Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

Torres hadde vært fenomenalt. Det er den signingen som topper min ønskeliste ihvertfll. Men spørsmålet er hva som skjer med Van Persie da?

22837[/snapback]

Då bli van Persie tredjevalg på topp.. Det er ikkje så mykje dårligare enn det han er i dag. Så er det opp til han å bevise seg sjølv. Dette tåler både Robin og klubben.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En annen ting som taler for et kjøp av Torres, er det faktum at Atletico Madrid ikke har deltatt i hverken CL, Uefa-cup eller Intertoto-cup. Sjekket dette på uefa.com, og kunne iallefall ikke finne klubben på noen av listene

Link to comment
Share on other sites

En annen ting som taler for et kjøp av Torres, er det faktum at Atletico Madrid ikke har deltatt i hverken CL, Uefa-cup eller Intertoto-cup. Sjekket dette på uefa.com, og kunne iallefall ikke finne klubben på noen av listene

22872[/snapback]

 

Jeg ser ikke hvorfor det taler for et kjøp av Torres da men...? Er det bare jeg som er langt borti skauen, eller?? ;)

 

Men et Torres-kjøp hadde vert en DRØM! :ph34r:

Siden alle snakker om ham; er det noen som har en link hvor han er linket til Arsenal, eller er alt bare drømmer?? :huh:

Link to comment
Share on other sites

En annen ting som taler for et kjøp av Torres, er det faktum at Atletico Madrid ikke har deltatt i hverken CL, Uefa-cup eller Intertoto-cup. Sjekket dette på uefa.com, og kunne iallefall ikke finne klubben på noen av listene

22872[/snapback]

 

Jeg ser ikke hvorfor det taler for et kjøp av Torres da men...? Er det bare jeg som er langt borti skauen, eller?? ;)

 

Men et Torres-kjøp hadde vert en DRØM! :ph34r:

Siden alle snakker om ham; er det noen som har en link hvor han er linket til Arsenal, eller er alt bare drømmer?? :huh:

22882[/snapback]

ja, du er langt bort i skauen. Hadde han spelte europacupfotball tidlegare denne sesongen, kunne han ikkje spelt for Arsenal i CL etter jul.

 

Han har vert linka tidlegare, no veit eg ikkje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har sett frem til at reyes skal få henry tilbake ved sin side. Synes han i Henry sitt skadefravær har stått fram med stor moral. Spesielt også tatt i betraktning turbulensen rundt ham i fjor. Den samme storhet viser han i sine uttalleslser om Henry. Han mener jo Henry fortjener lønnsforhøyelse, og han blir ikke misunnelig eller grådig selv. (Må legge til at jeg synes det er sprøtt med slike lønninger i fotball, men det er en annen diskusjon). Han viser seg mer og mer som en voksen og lojal spiller som vil bli verdensklasse. Det som kan ødelegge for han er at han ved sin spillestil er svært utsatt for skader. Synes han blir klippet mye ned av primitive forsvarsspillere.

 

Ser at det er noen rykter om et brukket ribben. Håper dette ikke stemmer og at han snart er tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Ser at det er noen rykter om et brukket ribben. Håper dette ikke stemmer og at han snart er tilbake.

23766[/snapback]

Og ryktet har kommet til Sverige også ;)

 

De första rapporterna talar om att Reyes har drabbats av en fraktur på ett revben och att han blir borta i tre veckor

Link to comment
Share on other sites

Å, nei! Reyes som har løpt mest på laget hittil iår måtte jo selvfølgelig få en langtidsskade. Typisk vår uflaks! Dette var synd for Reyes. Når vi får en spiller skadefri igjen så må en ny spiller bli skadet. Dette er en ond sirkel.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ser at det er delte meninger om hvor Reyes skal spille. Personlig mener jeg på vingen, men vi får se hva dere mener?

 

_________________________________________

(Unødvendig tråd, men jeg måtte bare ha en poll)

25534[/snapback]

 

 

Helt enig, han har vært meget dårlig i spissrollen. Han får ikke brukt farten sin heller, han er mer en tilrettelegger enn en målscorer.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
trur han er god begge plasser og det er kjekt med slike fleksible spillere

25542[/snapback]

 

 

Meget godt svar på et utdebattert tema.

Jeg foreslår at vi overlater til Arsene Wenger å bestemme hvor han skal spille.

Det blir nok uansett på den plassen som laget er best tjent med, og da er selvfølgelig skadesituasjonen på de øvrige spillerne helt avgjørende.

Så lenge Henry er fraværende, er han et soleklart spissvalg.

Hvis van Persie fortsetter å storspille og Henry kommer tilbake, er jeg mere usikker på hva vi som lag tjener på, kanskje havner jeg da på venstrekant.

Om Henry/Reyes kunne blitt et super-par der foran, er jeg imidlertid ikke i tvil om.

Link to comment
Share on other sites

Reyes bør helt klart bli foretrukket på vingen! Lister opp noen argumenter for:

 

1. Henry og Reyes passer ikke sammen. Begge liker å trekke til venstre, og avslutte fra venstre, så da blir det ikke noe skikkelig møster. Henry blir derfor den som utmerker seg på grunn av at han rett og slett er bedre. Reyes blir derfor en skygge av seg selv i tospann med Henry.

 

2. Reyes er en dårlig avslutter. Stort sett hver gang Reyes avslutter så ender det med løse lomper rett på keeper, selv om vi alle har sett herlige eksempler på det motsatte som f. eks målet mot Chelsea i kvartfinalen i FA-cupen i 2004! Når vi ser hvor mange skudd Reyes har hatt på mål i år og sammenligner det med antall mål, så ser vi en klar tendens på at han ikke er en utpreget målscorer.

 

3. Gjennombruddshissighet på kanten. Med Reyes og Freddie på hver sin kant så har vi kanskje Englands beste vinger, bare synd at skader hindrer dem i å spille samtidig. På den måten tror jeg fort vi kan skape balanse i midtbaneleddet. Med sin fart og innsatsvilje så skaper de sinnsykt med rom for ballfordelere som Bergkamp og Fabregas, og vi får på den måten mye bedre tid i igangsettingsøyeblikkene, noe vi ikke har sett mye av i år. Vi har slitt med å komme over midten, og det er på grunn av det jeg akkurat har nevnt, og savnet av vår tidligere kaptein Patrick Vieira, uten at jeg skal nevne noe mere rundt han! Han er jo borte! :ph34r:

 

4. Den perfekte erstatter for Pires. Pires har hatt en meget stor innflytelse på vår spillestil de seneste år, og jeg mener Reyes med sine ekstremferdigheter på teknikk, pasning, og fart fort kan være den perfekte erstatter for en aldrende Pires. Hvem andre i klubben kan ta over den plassen på en bedre måte?? Svaret er påfallende enkelt: INGEN!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Stor fare for at Henry forsvinner fra klubben og da står vi igjen med to super-spisser i Reyes/van Persie.

Ser ikke bort fra at det blir disse to som skal skyte oss til heder og ære i fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Var tilfeldigvis innom vg-børsen og leste følgende: arsenals beste spiller så langt i sesongen heter Jose Antonio Reyes(7,14 i snitt), har scoret ett mål (det samme som van Persie) og ligger på andreplass på assist-tabellen med 4 stk.

Det har han oppnådd som SPISS!!!

Vent til det løsner for alvor foran mål da :o

Link to comment
Share on other sites

Var tilfeldigvis innom vg-børsen og leste følgende: arsenals beste spiller så langt i sesongen heter Jose Antonio Reyes(7,14 i snitt), har scoret ett mål (det samme som van Persie) og ligger på andreplass på assist-tabellen med 4 stk.

Det har han oppnådd som SPISS!!!

Vent til det løsner for alvor foran mål da :D

25626[/snapback]

Tenk kor bra det hadde vert om han hadde spelt ving, kor han er enno betre!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...