Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

Synd at VM ikke gikk i Reyes' favør i det hele tatt.. han fikk bare rundt en 66 minutters spilletid, og det er etter min mening alt for lite, til å være en så god spiller. Merkelig at Aragones.. mener Reyes er en mye bere spiller enn Garcia, og kommer hakk i hæl på Joaquin.

 

Men jeg gleder meg til å se Reyes i Arsenal neste sesong.. håper han får en fast plass på laget, og at han bare utvikler seg til å bli en toppspiss. Synd for Reyes at Tòmas annkom klubben, for jeg tror den plassen Rosicky kommer til å ha nå er yndlingsposisjonen til Josè, litt bak Henry, og evt. den andre spissen.

 

Men jeg tror Reyes fulle potensial kommer til å bli vist neste sesong, og gjennombruddet hans kommer til å være fullkomment! Gleder meg vilt!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Synd at VM ikke gikk i Reyes' favør i det hele tatt.. han fikk bare rundt en 66 minutters spilletid, og det er etter min mening alt for lite, til å være en så god spiller. Merkelig at Aragones.. mener Reyes er en mye bere spiller enn Garcia, og kommer hakk i hæl på Joaquin.

 

Men jeg gleder meg til å se Reyes i Arsenal neste sesong.. håper han får en fast plass på laget, og at han bare utvikler seg til å bli en toppspiss. Synd for Reyes at Tòmas annkom klubben, for jeg tror den plassen Rosicky kommer til å ha nå er yndlingsposisjonen til Josè, litt bak Henry, og evt. den andre spissen.

 

Men jeg tror Reyes fulle potensial kommer til å bli vist neste sesong, og gjennombruddet hans kommer til å være fullkomment! Gleder meg vilt!

 

Er du så sikker på at han kommer til å spille spiss? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Siden Reyes har spilt kant nesten hele sin karriere og at vi har Henry,Adebayor, van Persie, Walcott og har også blitt linket med Saviola så kan det kansje virke som han blir kant neste sesong også.

Jeg mener også at han er best som spiss, men det virker som Wenger vill ha han som kant ja.

En av mange grunner er nok at han har en meget god arbeidskapasitet og hjelper backen veldig godt.

Så har han jo farten, pasningsfoten og er meget god en mot en(på en god dag)... så det ligger nok litt i kortene at han blir kant neste sesong også..

 

Men jeg synes han er best som spiss... men det ser ikkje ut som det er det han blir i Arsenal.. desverre!

Link to comment
Share on other sites

Har alltid sagt det og sier det fortsatt; Reyes vil så mye mer enn han makter. Han er rask,teknisk og har en god venstrefot men får det ikke til! På grunnlag av dette og med tanke på alternativene så bryr det meg lite hvis Real Madrid snapper opp vår dyreste mann. Men for all del,lite hadde gledet meg mer enn hvis Josè Antonio hadde lyktes i vår røde og hvite drakt på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

denne sesongen bør han vise noe, ellers bør det være rett ut!!

 

litt lei av å se en spiller med så stort potensial spille så mange dårlige fotballkamper!!

Og tenk så mye mer glede vi får av ham hvis han slår til og blir mer stabil. Allerede i år ble han assistkonge for oss, og var bare 2 assist fra å komme likt med Drogba i serien. Hvor mye kan han ikke tilføre laget hvis han gjør det enda bedre enn den foregående sesongen?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg håper det blir noe av denne dealen. Reyes har ennå ikke skint i den røde drakta og han sier selv at han ikke har klart å "settle down in England". Hvis han sliter med engelsken sin så kan det jo bli vanskelig for han å komunisere med medspillere ute på matta. Dessuten liker jeg Baptista en god del. Synd han ikke fikk så mye spilletid i Real. Robinho er en spiller av verdensklasse allerede selv om han er ung, så jeg hadde ikke hatt noe imot han heller.

 

Reyes i bytte mot penger og Baptista/Robinho = Noe jeg håper skjer.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt hva jeg skal tro eller mene om denne saken. Det dere kan glemme med en gang er dette tullet med en spiller i bytte (feks Robinho/Baptista mfl). Når skjedde det sist?

 

Det som er helt sikkert er at Reyes aldri har funnet seg til rette i Arsenal og engelsk fotball og vel aldri kommer til å gjøre det. Ett kjempetalent er han og det vil han forbli i Arsenal. Derfor er det nok på sin plass med ett klubbskifte.

 

MEN det går ikke ann å selge unna den ene etter den andre uten å erstatte dem. Hvis denne handelen skal finne sted så må Wenger/Dein ha erstatter(e) klare.

Denne nedbygningen av laget vi har vært vitne til de siste to-tre årene kan ikke fortsette. :)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal ønsker sikkert beholde han, men vi får ikke noe bedre prestasjoner av Reyes framover hvis tankene hans er i Spania.

 

Wenger vil sjelden ha noen som ikke trives eller ikke vil spille i Arsenal, så et salg av Reyes kan komme fortere enn vi aner.

Kanskje i januar eller neste sommer. :) :)

Link to comment
Share on other sites

No har Wenger sagt rett ut at han ser på Rosicky som Pires' erstattar. Det var eit dårleg signal å sende Reyes, og det er forståeleg at han vil vekk viss han også mistrives i England. Alternativet til Wenger er å flytte Reyes opp som spiss. Då vert sikkert Henry

glad--. Eg trur likevel ikkje Reyes vert selt denne sesongen. Det me treng mest no er nye spelarar, og det går ei grense for kor mange som kan forlate klubbben, utan at nye kjem inn. Det kan bli ein del benkesliting for Reyes framover.

Link to comment
Share on other sites

Han ble feilsitert. Link:

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+to+Real+Madrid

 

Dette synes jeg er fint for han er en viktig spiller for oss.

 

Litt statistikk som skal få dere til å innse hvor viktig han er:

Hadde vi ikke hatt Reyes i fjor ville vi kommet MYE lenger ned på lista i PL. Han fikk 15 i poengligaen (+ at han lagde 5 straffer eller noe sånt for oss. 15 i poengligaen var like mye som Stevie G!), Pires 10 (men Pires fikk rundt 30% mer spilltetid enn Reyes + ett av av målene på straffe + han bomma på en straffe) og Ljungen 5 (skjerpet seg på sluttet, men 5 er likevel dårlig for en Arsenalving). Hleb fikk bare 3, men han spilte minst av vingene og det var tross alt hans første sesong. Den eneste som slo Henry var såklart Henry.

Link to comment
Share on other sites

kjempe bra å høre at han trives og er så fort ute å avviser disse ryktene.

Tror han skal få hard kamp med Tomas å få venstre flanke, men tror nok Jose kommer til å ha den i begynnelsen av sesongen.. så får vi se.

Sa dette også i fjor, men i år har jeg en god følelse på at Jose kommer til å få sitt "gjennombrudd"... selv om vi kan ikkje klage på hva han har gjort for Arsenal.

 

 

En viktig spiller...

Link to comment
Share on other sites

Så var Reyes-sagaen i gang igjen! Tydelig at han e lysten på Real..... :)

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=40...ads+not+to+play

 

 

Velger å forholde meg til det han selv sa til Arsenal.com! Det er tross alt den eneste offisielle uttallelsen som er kommet. Reyes spiller mot Villa 19. august på Emirates stadium, det er jeg temmelig sikker på! ;)

Link to comment
Share on other sites

Så var Reyes-sagaen i gang igjen! Tydelig at han e lysten på Real..... :huh:

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=40...ads+not+to+play

 

 

Velger å forholde meg til det han selv sa til Arsenal.com! Det er tross alt den eneste offisielle uttallelsen som er kommet. Reyes spiller mot Villa 19. august på Emirates stadium, det er jeg temmelig sikker på! :)

SKY e vel en av de "seriøse" tabloidene i England. Det ligger nok mer bak disse ryktene enn man liker å tro. Jeg er stor fan av Reyes og håper på det meste at han blir... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel hverken Sky eller BBC så veldig mye mer seriøs enn de andre når de gjelder akkurat rykter.

Ofte skriver de artikler som er hentet fra andre kilder og ikke har noe eget stoff om saken.

Men klart, Sky og BBC er mer seriøs enn f.eks. Clubsports, Teamtalk, Worldfootballers og aviser som The Sun, News Of The World, Daily Star...

 

De fleste sportsidene melder det samme om Reyes.

Og kilden her er Marca, som man kan egentlig kalle Reals eget medium og lager ofte bare oppspinnshistorier.

De vil jo ha Reyes til Spania og det forundrer meg ikke hvis de har diktet opp et intervju og publisert.

 

Så Arsenal.com er nok den siden vi må følge med på.

Link to comment
Share on other sites

Hvis detter er sant blir jeg forbanna.

Man kan bare ikkje sei en dag at man vill bli, også en annen dag si at du ikkje trives å vill vekk.

 

Jeg er en Reyes fan, men hvis dette er sant... ja då er han en meget stor idiot!

 

Men satser på at det bare er rykter... selv om det ser meget skummelt ut.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...