Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bergkamp var en målmaskin når han var på Reyes sin alder.

Reyes er utrolig bra som venstreving og jeg ser absolutt at

han pr. idag er bedre der.

Rollen hans på Spania er også ving hvor han forer Torres.

Det håper jeg fortsetter i Arsenal. :D

Link to comment
Share on other sites

Reyes kommer til å score mange mål for Arsenal i årene som kommer. Han er i posisjon mange ganger pr. kamp og det er kun marginer og en smule dyktighet til som ikke gjør ham til en som scorer 15 mål pr. sesong. Den tiden kommer nok. Ung mann i nytt land med et enormt potensiale!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Reyes kommer til å score mange mål for Arsenal i årene som kommer. Han er i posisjon mange ganger pr. kamp og det er kun marginer og en smule dyktighet til som ikke gjør ham til en som scorer 15 mål pr. sesong. Den tiden kommer nok. Ung mann i nytt land med et enormt potensiale!

25711[/snapback]

 

 

Helt enig, det går opp og ned for alle spisser.

Både Henry og Ian Wright har gått gjennom de samme periodene.

Det spesielle med Reyes er at han gjør en kjempejobb for laget til tross for måltørken, og da i form av en utrettelig jobbing som så langt i sesongen har ført til 4 assist og 1 mål.

Hans teknikk på små flater og store fart gjør at han er som skapt for spissrollen, men han kan nok også gjøre stor nytte for seg på kanten.

Det avgjørende vil være hvordan f.eks Hleb og van Persie fortsetter å utvikle seg i sine roller.

Quincy er nok også en spiller som vil være med å kjempe om de offensive plassene på laget.

Ønskedrømmen per i dag er imidlertid å få se Henry og Reyes på topp sammen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror en av grunnene til at Reyes per i dag gjør det bedre som ving enn som spiss er at han ikke er flink til å skaffe seg rom før han mottar ballen. På vingen kommer han ofte en mot en og trenger ikke like mye plass rundt seg. Som spiss er man helt nødt til å gjøre mye av bevegelsen før man mottar ballen slik at han ikke blir pakket mellom en eller to spillere med en gang. Her er Henry, van Perise og Bergkamp mange hakk flinkere enn Reyes og slipper derfor mange nedsparkinger og unødvendige balltap. Den dagen Reyes lærer dette blir han en spiss i verdensklasse.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Reyes må jeg siterer Myles Palmer:

 

"Reyes should NOT be playing as a striker.

 

He is a left-footed left winger.

 

The ball bounces off him far too often.

 

He has pace and skill and bottle, but he's never gonna be Tony Cottee.

 

I have been a big fan of Reyes but I've now started to doubt if he will make it long-term."

25768[/snapback]

Tony Cottee??!! Genialt sagt!! He-he... For en sleik den karen hadde!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Når det gjelder Reyes må jeg siterer Myles Palmer:

 

"Reyes should NOT be playing as a striker.

 

He is a left-footed left winger.

 

The ball bounces off him far too often.

 

He has pace and skill and bottle, but he's never gonna be Tony Cottee.

 

I have been a big fan of Reyes but I've now started to doubt if he will make it long-term."

25768[/snapback]

 

 

Helt enig med Myles Palmer der, Reyes kommer definitivt aldri til å bli noen Tony Cottee.

Men på den andre siden, det kommer heller ikke Henry til å bli :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg satt å leste resulater på dagbladet da jeg kommer over en spiller som heter Jose Antonio Reyes Calderon på Arsenal. Jeg har gørt om Jose Antonio Reyes, men Calderon? Er det noe jeg ikke har fått med meg eller er det bare dagbladet som har rota det til?

 

Noen som vet? :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg satt å leste resulater på dagbladet da jeg kommer over en spiller som heter Jose Antonio Reyes Calderon på Arsenal. Jeg har gørt om Jose Antonio Reyes, men Calderon? Er det noe jeg ikke har fått med meg eller er det bare dagbladet som har rota det til?

 

Noen som vet?  :)

32518[/snapback]

Han heiter nok Calderon, men nyttar det ikkje sjølv. Norske media insisterar derimot på å nytte det kan det virke som...

Link to comment
Share on other sites

Jeg satt å leste resulater på dagbladet da jeg kommer over en spiller som heter Jose Antonio Reyes Calderon på Arsenal. Jeg har gørt om Jose Antonio Reyes, men Calderon? Er det noe jeg ikke har fått med meg eller er det bare dagbladet som har rota det til?

 

Noen som vet? :)

32518[/snapback]

Han heiter nok Calderon, men nyttar det ikkje sjølv. Norske media insisterar derimot på å nytte det kan det virke som...

32520[/snapback]

 

Ja.... og det er veldig irriterande å se at VG/live brukar Silva, istedenfor Gilberto.

 

Men det kan jo også bli en del lettare med kallenavn, for det er mange brassar som ikkje har navnet sitt i kallenavnet eingong. F.eks Ronaldinho heitar opprinneleg Ronaldo de assis Moreira hvis eg ikkje huskar heilt feil. Det uttalas iallefall slik.

Link to comment
Share on other sites

Viktig med godt vingspill, derfor ekstra flott at Reyes fungerer.

Da gjenstår det å få Ljungberg og Pires i slag igjen......

 

Gode vinger har alltid preget suksessrike Arsenallag:

George Armstrong,

Graham Rix,

Brian Marwood,

Anders Limpar,

Marc Overmars,

Robert Pires.......og Jose Reyes.....

32587[/snapback]

 

Helt riktig! Alle du nevner har gjort en utmerket jobb for Arsenal, og på den måten gjort sitt for at laget har fått det til.

Link to comment
Share on other sites

Reyes er på gang! Takk og pris.

 

Med denne fremgangen får vi plutselig nok et register til å spille på. Herlig at han er involvert i det skapes, samt at han scorer mål igjen. Beviser også at dette er plassen han behersker best.

 

Fortsettelsen ser lys ut!

32543[/snapback]

 

Viktig med godt vingspill, derfor ekstra flott at Reyes fungerer.

Da gjenstår det å få Ljungberg og Pires i slag igjen......

 

Gode vinger har alltid preget suksessrike Arsenallag:

George Armstrong,

Graham Rix,

Brian Marwood,

Anders Limpar,

Marc Overmars,

Robert Pires.......og Jose Reyes.....

32587[/snapback]

 

Riktig det, men jeg tror du får noen av historieguruene på nakken: Du har glemt kanskje den aller beste (i sin tid) og mestscorende vingen i Arsenals historie. Blir dagens nøtt dette, noen som vet hvem jeg tenker på?

Link to comment
Share on other sites

Reyes er på gang og scorer også i tillegg.

Han har en imponerende arbeidsrate og er flink på det defensive også nå.

At han har en teknikk i verdensklasse er vel heller ingen hindring for

Reyes som ser ut til å ha funnet sin plass på venstrevingen.

Link to comment
Share on other sites

Reyes er på gang! Takk og pris.

 

Med denne fremgangen får vi plutselig nok et register til å spille på. Herlig at han er involvert i det skapes, samt at han scorer mål igjen. Beviser også at dette er plassen han behersker best.

 

Fortsettelsen ser lys ut!

32543[/snapback]

 

Viktig med godt vingspill, derfor ekstra flott at Reyes fungerer.

Da gjenstår det å få Ljungberg og Pires i slag igjen......

 

Gode vinger har alltid preget suksessrike Arsenallag:

George Armstrong,

Graham Rix,

Brian Marwood,

Anders Limpar,

Marc Overmars,

Robert Pires.......og Jose Reyes.....

32587[/snapback]

 

Riktig det, men jeg tror du får noen av historieguruene på nakken: Du har glemt kanskje den aller beste (i sin tid) og mestscorende vingen i Arsenals historie. Blir dagens nøtt dette, noen som vet hvem jeg tenker på?

32600[/snapback]

 

Tenke jo bare å nevne flankeløpere i mer moderne tid jeg da....

Men du tenker nok sikkert på venstrevingen Cliff Bastin!

32612[/snapback]

 

Vår tidligere toppscorer var venstreving ja- ganske imponerende

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

leste det ja

viktig at vår kaptein skryter av medspillere, spesielt de unge for å få opp selvtilliten

 

synes JAR viser en herlig laginnsats utover teknikken og spillet sitt

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Ja, Henry vet å få sagt det!

 

Tror grunnen til at vi ikke har sett det beste av Jose enda er fordi han har vært for opptatt med å tilpasse seg den engelske stilen, enn å fokusere fullt ut på de kvalitetene han innehar.

Er ganske sikker på at Reyes er fantastisk på trening, men som Henry sier det er det vanskelig å få det ut i kamp. Snakker av erfaring jeg;p

Men nå er Reyes på god vei til å vise hvilken stor spiller han er og kommer til å bli, og det er ganske herlig å se endelig.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...