive spillerene i start11eren.

 

Nei, du får ha lykke til videre i Madrid.

 

Joda, Reyes varierte litt i prestasjonene, men å påstå at han knapt spillte en god kamp, blir litt for dumt.

 

Iallefall når du bruker argumentet med at Hleb har spillt så bra på kanten i år. Er det noen som virkelig varierer i prestasjonene, så er det han. Han mister ballen alt for ofte, bremser opp spillet alt for ofte, bruker overlappen alt for lite, og har en skuddvegring som ikke ligner grisen.

Link to comment
Share on other sites

Nei, og slik som Rosicky og Hleb har spilt på kantene i år synes jeg ikke vi har noe å savne heller. Jose var altfor ustabil, filmet mye, og driblet seg ofte veldig mye bort. I 2005/2006 sesongen spilte han vel knapt en god kamp, og scoret rett og slett for sjelden til å være blant de offensive spillerene i start11eren.

 

Nei, du får ha lykke til videre i Madrid.

 

Joda, Reyes varierte litt i prestasjonene, men å påstå at han knapt spillte en god kamp, blir litt for dumt.

 

Iallefall når du bruker argumentet med at Hleb har spillt så bra på kanten i år. Er det noen som virkelig varierer i prestasjonene, så er det han. Han mister ballen alt for ofte, bremser opp spillet alt for ofte, bruker overlappen alt for lite, og har en skuddvegring som ikke ligner grisen.

 

Enig i at Reyes varierte i prestasjonene, men Hleb gjør det myye mindre enn Reyes gjorde!! Syntes du snakker litt mye dårlig om Hleb. Han har vært enorm i denne sesongen dog litt ustabil men ikke så mye som du skriver...

Link to comment
Share on other sites

Ja, som jeg husker, så var det vel bare i kampen mot Boro (7-0) at han spilte meget bra, men ellers var han mye frem og tilbake synes jeg. Finnes sikkert unntak, men de er nok ikke mange. List dem opp, jeg lutter øre.

 

Spar meg!

 

Ganske rått at en som knapt hadde en god kamp hadde 9 assist i PL og med det var den spilleren med nest mest målgivende...

 

Reyes var uansett meget god i CL i hele fjor og hadde i tillegg gode kamper mot Fulham, boro * 2, B`ham, Everton, Charlton, Pompey, City og han var garantert god i flere andre kamper. Det er jo ikke tilfeldig at han var med i Spanias landslagstropp til VM heller. Husker du forresten den kvelden da han finta Cicinho 15-20 ganger på 1. omgang? Stort!!

 

Latterlig å framstille Reyes som en eller annen Hillier. Greit at han ikke oppførte seg som folk, men å spille fotball kunne han!

Link to comment
Share on other sites

Ja, som jeg husker, så var det vel bare i kampen mot Boro (7-0) at han spilte meget bra, men ellers var han mye frem og tilbake synes jeg. Finnes sikkert unntak, men de er nok ikke mange. List dem opp, jeg lutter øre.

Husker du forresten den kvelden da han finta Cicinho 15-20 ganger på 1. omgang?

Ja. Jeg husker også i andre omgang, da han først rullet ut over sidelinjen med "store smerter", før han presterte å rulle INN på banen igjen.

 

Uansett, å dra frem Hleb inn i dette synes jeg blir for dumt, da de to er 2 helt vilt forskjellige spillertyper. Hleb er en mer lagspiller som nesten alltid sentrer, mens Reyes er en mer individuell spiller som går mer for seg selv, noe man har sett Henry nesten rive av seg huden på toppen av hodet for utallige ganger. Veldig sjelden kom det noe ut av det, og når han først fikk til en tunnel, ble han enten sparket ned eller pasningen for dårlig. Mulig hadde han litt flere enn en god kamp, men det skulle da bare mangle fra en spiller som kostet så mye og har fått så rikelig med spilletid?

 

Nei, Reyes spilte langt fra sitt potensiale i sin siste sesong i Arsenal og jeg ser alldeles ikke på ham som noe stort tap.

Link to comment
Share on other sites

Ja, som jeg husker, så var det vel bare i kampen mot Boro (7-0) at han spilte meget bra, men ellers var han mye frem og tilbake synes jeg. Finnes sikkert unntak, men de er nok ikke mange. List dem opp, jeg lutter øre.

Husker du forresten den kvelden da han finta Cicinho 15-20 ganger på 1. omgang?

Ja. Jeg husker også i andre omgang, da han først rullet ut over sidelinjen med "store smerter", før han presterte å rulle INN på banen igjen.

 

Dette har ingenting med ferdighetene hans å gjøre, og det er det vi diskuterer her.

 

9 assist, og 4-5 (??)av dei mot Middlesborough. Berre sånn for å oppklare det. Reyes var ikkje spesielt god i sin siste sesong for Arsenal.

 

Han var heller ikke spesielt dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Ja, som jeg husker, så var det vel bare i kampen mot Boro (7-0) at han spilte meget bra, men ellers var han mye frem og tilbake synes jeg. Finnes sikkert unntak, men de er nok ikke mange. List dem opp, jeg lutter øre.

Husker du forresten den kvelden da han finta Cicinho 15-20 ganger på 1. omgang?

Ja. Jeg husker også i andre omgang, da han først rullet ut over sidelinjen med "store smerter", før han presterte å rulle INN på banen igjen.

Dette har ingenting med ferdighetene hans å gjøre, og det er det vi diskuterer her.

 

Vel, det begynte jo å bli endel situasjoner av drøying, filming og overdriving av skader i spillet hans, så kanskje hvis han hadde bestemt seg for å bruke ferdighetene i stedet for å gjøre dette stadig vekk hadde han prestert litt bedre enn han gjorde.

Link to comment
Share on other sites

Ta en kikk på sesongvideoen. Reyes er faktisk ganske sentral, men selvsagt går det opp og ned for han også. Alt kan ikke leses ut fra statistikker!!

 

Alle kan se bra ut når man plukker ut høydepunkter for en sesong (f.eks. denne mannen). Han innfridde ikke til forventningene. Han var vel brukbar i begynnelsen av sesongen og i et par kamper på slutten, i tillegg til Boro-kampen, ellers var han en skygge av seg selv. Vi hadde dårligere spillere i stallen, for all del, men få som underpresterte som Reyes gjorde.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...