Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

Ifølge SkySports ryktast det at Real ikkje ønskjer å behalde Reyes etter denne sesongen.. Eg for min del er ein av dei som gjerne vil ha Reyes tilbake i Arsenal-trøya.. Eg trur på å gi folk ein ny sjanse, og dersom han blir uønska i Real, forstår han kanskje at graset er grønast i London likevel..

 

I motsett tilfelle hadde det vore OK å inkludere han i ein deal med Atletico vedr. Fernando Torres.. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Reyes facing humiliating Arsenal return

tribalfooball.com - January 31, 2007

 

Jose Reyes is facing a humiliating return to Arsenal.

The 23-year-old is on a season-long loan at the Bernabeu as part of the deal that brought Julio Baptista to Arsenal.

 

Reyes made a bright start in Spain but is now struggling to get in the team and Real have indicated they will not sign him permanently if that continues.

 

If he is sent back to London, Brazil international Baptista - who wants to stay at Arsenal - would have to rejoin Real.

 

The Mirror says if Real are not interested in Reyes Wenger will look for another buyer, but would rather have the Spaniard back than sell at a huge loss.

Link to comment
Share on other sites

Gutten blir eldre, som alle andre...

 

Derfor er jeg ikke absolutt i mine uttalelser. Reyes har en prislapp, jeg nekter å tro Arsenal bare setter en rød strek over. Så desperate kan de bare ikke være etter å bli kvitt ham. Han har helt klart kvaliteter som vi kan dra nytte av.

 

Men, jeg er selvsagt enig at sutringen ikke passer veldig godt inn i min fotballverden.

Link to comment
Share on other sites

Gutten blir eldre, som alle andre...

 

Derfor er jeg ikke absolutt i mine uttalelser. Reyes har en prislapp, jeg nekter å tro Arsenal bare setter en rød strek over. Så desperate kan de bare ikke være etter å bli kvitt ham. Han har helt klart kvaliteter som vi kan dra nytte av.

 

Men, jeg er selvsagt enig at sutringen ikke passer veldig godt inn i min fotballverden.

 

Samtidig er kanskje dette det beste som kunne hende. Nå har han fått prøve seg i Madrid og selv sett at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden. Han må faktisk jobbe vettet av seg for å få en plass på laget om han er i Spania eller England. Kanskje han innser at det ikke er klimaet eller den tøffe spillestilen det er noe galt med, men mer hans egen innstilling og mentalitet. Hvis gutten får orden på hodet sitt kommer han til å prestere på topp igjen om kort tid, og på sitt beste er han mer enn god nok for en plass i Arsenal.

Når det gjelder overgangen til Baptista har Wenger flere ganger hevdet at den kan gå sin gang uavhengig av Reyessaken og skjønner derfor ikke helt hvorfor han blir trukket med i denne art.

Link to comment
Share on other sites

Reyes er en ikke-sak for Hr. Wenger tror jeg. Han ga vel ganske klart utrykk for at han ikke likte verken London eller England og på slutten lå han vel stort sett hjemme under dyna med smokken sin mens mor tørket tårer og ventet på en telefon fra Spania.

 

Uprofesjonell oppførsel på en spiller og er på ingen måte en "true gooner". Helt klart en bra spiller, men når man oppfører seg slik fortjener man rett og slett ikke å aksle Arsenal-trøya. Det skal være en ære, ikke noe man gjør fordi ingen i Premiera Division ikke vil ha deg.

 

Se på Baptista, mye mer vilje og tæl i den spilleren.. han fremstår som han brenner for laget og fansen og er villig til å kjempe seg inn på laget. Dessuten prøver han iallefall å tilpasse seg det engelske samfunnet. Selv om intervjuet til Baptista etter L'pool kampen var litt kort og gebrokkent, så prøver han iallefall.

Link to comment
Share on other sites

Lengter mye hjem til Spania

 

Er han solgt nå? :)

 

 

Solgt? Nei.

 

Real Madrid kan sende Reyes tilbake til England og i så fall mister vi baptista. Jeg foretrekker Baptista over Reyes. Så jeg håper Reyes blir slik Baptista ka utvikle seg videre i klubben til å bli en stor spiller

Link to comment
Share on other sites

Lengter mye hjem til Spania

 

Er han solgt nå? :)

 

 

Solgt? Nei.

 

Real Madrid kan sende Reyes tilbake til England og i så fall mister vi baptista. Jeg foretrekker Baptista over Reyes. Så jeg håper Reyes blir slik Baptista ka utvikle seg videre i klubben til å bli en stor spiller

 

henger meg på deg. Baptista fremfor Reyes! Thats it

Link to comment
Share on other sites

Lengter mye hjem til Spania

 

Er han solgt nå? :P

 

 

Solgt? Nei.

 

Real Madrid kan sende Reyes tilbake til England og i så fall mister vi baptista. Jeg foretrekker Baptista over Reyes. Så jeg håper Reyes blir slik Baptista ka utvikle seg videre i klubben til å bli en stor spiller

 

henger meg på deg. Baptista fremfor Reyes! Thats it

Hvorfor ikke begge? Wenger har jo uttalt at han kunne tenkt seg Baptista uansett hva som skulle skje med Reyes!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tar begge! Tror Reyes kunne fått en herlig boltreplass på Emirates.

... og litt større plass å falle på, Morten ;)

 

Hehe..kanskje Helge,men det skal nokså mye til for at

jeg skifter mening.

Reyes virket ikke som han trivdes i PL men igjen i fotball

kan alt skje B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Wenger klarer seg uten Reyes..og nå som Reyes er linket til Atletico Madrid i disse tider og Arsenal snuser på Torrers, så mener eg et bytte hadde ikke gjort noe, selv om det nok et stykke unna..

 

her litt velkjent akrobatikk fra Reyes:

 

josexg6.gif

 

Kvalitetsspillere er noe vi trenger. Reyes er fortiden en Arsenalspiller, og dersom vi ikke henter inn en ny etablert og direktespillende høyrekant, vil jeg at Reyes forblir i klubben.

 

Å bytte ham med Torres kommer aldri til å skje!

Link to comment
Share on other sites

Syns det er litt synd å miste Reyes. En artig spiller. Men han har ikke fått det til de årene han spillte her. Så en byttehandel hadde vært knall. Men Torres til oss da. Blir nok fortsatt endel kroner i mellom. Men hadde vært knall

Link to comment
Share on other sites

Den finessen der fra Reyes er jo sinnsykt stilig!

Jeg synes vi absolutt skal hente Reyes tilbake igjen, om ikke annet bruke han som spiss. Han vil da være bak i køen men hvis han imponerer på trening kan det jo og være et godt alternativ å trekker vanPersie ned på en av kantene iom at vi ikke akkurat har flust med klassevinger for tiden. En byttehandel med Torres og et stort pengebeløp vil jeg ikke håpe på engang fordi sjansen er så liten at det ikke er vits å tro på det. Rent hypotetisk: om det hadde skjedd hadde det selfvølgelig vært fantastisk for klubben vår.

Link to comment
Share on other sites

Vil så gjerne ha Reyes i klubben.. liker stilen hans som fotballspiller :P

Kan da ikke være så fælt å spille for oss? :( neida, men en spennende spiller som jeg håper blir!

 

Så nettopp filmen 49 Unbeaten for 20. gang eller noe.. digger målet hans med høyre mot boro da vi snur 1-3 til 5-3! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Vil så gjerne ha Reyes i klubben.. liker stilen hans som fotballspiller :P

Kan da ikke være så fælt å spille for oss? :P neida, men en spennende spiller som jeg håper blir!

 

Så nettopp filmen 49 Unbeaten for 20. gang eller noe.. digger målet hans med høyre mot boro da vi snur 1-3 til 5-3! ;)

 

 

Husker det målet godt ja, vi satt og så reprisen fra Pires målet og før reprisen var over så hadde Reyes klinket ballen i mål :( Hans første for arsenal mot Chelsea i FA cupen er også en klassiker! Men han kommer ikke tilbake, blir nok i Spania ja. At Torres skal andre veien er nok bare tull og ønske tenkning.

Link to comment
Share on other sites

Vil så gjerne ha Reyes i klubben.. liker stilen hans som fotballspiller :huh:

Kan da ikke være så fælt å spille for oss? ;) neida, men en spennende spiller som jeg håper blir!

 

Så nettopp filmen 49 Unbeaten for 20. gang eller noe.. digger målet hans med høyre mot boro da vi snur 1-3 til 5-3! :P

 

 

Husker det målet godt ja, vi satt og så reprisen fra Pires målet og før reprisen var over så hadde Reyes klinket ballen i mål ;) Hans første for arsenal mot Chelsea i FA cupen er også en klassiker! Men han kommer ikke tilbake, blir nok i Spania ja. At Torres skal andre veien er nok bare tull og ønske tenkning.

Ja eg satt og så denne kampen hjemme på tv en søndags ettermiddag og da Reyes klinket ballen i krysset fikk eg frysninger langt nedover ryggen, og det skjer ikke ofte..å få sånne mål mot noen av de store lagene er helt vanvittig.. Men eg tror Reyes har spilt sin siste kamp for the gunners ja..

Link to comment
Share on other sites

Vil så gjerne ha Reyes i klubben.. liker stilen hans som fotballspiller :huh:

Kan da ikke være så fælt å spille for oss? ;) neida, men en spennende spiller som jeg håper blir!

 

Så nettopp filmen 49 Unbeaten for 20. gang eller noe.. digger målet hans med høyre mot boro da vi snur 1-3 til 5-3! :P

 

ja et herlig mål, men ser nesten ut som han sleiver litt ;) . husker hvor enorm han var i starten av 04/05 der han scoret i de 5 første kampene. men vil du virkelig ha reyes i klubben hvis han bare sutrer og griner over hvor ille det er i arsenal...???

Link to comment
Share on other sites

Vil så gjerne ha Reyes i klubben.. liker stilen hans som fotballspiller B)

Kan da ikke være så fælt å spille for oss? B) neida, men en spennende spiller som jeg håper blir!

 

Så nettopp filmen 49 Unbeaten for 20. gang eller noe.. digger målet hans med høyre mot boro da vi snur 1-3 til 5-3! :(

 

ja et herlig mål, men ser nesten ut som han sleiver litt :P . husker hvor enorm han var i starten av 04/05 der han scoret i de 5 første kampene. men vil du virkelig ha reyes i klubben hvis han bare sutrer og griner over hvor ille det er i arsenal...???

 

tja, ser vell helst at han ikke sier sånt.. kan vell være aviser som overdriver litt? håper det hvertfall.. men vi har Gallas, så hvorfor ikke Reyes?;) syns det er trist at Reyes mest sannsynlig ikke spiller for oss mer, likte stilen hans..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...