Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ops, min feil.

Samma det.... Reyes er så godt som nostalgi, jeg skrev det i sist quoting, det er ikke vits i å bale med det nå L.Fantastico :D

 

Før eller seinere er han solgt....

 

Til topic: Jeg syns Reyes har hatt det tøft i PL, det var nesten ikke en kamp jeg så uten at han ble takla!

Jeg ønsker Reyes Lykke, Lykke til i drømme klubben sin :D

Link to comment
Share on other sites

ahh,husker fortsatt hvor glad jeg var når jeg hørte nyheten om at vi hadde signa Reyes. Kommer aldri til å glemme de to måla mot Chelsea i FA(?)-Cupen.

 

"Thanks for trying, José. Good luck in Madrid".

 

Henger meg på denne. Det utligningsmålet var helt sykt. Ballen som bare stiger og stiger, rett i krysset, med en enorm fart. Den sitter klistra på hjernen!

Link to comment
Share on other sites

ahh,husker fortsatt hvor glad jeg var når jeg hørte nyheten om at vi hadde signa Reyes. Kommer aldri til å glemme de to måla mot Chelsea i FA(?)-Cupen.

 

"Thanks for trying, José. Good luck in Madrid".

 

Henger meg på denne. Det utligningsmålet var helt sykt. Ballen som bare stiger og stiger, rett i krysset, med en enorm fart. Den sitter klistra på hjernen!

 

Husker den som at det var i går! Men en annen jeg også husker er høyreskuddet hans i krysset mot Boro i fjor da vi vant 5 - 3. reyes putta 1 min etter at Pires hadde scort. Boro ett år etter var vel ikke så dårlig heller: 5 assist på Reyes! Vår lille gullgutt kommer til å bli stor i Spania! Jeg håper at savnet ikke blir for stort.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke så sikker på at Reyes blir så stor i Spania.Det har vært mange one season wonders gjennom tidene.Reyes var god første sesongen i Arsenal da få motstandere kjente til ham.

Den andre sesongen kom nedturen og jeg tror også den hadde kommet uansett United kampen.

Mange hyller Reyes,men personlig ser jeg ingen grunn til det.Filminga hans og at han tydeligvis ikke sjøl var motivert for å spille for Arsenal er ikke en karakter jeg savner.

For å sette det på spissen.Typen Cygan vil jeg savne mye mer,en som ga alt for drakta,men ikke alltid fikk det til.

Reyes er en light versjon av Wiltord.Store forhåpninger,men slo aldri til og stakk med halen mellom beina tilbake til Spania.

Link to comment
Share on other sites

Spilte Reyes for real i helga? Anyone?

 

Jepp. Han spilte 2. omg. mot Levante der Real vant 4-1. Aner derimot ikke hvor bra han spilte.

Jeg er ganske sikker på han kommer til å gjøre det bra i Real. Han er hjemme i Spania der han vil være og får nok ganske mye spilletid tross konkurranse med Robinho.

 

Jeg tør garantere at han ikke spiller i Arsenal igjen. Det blir nok salg i sommer.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja, dere gooners som er glad vi er kvitt han, se Birgers film!

Det anbefaler jeg ;)

Han slår nok aldri til, tror ikke han vil tilbake heller, han passer best in i Spania.

Han er god, men vil mye heller ha Baptista, hva skal vi med Reyes når vi allerede har Hleb og Rosicky?

Vi trenger Julio's muskler og skudd. Vil ikke ha han tilbake..

For eksempel da jeg var på Arsenal-Porto, å så når de viste Reyes' mål for Real,

ble det buing på hele the Grove.. Han er blitt hatet av mange fans(meg også),

fordi at han klagde og sytet i hvert eneste intervju(utenom noen fra Arsenal.com) og også det at han ikke tåler en dritt, han legger seg for alt.

Men selvfølgelig håper han slår til i Madrid og at vi får "Beistet" permanent.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dere gooners som er glad vi er kvitt han, se Birgers film!

Det anbefaler jeg ;)

Han slår nok aldri til, tror ikke han vil tilbake heller, han passer best in i Spania.

Han er god, men vil mye heller ha Baptista, hva skal vi med Reyes når vi allerede har Hleb og Rosicky?

Vi trenger Julio's muskler og skudd. Vil ikke ha han tilbake..

For eksempel da jeg var på Arsenal-Porto, å så når de viste Reyes' mål for Real,

ble det buing på hele the Grove.. Han er blitt hatet av mange fans(meg også),

fordi at han klagde og sytet i hvert eneste intervju(utenom noen fra Arsenal.com) og også det at han ikke tåler en dritt, han legger seg for alt. Men selvfølgelig håper han slår til i Madrid

og at vi får "Beistet" permanent.

Skuffende det du skriver her ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg savner han allerede han var min arsenal-favoritt. Han var Arsenals beste teknikker. Tror han tok tunnel i hver eneste kamp han spilte. Men jeg vil ikke ha en som bare klager og klager å ikke vil spille for arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dere gooners som er glad vi er kvitt han, se Birgers film!

Det anbefaler jeg ;)

Han slår nok aldri til, tror ikke han vil tilbake heller, han passer best in i Spania.

Han er god, men vil mye heller ha Baptista, hva skal vi med Reyes når vi allerede har Hleb og Rosicky?

Vi trenger Julio's muskler og skudd. Vil ikke ha han tilbake..

For eksempel da jeg var på Arsenal-Porto, å så når de viste Reyes' mål for Real,

ble det buing på hele the Grove.. Han er blitt hatet av mange fans(meg også),

fordi at han klagde og sytet i hvert eneste intervju(utenom noen fra Arsenal.com) og også det at han ikke tåler en dritt, han legger seg for alt. Men selvfølgelig håper han slår til i Madrid

og at vi får "Beistet" permanent.

Skuffende det du skriver her ;)

Vil du ha Reyes eller Baptista? Syntes det er enkelt og greit, vi trenger ikke Reyes!

Link to comment
Share on other sites

Ja, dere gooners som er glad vi er kvitt han, se Birgers film!

Det anbefaler jeg ;)

Han slår nok aldri til, tror ikke han vil tilbake heller, han passer best in i Spania.

Han er god, men vil mye heller ha Baptista, hva skal vi med Reyes når vi allerede har Hleb og Rosicky?

Vi trenger Julio's muskler og skudd. Vil ikke ha han tilbake..

For eksempel da jeg var på Arsenal-Porto, å så når de viste Reyes' mål for Real,

ble det buing på hele the Grove.. Han er blitt hatet av mange fans(meg også),

fordi at han klagde og sytet i hvert eneste intervju(utenom noen fra Arsenal.com) og også det at han ikke tåler en dritt, han legger seg for alt. Men selvfølgelig håper han slår til i Madrid

og at vi får "Beistet" permanent.

Skuffende det du skriver her ;)

Vil du ha Reyes eller Baptista? Syntes det er enkelt og greit, vi trenger ikke Reyes!

Ja takk begge deler! :ph34r: hehe:D Neida Baptista

Link to comment
Share on other sites

Ja, dere gooners som er glad vi er kvitt han, se Birgers film!

Det anbefaler jeg ;)

Han slår nok aldri til, tror ikke han vil tilbake heller, han passer best in i Spania.

Han er god, men vil mye heller ha Baptista, hva skal vi med Reyes når vi allerede har Hleb og Rosicky?

Vi trenger Julio's muskler og skudd. Vil ikke ha han tilbake..

For eksempel da jeg var på Arsenal-Porto, å så når de viste Reyes' mål for Real,

ble det buing på hele the Grove.. Han er blitt hatet av mange fans(meg også),

fordi at han klagde og sytet i hvert eneste intervju(utenom noen fra Arsenal.com) og også det at han ikke tåler en dritt, han legger seg for alt. Men selvfølgelig håper han slår til i Madrid

og at vi får "Beistet" permanent.

Skuffende det du skriver her ;)

Vil du ha Reyes eller Baptista? Syntes det er enkelt og greit, vi trenger ikke Reyes!

Baptista, men jeg ble skuffet av at de rett og slett buet på ham, og at du "hater" han.

Det var skuffende

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Reyes har så langt seks starte i la liga hvor han har scoret to mål.

Og en start og ett innhopp hvor han har scoret et mål.

 

Han spiller visst ganske bra har jeg lest, men han har ikke skaffet seg fast plass på laget.. noe som er meget vanskelig.'

 

jeg merker at arsenal savner reyes, vi har bare to spillere i troppen som bruker venstre beinet. Og han kommer jo som regel å legge en assist eller to i hver kamp. Og etter jeg så en r.madrid kamp så har han begynnt å legge fantastiske frispark..

Men vi har jo en del som kan det da, men allikavell.

Jeg vet Reyes var opp og ned i arsenal, men han var en viktig spiller for oss ...

 

Jeg savner Reyes, og jeg hadde ikkje gjort noe av å se han i arsenal igjen, men det kommer nok aldri til å skje...

Link to comment
Share on other sites

Er ikke så sikker på at Reyes blir så stor i Spania.Det har vært mange one season wonders gjennom tidene.Reyes var god første sesongen i Arsenal da få motstandere kjente til ham.

Den andre sesongen kom nedturen og jeg tror også den hadde kommet uansett United kampen.

Mange hyller Reyes,men personlig ser jeg ingen grunn til det.Filminga hans og at han tydeligvis ikke sjøl var motivert for å spille for Arsenal er ikke en karakter jeg savner.

For å sette det på spissen.Typen Cygan vil jeg savne mye mer,en som ga alt for drakta,men ikke alltid fikk det til.

Reyes er en light versjon av Wiltord.Store forhåpninger,men slo aldri til og stakk med halen mellom beina tilbake til Spania.

 

Du kan gjerne si at det ble slik i Arsenal.Men det er viktig å huske på at i England så brukte de en teknikk, og det var å legge han så hardt i bakken så denne litt feminine gutten fra sevilla nesten ikke klarte å gå etterpå. Men i Sania der vet vi alle at det er mye mindre fysisk spill, og derfor har Capello muligheten til å bruke Reyes i de kampene der han vet det ikke blir så mye fysisk spill.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...