Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

Nå må du tenke litt her. Det er jo da Reyes ikke har fungert i det hele tatt. Hvor mange mål/målgivende har det blitt på Reyes i 4-5-1 kontra 4-4-2? Bare denne statistikken bør fortelle deg hvor feil du tar.

38273[/snapback]

 

Før du sier hva fasiten på statistikken betyr, kan du vennligst fortelle meg hvordan statistikken er? ;)

38333[/snapback]

 

I en annen tråd på forumet ble det vel vist hvor mange mål vi har scort i 4-5-1 i hjemlige turneringer. 1 mål på 7 kamper den gangen, 1 mål på 8 kamper nå. Hvor mange mål og assist klarer Reyes å få ut av det da min kjøre Helmik? 0 eller 1 er ikke akkurat tegn på fantastisk spill i 4-5-1 formasjonen, eller hva?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hadde sansen for reyes lenge før han kom til arsenal..

 

og var happy som bare faen da han signerte for oss..

 

men alt i alt har han hvert en gedigen skuffelse.

 

reyes var mye bedre før han kom til oss, no er han en middelmådig spiller på ett snart middelmådig lag!!!

 

vingene, forsvaret og delvis sentral midtbane der sliter vi..

 

skal vi kjøpe noen nå må det bli stopper og ving

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest Gunnersforever

Reyes har utviklet seg enormt siden han kom til arsenal og under wengers vinger.. Han hjerjet real madrids høyreside og var god mot juventus og liverpool..

 

Synes han samspiller mye bedre med de andre nå enn han gjorde først i sesongen.. Denne gutten blir stor!

Link to comment
Share on other sites

Guest Jawohl

Jeg kom over dette bildet når jeg surfa på nettet:

reyes2081xb.jpg

Hoho! Han virker ikke som om han er en så skitten gutt, men kanskje han er mer rampete på fritida! ;) :(

 

Har hørt at han er litt smårampete ja: At grunnen til at Babtista ikke kom til Arsenal var at damen hans hadde vært utro med Reyes i tiden i Sevilla! Noen som kan bekrefte denne historien? Julio "Dyret" Babtista er ikke mannen jeg ville gjort slike ting mot, for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jawohl

Baptista er ingenting. Hadde jeg vært dama hans ville jeg vært utro med Jose når som helst.

 

Tenkte mer på om jeg var i Reyes sine sko. Å ha en hevnlysten Babtista etter meg resten av karrieren er noe jeg gjerne ville unngått. SKjønner hvorfor Reyes forlot Spania, for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

Han var ekstremt god i sikre jobben når Cygan var venstreback, hmm, ja det var mot United det som han hele tiden var nede for å hjelpe Cygan, Han utfylte Cygan med farta og Cygan takla, da var han god. Jeg ser Reyes for meg som Vingen som skal overta fult og helt når Pires ikke orker mere. Og Ade og Van persie tar seg av angrepet!!

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

http://www.arsenal-mania.com/news/1519268/...rough-game.html

 

Ser ut som Reyes får mer å mer selvtillit.

Å han har ikkje hatt selvtillit siden 2-0 tapet mot Man U i fjor..

Å alle vet når Reyes har stor selvtillit, ja då pleier han å spille fantastisk...det husker vi alle i før man u kampen i fjor, når han scora seks mål på seks kamper!!

 

Så det hadde vært veldig morsomt om han hadde scora i dag...det er vell tre måneder siden sist!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=7680

 

Reyes' avgangs rykter intensiveres.. Liker ikke dette her..

Det er moro med Silly Season. Har lært meg å ikke stole på noen av disse ryktene før det eventuelt er helt klart at spilleren vil vekk og at klubben vil selge. Jeg tror ikke Reyes vil vekk. Men det gjenstår å se, er vanskelig å si noe klart enda, men de ryktene som har vært ute tror ikke jeg er noe annet enn det det nettopp er. Nemlig rykter. De artiklene jeg har lest gir ingen svar på om Reyes virkelig vil bort, og derfor velger jeg å ikke stole på dem før en eventuel overgang er i orden.

Link to comment
Share on other sites

Eg tykkjer statistikken lyg litt denne sesongen. Reyes hadde fire målgjevande i ein og same kamp (Boro), og hadde dermed "kun" 5 målgjevande i dei 37 andre kampane. Det vitnar om ustabilitet og tilfeldigheitar. Eg vil heller ha ein som gjev 9 målgjevande i 9 forskjellige kampar, enn på tre forskjellige kampar..

 

 

He-he.. Skjønner den, men hva med målene Cygan og Sol har scoret i år? Cygan to i en kamp og det samme med Sol pluss i finalen. Meget viktige mål alle sammen.

Ja, og dette beviser jo berre at i enkeltkampar så kan "alle" bidra med viktige mål, eller assist. Det er likevel ikkje det som gjev oss poeng over tid, som må vere prioritet 1.

 

Reyes har ein lang veg å gå, og det bør også takast eit val om han er spiss eller ving, og drille Reyes i den eine eller andre rolla.

 

 

Reyes var jo utrolig viktig borte mot Man C i nest siste serierunde, uten han der tror jeg ikke vi hadde vunnet, og da kunne Tottenham forsvart seg til 0-0 og fjerdeplass i siste serierunde, og da hadde kanskje Henry gått og.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde unnet Reyes er fantastisk VM nå.. det trenger han sårt nå når spillet stort sett har gått mot ham i slutten av sesongen i Arsenal.

 

Tror at han i lag med Torres, Raul, Fabregas, Xavi [er han klar?], Jaquin kan gjøre det stort, og at han kan bli en av de største på Spania i VM.

 

Har forøvrig stor tro på Spania i det hele tatt i VM..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://217.204.41.132/cgi/NGoto/2/148314750?1206

 

Jose var henrykt over å få sin VM-debut i går.

Synes han spilte bra og det var et vakkert frispark som førte til mål.

Han hadde også et pare sjanser der han burde kansje i hvertfall ha scora et mål, men keeperen hadde en bra dag..

 

Tror Jose kan gjøre sitt gjennombrudd for Arsenal neste sesong.... men det trodde jeg sist sommere også.

Link to comment
Share on other sites

http://217.204.41.132/cgi/NGoto/2/148314750?1206

 

Jose var henrykt over å få sin VM-debut i går.

Synes han spilte bra og det var et vakkert frispark som førte til mål.

Han hadde også et pare sjanser der han burde kansje i hvertfall ha scora et mål, men keeperen hadde en bra dag..

 

Tror Jose kan gjøre sitt gjennombrudd for Arsenal neste sesong.... men det trodde jeg sist sommere også.

Det var et nydelig slått frispark Reyes hadde i går ;)

Link to comment
Share on other sites

http://217.204.41.132/cgi/NGoto/2/149235936?1206

 

Begynner å bli litt lei av disse president-kandidatene til Real Madrid.

Men i følge ein av de så har de fått grønt lys til å kjøpe Jose..

 

Har ingen tror på dette etter at Jose har sagt at han har vendt seg til den engelske livstilen.

Og at Titi blir og at vi har kansje det mest talentfulle laget i verden...

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...