Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lykke til videre, er veldig spent hvordan det blir nå som han ikke har språk og kultur å skylde på, engelske fans har vært ganske snille med Reyes opp mot hva han har prestert, tror nok de legger betydelig mindre i mellom i Spania dersom ting går galt

Link to comment
Share on other sites

Tror virkelig at et utlån er en ypperlig måte å "kvitte" seg med Reyes på. Sjansen er at han vil spille mye bedre i Real Madrid enn han gjorde i Arsenal, noe som kan føre til at markedsprisen hans øker betydelig. Også er det jo fortsatt slik, at kontrakten hans fortsatt varer noen år, og den kontrakten er med Arsenal. Tror vi kan tjene bra på det her :)

Link to comment
Share on other sites

Ikke glem Walcott og tom Van Persie da.Holder i massevis.

 

Serpå begge disse som spisser eller kanter som kan kastes inn på slutten for å spille offensivt. Verken Robin eller Theo er i nærheten av arbeidsinnsatsen som en kantspiller i 4-4-2 trenger. Wenger har jo også sagt at Theo vil bli vurdert som kant i 4-3-3 eller som spiss.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det er bra å lune ut Reyes til Spania, der han passer så ekstremt godt inn, for nå er jeg sikker på at Reyes kommer til å være fantastisk der nede i år, og da tror kanskje Wenger at det er det han er, og så kommer han tilbake og er like "dårlig" som han var i Arsenal.. tror ikke det er bra med utlån. Selg eller ingenting!

 

Kommer til å savne Reyes.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det er bra å lune ut Reyes til Spania, der han passer så ekstremt godt inn, for nå er jeg sikker på at Reyes kommer til å være fantastisk der nede i år, og da tror kanskje Wenger at det er det han er, og så kommer han tilbake og er like "dårlig" som han var i Arsenal.. tror ikke det er bra med utlån. Selg eller ingenting!

 

Kommer til å savne Reyes.

 

Jeg kan nærmest garantere at Reyes ikke kommer tilbake til Arsenal.

Han vil ikke spille i England, så det salget er nok i boks neste år.

 

Grunnen til utlånsavtalene er nok pga. at forhandlingene startet rett før deadline og kanskje de ikke klarte å bli enige om prisen i tide, men at begge parter ville det beste for spillerne. Å la de få viljen sin.

Arsenal hadde ikke vært tjent med å ha en sutrete Reyes på trening hver dag..

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det er bra å lune ut Reyes til Spania, der han passer så ekstremt godt inn, for nå er jeg sikker på at Reyes kommer til å være fantastisk der nede i år, og da tror kanskje Wenger at det er det han er, og så kommer han tilbake og er like "dårlig" som han var i Arsenal.. tror ikke det er bra med utlån. Selg eller ingenting!

 

Kommer til å savne Reyes.

 

Reyes kommer nok ikke tilbake. Dette er en "midlertidig" løsning slik at lagene kan se om de respektive spillerene passer inn. reyes passer nok ypperlig i Spania der han kan kaste seg ned for den minste ting. :) Blir mer spennede å se om Baptista passer oss og dermed kommer på permanent basis.

 

Også spennende å se hvilke overgangssummer det blir snakk om hvis de to blir værende permanent etter sesongen. Skuffer Reyes vil nok ikke real betale på langt nær de summene som har vært nevnt i media. Samme vil selvfølgelig gjelde Baptista.

Link to comment
Share on other sites

En glimrende artikkel fra Arsenal-Mania, som jeg mener setter ting i et veldig godt perspektiv.

 

http://www.arsenal-now.com/?page=articles&...from=rss&title=

 

Jepp, usedvanlig bra oppsummering.

(Sikkert litt fordi jeg måtte nikke gjenkjennende

jevnt og trutt underveis). Vel verdt å lese!

Link to comment
Share on other sites

En glimrende artikkel fra Arsenal-Mania, som jeg mener setter ting i et veldig godt perspektiv.

 

http://www.arsenal-now.com/?page=articles&...from=rss&title=

 

Jepp, usedvanlig bra oppsummering.

(Sikkert litt fordi jeg måtte nikke gjenkjennende

jevnt og trutt underveis). Vel verdt å lese!

 

Enig. En fantastisk artikkel om Reyes. Det er noe litt annet enn det alle aviser skriver om Reyes sin avgang :)

Link to comment
Share on other sites

Må ha en topic til Reyes også. Hadde virkelig forventninger til denne gutten.................. men så ble han til slutt en flopp. Reyes har nok ikke fysikken til en PL spiller og tror han kan bli mye bedre i Spania.

Lykke til videre.

 

 

Enig der, men han hadde allikevel 2. eller 3. mest assist i Premier League i fjor. Det som var med han er at han strspilte noen kamper, men desverre så var han usynlig i flertallet av de.

Link to comment
Share on other sites

Ja det var synd me Reyes, eg tenkje te bake på den fantastiske sesongoppninga han hadde når han scora i dei 5 føste kampane i sesongen, då trudde eg han skulle bli ein gigant i Arsenal og Verden, men etter det har ikkje prestasjoane vert stabile nok og Reyes begynnte og oppføre seg som ein småunge med di stadige kommentarane om at han ville heim til Spania. Sjølv om han kunn er på lån trur eg alder at me kjem til og sjå han i vår raude meir

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Fint at vi er kvitt han :D

Skjønner ikke hvorfor du erglad for at vi blir kvitt han? :S Cole vil være et stort tap for Arsenal på backen, og Reyes vil bli savnet til perioder. Reyes var ingen dårlig spiller, han slang heller aldri dritt til Arsenal og Wenger, noe Cole gjorde! Vil savne begge to, og ønsker begge 2 lykke til i de nye klubbene sine!

True gooners!!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...