Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har noen egentlig sett noe om hvor mye Real eventuelt skal gi for han? Jeg har ikke lest noe sted at Real er interressert i han, bortsett fra at Presidenten sa at han skulle få han inn. Gjennomtidene har Real blitt linka med Vieira, Cole, Henry, Fabregas ++. Men ingen har gått. Det er så klart vanskligere for Reyes å si nei til Real for han er spansk, men jeg ser ingen grunn forløpig til at Reyes skal klage. Pires har gått, og selv om Rosicky kanskje skal spille venstre flanke tror jeg nok at Wenger finner en løsning or Reyes. Uansett blir han vel en benkesliter på et Real lag som har en vane med å gjøre store spillere misfornøyde med for lite spilletid.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+in+Real+Madrid

 

Reyes again denies interest in Real Madrid

By Richard Clarke

 

Jose Antonio Reyes has once again denied that he is looking to move to Real Madrid.

 

Over the weekend, the Arsenal striker had to refute reports that he was after a transfer to the Bernabeu club. The story resurfaced in the media this morning.

 

“I did not say these words,” said Reyes in response. “I’ll tell you once again, I am happy at Arsenal and I am looking forward to the coming campaign. We have a new stadium this season and we are pushing for honours in all competitions. I do not want to leave Arsenal."

Link to comment
Share on other sites

Hva i all verden er det mediene har i mot Jose? Det er jo ekstremt hvordan han blir "set up", hver gang blir han linket til Real Madrid.. Er så uendelig møkk lei den klubben nå. Tapping up via mediene virker det som.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bildene skal være fra før kampene mot Real Madrid i vinter, men like fullt helt på tryne av Reyes. Hvis det ikke er data manipulert da. The Sun er villige til å trykke hva som helst så...

 

Dersom bildene er ekte så beviser det bare at Reyes har hjerne stor som ei peanøtt. Men som sagt jeg har mine tvil om ektheten.

Link to comment
Share on other sites

Er det fordi dere ikke synes Reyes er god nok, eller fordi dere tror på Sun at dere vil ha Reyes bort så fort som mulig? Dumt av Reyes å stille opp i RM drakt, men bildet er jo gammelt. Og jeg stoler mer på arsenal.com enn Sun for å si det sånn... Det skal derfor litt mer enn slike tåpelige avis-rykter til før jeg ser noen grunn til å støte ham ut i kulden..

Link to comment
Share on other sites

Er det fordi dere ikke synes Reyes er god nok, eller fordi dere tror på Sun at dere vil ha Reyes bort så fort som mulig? Dumt av Reyes å stille opp i RM drakt, men bildet er jo gammelt. Og jeg stoler mer på arsenal.com enn Sun for å si det sånn... Det skal derfor litt mer enn slike tåpelige avis-rykter til før jeg ser noen grunn til å støte ham ut i kulden..

 

For min del, så er det fordi jeg mener Reyes ikke har levert varene. Samt at han har vært alt for vinglete i uttalelser hist og pist

Link to comment
Share on other sites

reyes har altid sagt at han vil spille for Real, og ikke synes jeg han har hvert god nok i arsenal drakta heller...

 

en god kamp, en på det jevne, to dårlige, sånn har det stort sett gått med han...

 

holder ikke, får vi bra med peng for han er det bare til og selge ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det fordi dere ikke synes Reyes er god nok, eller fordi dere tror på Sun at dere vil ha Reyes bort så fort som mulig? Dumt av Reyes å stille opp i RM drakt, men bildet er jo gammelt. Og jeg stoler mer på arsenal.com enn Sun for å si det sånn... Det skal derfor litt mer enn slike tåpelige avis-rykter til før jeg ser noen grunn til å støte ham ut i kulden..

 

Tror ikke det bildet er ikke så gammelt. I tillegg er det ikke så lenge siden Reyes fikk den tatoveringen på høyre arm, så det bildet tror jeg ikke er manipulert. I tilfelle har de gjort en veeeldig bra jobb.

Uansett frustrerende å se sånne bilder..

 

Jeg syns vi skal beholde Reyes, men er også enig i at han ikke har vært så god som vi har håpet på.

 

Blir veldig forvirra av disse bildene og ryktene kontra det som kommer ut på Arsenal.com. Er vel ingen vits å lage dekkhistorier hvis sannheten er en annen? ;)

 

Robinho er teknisk brilliant, men jeg tror både Real vil beholde han og ønsker sikkert å bli i Spania selv også.

Tror han også han ville slitt med fysiske Premier League..akkurat som Reyes.

Link to comment
Share on other sites

Reyes kan ikka ha mye mellom ørene så mage ganger som han har blitt "lurt" av marca til å stille opp på både det ene og det andre? Hvis det er tilfelle at han så gjerne vil spille for real så la han gå så fort som mulig da jeg personlig ikke er interessert i å ha spillere som egentlig ønsker seg et annet hjem. Samme gjelder forøvrig Cole.

OM alt dette vaset runt Josè er oppspinn så er heller ikke noe bedre enn å omfavne ham og la ham spille! Mot AZ var han etter min mening av de bedre og mer initiativrike av våre gutter.

Link to comment
Share on other sites

Heilt einig med Piscator i denne samanhengen. Ein vel altså igjen å stole på det som står i Marca (Tidenes møkkaavis, og The Sun) framfor arsenal.com. Kvfor ikkje stole på Reyes? No gjer jo Reyes det som alle kritiserte til dømes Vieira og Henry for ikkje å gjere: gå ut og dementere det så raskt som mogleg. Kva skal guten gjere for at dykk skal bli nøgde.

 

Når det er sagt så har ikkje Jose levert på bana, og det para opp med alle avishistoriene som tydelig stjel Reyes si merksemd (Hadde han ikkje brydd seg hadde han neppe dementert så raskt) kan i seg sjølv vere grunn nok til å selge. Dog er det spelarar og vingar som ikkje har levert på langt lengre tid enn Reyes som burde ut døra før han...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror alt dette bare er piss. Reyes kommer til å spille i dag, og dermed går ryktene endelig vekk .

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor alle klager over Reyes - han var vår beste kantspiller i fjor. Skal vi liksom selge alle de andre da B) ? Ja, han kosta mye og har iblant en dårlig kamp. Men han er veldig god til å skaffe frispark eller straffer samt at han har en gylden venstrefot. Reyes ble også sist sesong mye bedre defensivt. Det største problemet til Reyes er avgjørelser, noe som ofte er pga kommunikasjonsfeil med andre. Med mer rutine går slike feil bort. Gutten er bare 22 år og kommer til å bli en stor fotballspiller. Det er jo ikke like lett å utvikle seg når han hele tider bytter mellom å spille spiss og ving / venstre midtbanespiller og sjelden får spille en hel kamp. Men i år skal småfeilene komme bort, og alle syterne skal få øynene opp for vår lille godgutt!

Link to comment
Share on other sites

Ribery ryktene kan ha noe med Reyes å gjøre. Kan hende Arsenal henter Ribery og selger Reyes. Det hadde vert OK for meg.

 

Men det er får spillere som er bedre enn Reyes når Reyes er virkleig god. Men det er ikke alltid han er virklig god. så stabilitetn på han gjøre noe med, eller så tror jeg det er rett ut for hans del.

Link to comment
Share on other sites

Heilt einig med Piscator i denne samanhengen. Ein vel altså igjen å stole på det som står i Marca (Tidenes møkkaavis, og The Sun) framfor arsenal.com. Kvfor ikkje stole på Reyes? No gjer jo Reyes det som alle kritiserte til dømes Vieira og Henry for ikkje å gjere: gå ut og dementere det så raskt som mogleg. Kva skal guten gjere for at dykk skal bli nøgde.

 

Når det er sagt så har ikkje Jose levert på bana, og det para opp med alle avishistoriene som tydelig stjel Reyes si merksemd (Hadde han ikkje brydd seg hadde han neppe dementert så raskt) kan i seg sjølv vere grunn nok til å selge. Dog er det spelarar og vingar som ikkje har levert på langt lengre tid enn Reyes som burde ut døra før han...

 

Hva MArca skriver har vi vel alle lært gjennom de siste årene at er stort sett bare piss. Det som værre er etter min mening er de siste bildene som dukker opp av Reyes i ei viss drakt i selvfølgelig samme avis. Dette vitner om mindre kapasitet mellom ørene. Noe som ikke er et sjeldent fenomen blandt profesjonelle fotballspillere. Josè blir nok hos oss han, og takk for den raske avklaringen på Arsenal.com, men man måjo begynne å lure? Først det famøse intervjuet på spansk radio og så dette? Gutten er nok en smule lettlurt! B)

Link to comment
Share on other sites

Reyes kan ikka ha mye mellom ørene så mage ganger som han har blitt "lurt" av marca til å stille opp på både det ene og det andre? Hvis det er tilfelle at han så gjerne vil spille for real så la han gå så fort som mulig da jeg personlig ikke er interessert i å ha spillere som egentlig ønsker seg et annet hjem. Samme gjelder forøvrig Cole.

OM alt dette vaset runt Josè er oppspinn så er heller ikke noe bedre enn å omfavne ham og la ham spille! Mot AZ var han etter min mening av de bedre og mer initiativrike av våre gutter.

det bildet er i følge http://gunnerblog.com/?p=365 et bilde tatt i forbindelse med CL kampen i vinter. jeg tipper draktbytte etter kampen. men han ser ikke lur ut når han poserer stolt som en hane over å ha den på.

Link to comment
Share on other sites

Reyes kan ikka ha mye mellom ørene så mage ganger som han har blitt "lurt" av marca til å stille opp på både det ene og det andre? Hvis det er tilfelle at han så gjerne vil spille for real så la han gå så fort som mulig da jeg personlig ikke er interessert i å ha spillere som egentlig ønsker seg et annet hjem. Samme gjelder forøvrig Cole.

OM alt dette vaset runt Josè er oppspinn så er heller ikke noe bedre enn å omfavne ham og la ham spille! Mot AZ var han etter min mening av de bedre og mer initiativrike av våre gutter.

det bildet er i følge http://gunnerblog.com/?p=365 et bilde tatt i forbindelse med CL kampen i vinter. jeg tipper draktbytte etter kampen. men han ser ikke lur ut når han poserer stolt som en hane over å ha den på.

 

Han smiler sikker så bredt pga vi slo ut nettopp Real, ikke fordi han vil spille i Real. Denne linken bekrefter at Reyes ikke har uttalt noe enda: http://www.sportinglife.com/football/overs...ml&TEAMHD=spain

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...