Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

Cashley tar en Campbell og du bør forstå at dette stiller seg noe annerledes.

 

Reyes og Cole sine tilfelle kan knapt sammenliknes; det ligger to vidt forskjellige motiver bak. Og Cole kan heller knapt sies å ta en Campbell, for Arsenal kommer ihvertfall til å tjene noe penger på ham, og Cole har heller ikke - i motsetning til Campbell - sagt at han skulle forlenge uten å gjøre det. Og i den grad Cole kan betraktes som en "sviker" (egentlig en meningsløs betegnelse spør du meg) på linje med Campbell, så bør vi goonere tenke litt på Campbell-saken før vi hiver oss på hylekoret. Den gangen var det ingen av oss som reagerte særlig negativt på det Campbell gjorde - det kom jo oss til gode - snarere var det mange som ikke en gang viste forståelse for reaksjonen hos yids'en. La gå, det er to vidt forskjellige ting å forlate Arsenal og det å forlate Tottenham ( :angry: ), og selv om det var forståelig at yids'en reagerte, så var deres reaksjon helt dratt ut av enhver proporsjon, med drapstrusler etc. Jeg håper og tror at goonere aldri vil legge seg på et slikt nivå, uansett hva som måtte skje. Men likefullt er det mye prinsippielt likt mellom Cole og Campbell, og derfor er det kanskje fort gjort at vi møter oss selv i døra her?

 

Ja, vi er frustrerte og forstår lite av Coles barnslige oppførsel, men jeg ser ingen grunn til å bli sint på ham, jeg er snarere litt overbærende over en forvirret sjel på villspor. Jeg tror heller ikke at Arsenal på sikt taper så mye på å selge. Når det gjelder Reyes, så har gutten åpenbart slitt med å tilpasse seg livet i England, og den engelske fotballen. Han har heller ikke fått ut sitt potensiale, og sliter med samarbeidet med Henry. Jeg er også i tvil om at han er brukt på den beste måten men det er en annen skål. Uansett kan man forstå at Reyes har hjemlengsel, og forutsatt at Arsenal får skikkelig økonomisk kompensasjon er det like greit å selge, selv om jeg synes det er synd at Wenger ikke har klart å hente mer ut av Reyes' fenomenale talent.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...Reyes+should+go

 

Er det familien sin skyld at han velger å gå..

Det er faktisk langt fra umulig. Og jeg er tilbøyelig til å være litt

enig med Ade i at om han på død og liv vil tilbake bør han gå.

Selv om jeg fortsatt mener det er trist om vi mister ham. Man må

også huske på at Ade her i ganske stor grad taler sin egen sak:

Han gjorde vel omtrent nøyaktig det samme før han kom til oss :D

 

Noe annet - og mye viktigere - som Ade sier i det intervjuet:

"Chelsea have a lot of good players but so do we."

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke Ade har sagt noe sånt om Reyes.

Jeg håper Reyes blir i Arsenal, han er rask og har god teknikk. Han har hvert god i Arsenal synes nå jeg.

 

Det skal bli deilig å våkne den 1.september å puste lettet ut da overgansvinduet er stengt, å vi slipper og våkne opp til alle disse ryktene og utspillene.

Link to comment
Share on other sites

Thesun er jo en avis som skriver masse tull bare for å selle aviser....

 

Ja bare på løse rykter......

 

Er vel den avisen som juger mest spør du meg.....

 

Man kan ikke tro allt som står der du ... B)

 

 

Men har han sakt det så er det vel at flere i Arsenal er lei kjefte på Reyes og Real som Drømme lag...

Link to comment
Share on other sites

JUST GO JOSE

 

he he Adebayor da.... B)

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6370673,00.html

 

Jeg leste det EKTE intervjuet med ade og han sa ikke "just go jose." Jævla the sun prøver bare å gjøre de to fiender og få Reyes enda nærmere Real........

 

helt enig han sa ikke d, men han sa han trodde det var best for Reyes at han gikk han sa det personlig på Arsenal.com og at han ville savne og spille me Reyes viss han eventuelt skulle gå, jeg personlig håper vi får baptista + cash for Reyes. Vi har Rosicky på Venstre ving og trenger ikke Reyes.

Link to comment
Share on other sites

JUST GO JOSE

 

he he Adebayor da.... B)

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6370673,00.html

 

Jeg leste det EKTE intervjuet med ade og han sa ikke "just go jose." Jævla the sun prøver bare å gjøre de to fiender og få Reyes enda nærmere Real........

 

helt enig han sa ikke d, men han sa han trodde det var best for Reyes at han gikk han sa det personlig på Arsenal.com og at han ville savne og spille me Reyes viss han eventuelt skulle gå, jeg personlig håper vi får baptista + cash for Reyes. Vi har Rosicky på Venstre ving og trenger ikke Reyes.

 

Jeg husker ikke nøyaktig hva Ade sa, men det var noe lignende om at hvis man ikke har "settled" seg i klubben, vil det også gå utover spillingen, så da er det kanskje best for han å gå. Men et problem med Baptista er at han har sagt at han mye heller vil spille spiss enn midtbane, selv om han kan være bedre i denne posisjonen (litt det samme som med flamini). Og hva skal vi gjøre med venstrevingen hvis Rosicky blir skada - han har jo vært mye skada i preseason........

 

EDIT: Ny vri i sagaen: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=8366

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan se ut som Reyes blir hvis dette er sant..

Lurer på ossen han blir tatt i mot av lagkameratene da..

 

Tror ikke det blir noe problem. Han blir helt sikkert møtt med forståelse. Kan tenke meg det vil bli værre for Cashley. Kun antagelser fra min side dog,

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan se ut som Reyes blir hvis dette er sant..

Lurer på ossen han blir tatt i mot av lagkameratene da..

 

Tror ikke det blir noe problem. Han blir helt sikkert møtt med forståelse. Kan tenke meg det vil bli værre for Cashley. Kun antagelser fra min side dog,

 

Reyes har jo sagt at han skal fortsatt gi alt for Arsenal hvis han ikke blir solgt så jeg tror nok at han kommer til å bli tatt imot godt. Stakkaren klarer jo nesten ikke å kommunisere med andre. Det Reyes trenger en kjæreste som kan lære han engelsk og gjøre han lykkelig ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan se ut som Reyes blir hvis dette er sant..

Lurer på ossen han blir tatt i mot av lagkameratene da..

 

Tror ikke det blir noe problem. Han blir helt sikkert møtt med forståelse. Kan tenke meg det vil bli værre for Cashley. Kun antagelser fra min side dog,

 

Reyes har jo sagt at han skal fortsatt gi alt for Arsenal hvis han ikke blir solgt så jeg tror nok at han kommer til å bli tatt imot godt. Stakkaren klarer jo nesten ikke å kommunisere med andre. Det Reyes trenger en kjæreste som kan lære han engelsk og gjøre han lykkelig B)

 

Bare han ikke finner en fra et jenteband... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan se ut som Reyes blir hvis dette er sant..

Lurer på ossen han blir tatt i mot av lagkameratene da..

 

Tror ikke det blir noe problem. Han blir helt sikkert møtt med forståelse. Kan tenke meg det vil bli værre for Cashley. Kun antagelser fra min side dog,

 

Reyes har jo sagt at han skal fortsatt gi alt for Arsenal hvis han ikke blir solgt så jeg tror nok at han kommer til å bli tatt imot godt. Stakkaren klarer jo nesten ikke å kommunisere med andre. Det Reyes trenger en kjæreste som kan lære han engelsk og gjøre han lykkelig B)

 

Bare han ikke finner en fra et jenteband... ;)

 

Hahahahha :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ingenting er over før sesongen er godt i gang. Men en ting mener jeg absolutt. Hverken Reyes eller Cole bør gå på billigsalg. 40 mill for disse to tilsammen bør være minstepris. Hvis ikke bør vi la dem bli. Arsenal skal ikke kvitte seg med internasjonale spillere på billigsalg.

 

Jeg ser gjerne Cole spille to år, og så la ham forsvinne gratis på free transfer. Det samme med Reyes om ikke budene er høye nok!

 

Stå på krave Dein!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ingenting er over før sesongen er godt i gang. Men en ting mener jeg absolutt. Hverken Reyes eller Cole bør gå på billigsalg. 40 mill for disse to tilsammen bør være minstepris. Hvis ikke bør vi la dem bli. Arsenal skal ikke kvitte seg med internasjonale spillere på billigsalg.

 

Jeg ser gjerne Cole spille to år, og så la ham forsvinne gratis på free transfer. Det samme med Reyes om ikke budene er høye nok!

 

Stå på krave Dein!

 

Helt enig. Cole er ansett som kanskje verdens beste venstreback og selvfølgelig skal Arsenal ha £25 mill. minst for han. Kontrakt til 2009 og kan ikke selges for mindre.

Reyes har kontrakt til 2011 og derfor er verdien hans fortsatt £15-20 mill. Han har kanskje ikke slått til skikkelig i Premier League, men han er jo ikke noe dårligere spiller enn før.

 

Utrolig frekt både av Chelsea og Real som tror de skal få de på billigsalg og sier at handel og pris skal foregå på deres premisser??! :rolleyes: Men Diarra og diverse andre spillere er de plutselig villig til å betale mer for..

De er rike klubber og da må regne med høye priser og jeg syns det er helt riktig å presse dem maksimalt.

Det er jo innlysende at Arsenal ikke vil selge til Chelsea noe jeg forstår veldig godt. Skal man gjøre konkurrenten enda bedre og slippe Cole til dem for halve prisen, bare for å blidgjøre han? Absolutt ikke.

 

Om Cole eller Reyes ikke blir solgt og må spille på Arsenals reservelag helt til neste transfer window er ikke vårt problem. De kommer neppe til å få spille mye på A-laget uansett ettersom de ikke vil spille for oss og Wenger kommer til å prioritere andre spillere.

Link to comment
Share on other sites

Om Cole eller Reyes ikke blir solgt og må spille på Arsenals reservelag helt til neste transfer window er ikke vårt problem. De kommer neppe til å få spille mye på A-laget uansett ettersom de ikke vil spille for oss og Wenger kommer til å prioritere andre spillere.

 

Jeg er i stor grad enig med deg, men det er vel litt bråkjekt å si

at spillere verdt ~£40mill kan droppes uten at det er et "problem"?

Det største problemet er vel at selv en klubb som Arsenal har spillere

som ønsker seg bort. Faktisk spillere som får nesten all spilletiden

de kan ønske seg? Litt trist signal :rolleyes:

 

Når det gjelder motivasjon om de "må" bli i Arsenal er jeg ikke

særlig bekymret for Reyes. Han har tydelig stor respekt for Wenger

og kommer til å løpe beina av seg for Arsenal om han blir. Den

kommende "forfatter" Cole, derimot er vel mer motivert av å få

noen landskamper sånn at Moanhinho ikke glemmer ham, men

han kommer også til å få tyn fra tribunen - noe jeg er sikker på

at Wenger ikke vil ha noe av mot Villa og åpningen av ny stadion.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at Reyes gjor det bra i debut-sosngen for Arsenal (03/04) men på en måte har ha dabba av et par hakk, Reyes passer desverre ikke inn i Arsenal, men for all del han er kjempe god fotballspiller, så Arsenal bør ikke selge han for småpenger, altså ;)

Link to comment
Share on other sites

Real henta Diarra og dropper Reyes......

 

Ja hva gjør den syte ungen nå da......?

 

Tror Reyes skal slite i tiden framover....

 

Siden drømmene hans ble knust......

 

:D

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article714916.ece

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article713497.ece

Du har veldig mange gode innlegg, men de kan bli tunge å lese når du har "....." etter hver eneste setning.

 

Enig med deg ang. Reyes. Tror nok han kommer til å syte mye og sture pga Real drømmen hans gikk i vasken.

For dog håpe han får sitt store gjennombrudd for Arsenal i år.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...