Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

leste ett sted at real ikke kommer til og kjøpe reyes etter denne sesongen, skal se om jeg finner linken..

 

 

 

og da blir det vel heller ikke noe Baptista kjøp heller og hvis Wenger vil hente the beast så tipper eg at prisen vil være mellom 8 og 13 milloner pund..

Link to comment
Share on other sites

Får håpe det, så kommer Reyes tilbake og har ikke annet valg en å trives i london ;)

 

menmen det skjer vel ikke, får vel bare håpe han ser noe han misliker sterkt i Real, og tenker tilbake på The Arsenal Way, og innser at han egentlig savner london, North London vel og merke :o

Og kommer tilbake til oss proppfull av selvtilitt, fast bestemt på å vise alle kritikere feil....

 

vil ikke ha Baptista heller, bedre ting og bruke de lappan på...

Link to comment
Share on other sites

Blir ikkje Reyes solgt til Real Madrid går han til ein annan spansk klubb. Det er eg rimelig sikker på.

 

Uansett har ikkje handlane med Baptista og Reyes i prinsippa noko med kvarandre å gjere. Baptista kan gå til Real, sjølv om Reyes gjer det samme, og begge kan også ende opp i Arsenal. Dette er sjølvsagt teori, men likevel.

 

Har personleg ikkje gitt opp the Beast enda. Reyes har eg derimot gitt opp.

Link to comment
Share on other sites

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagen...p?newsid=161530

 

Fortsatt spekulasjoner om bytte.. Denne gangen med Cassano + Baptista for Reyes..

 

Vi trenger vel ikke Cassano..

Hæ? vil de ta tilbake baptista mot cassano? :blink:

Nei hvis du leser står det Cassano og Baptista for Reyes!

Link to comment
Share on other sites

Reyes matchvinner i dag..

Herlig!

Kjekt for Jose.

Håper at han fortsetter å gjøre det bra ;)

 

Bare å glede seg over det: viktig å øke markedsverdien, for han skal selges! :P

Link to comment
Share on other sites

Reyes matchvinner i dag..

Herlig!

Kjekt for Jose.

Håper at han fortsetter å gjøre det bra ;)

 

Bare å glede seg over det: viktig å øke markedsverdien, for han skal selges! :P

 

Tror ikke vi uansett får mye for han hvis vi beholder Julio..

Link to comment
Share on other sites

Skulle ønske Reyes trivest i London, han vil alltid bli savnet!

For å være helt ærlig så savner jeg overhodet ikke Reyes. Han er helt klart en talentfull spiller, men passet overhodet ikke inn og var i de fleste kampene helt på det jevne. En blanding av klima, spillestil, savn av familie og venner og lav inteligens gjorde at det ble som det ble.

 

Men som sagt at Reyes forsvant og Mozart og Walcott kom inn er for meg utelukkende positivt. Mye syting og overspill av skader er en av hoved grunnene. (JA jeg har trøbbel med Eboue også)

Link to comment
Share on other sites

Denne filmen: The Best of Jose Antonio Reyes får jeg frysninger av...ikke bare måla til Reyes, men også the "Good Old Arsenal" med Vieira, Lauren, Cole osv og ikke minst Highbury.

 

Savner Reyes også på sitt beste <_<

 

Vilt pent mål mot Chelski!!

 

Det er et mål jeg ikke glemmer så lett. Husker at jeg satt sammen med AnaBolle og så den kampen. Det var veldig mye variable prestasjoner Jose Antonio leverte den kampen, og bare fem minutter før den scoringa så sa jeg "Jeg tror jeg må finne frem Wiltord-stempelet til denne karen, han er jo totalt ubrukelig!". Hehe, så slo han til gitt.

Link to comment
Share on other sites

 

Tror aldri jeg kommer til å glemme det målet mot Middlesbrough der. Ei heller kampen. Men da Reyes satte det målet, med høyrefoten, løper ut mot hjørneflagget, feirer sammen med **** og Freddie tror jeg, mens den engelske kommentatoren rolig sier, "stand up for the Champions"

Unforgetable..

Det ble vel det første eller det andre målet i den perioden på seks kamper i begynnelsen av 04/05-sesongen, da han scora minst èt mål i hver av dem!

 

Ja.. som dere forstår, var Reyes min favoritt! Savner han veldig, men jeg har innsett for lenge siden at han aldri kommer tilbake til the Gunners. Men ønsker han alt godt både for landslaget og for Real Madrid!

Link to comment
Share on other sites

"A true Gooner" er han ihvertfall IKKE!!!!!!!!!!!

 

Makan til syting og stuping som denne spanjolen drev med orker jeg ikke mer av, og er ikke en gooner verdig!!

Dummeste jeg har hørt!!

Han passa jo bare ikke inn i engelsk fotball og samfunn.

 

Tror du att han gjorst på???

 

Svaret er: NEI

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...