Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

Og 5 av dei assistane var i ein og same kamp. Middlesborough. Statistikkar lyg.

Samma om alle hadde vore i ein og same kamp.. det er målgjevande uansett! :ph34r:

 

Reyes blir!!! :(

 

Sant. Ta fra ham alle de 5 og det er fremdeles kun Henry og Cesc foran ham på listen.

Jeg håper han blir, og jeg håper vi slipper dette hvert overgangsvindu fremover...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Slik jeg ser det så er det veldig vanskelig å lykkes som vingspiller i arsenal.

spillere som reyes og pennant,dribler seg gjerne forbi en mann for så å legge en ball inn i feltet.

men i arsenal så er det ikke folk i feltet,så da må du gjerne stoppe opp for så å slå ballen tilbake.

Dette er situasjoner jeg har sett reyes i mange ganger,å derfor tror jeg ikke han kommer til å bli noe suksess i arsenal.

Tror han hadde gjort det bedre i en klubb som liverpool,hvor jeg også tror at pennant kommer til og blomstre.

Derimot tror jeg rosicky kan bli en suksess på venstresiden,han er mere en sentral midtbane og di

tror jeg passer bedre inn som ving i wengers spillmønster.

Link to comment
Share on other sites

Og 5 av dei assistane var i ein og same kamp. Middlesborough. Statistikkar lyg.

Samma om alle hadde vore i ein og same kamp.. det er målgjevande uansett! :ph34r:

 

Reyes blir!!! :unsure:

 

Sant. Ta fra ham alle de 5 og det er fremdeles kun Henry og Cesc foran ham på listen.

Jeg håper han blir, og jeg håper vi slipper dette hvert overgangsvindu fremover...

Det er jo nokon som må få assists for at vi skal score, skulle vi tatt fra han assista i den kampen hadde vi heller ikkje scora mål. eller? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Og 5 av dei assistane var i ein og same kamp. Middlesborough. Statistikkar lyg.

Samma om alle hadde vore i ein og same kamp.. det er målgjevande uansett! :ph34r:

 

Reyes blir!!! :unsure:

 

Sant. Ta fra ham alle de 5 og det er fremdeles kun Henry og Cesc foran ham på listen.

Jeg håper han blir, og jeg håper vi slipper dette hvert overgangsvindu fremover...

Det er jo nokon som må få assists for at vi skal score, skulle vi tatt fra han assista i den kampen hadde vi heller ikkje scora mål. eller? :huh:

 

Jo, men det var hardly the point... Poenget mitt var att Reyes er en av

de viktiste "nest-sistemenn" i Arsenal for tiden. Vi har gode alternativer,

men han er altså ikke bare bare å erstatte! Han har kanskje ikke prestert

100% av potensialet sitt, men han har vært god og viktig for Arsenal. Og

jeg kjøper ikke det tullet om at kommunikasjonen mellom ham og Henry

er dårlig. Hvordan kan de tilsammen da stå bak 17 assist og 34 mål

i PL sist sesong? Jeg håper iaf at han blir!

Link to comment
Share on other sites

Lurer egentlig på om det er nødvendig å erstatte Reyes. Me har jo 3 etablerte og gode vingar allereie i Ljungberg, Hleb og Rosicky. Ingen av desse kan tåle å sitte på benken mange kampar, i tillegg har me jo eit visst supertalent i Walcott. Viss han er så god som lovet, burde jo han kunne gjere ein god jobb viss han trengs. I tillegg kan jo både van Persie og Fabregas til nøds spela ving, sjølv om eg synes Fabregas er bortkasta på kanten. Nei, bruk heller pengene på midtstoppar og/eller få Baptista i bytte.(hadde jo vært konge med Robinho i bytte, men det skjer nok ikkje)

Link to comment
Share on other sites

Lurer egentlig på om det er nødvendig å erstatte Reyes. Me har jo 3 etablerte og gode vingar allereie i Ljungberg, Hleb og Rosicky. Ingen av desse kan tåle å sitte på benken mange kampar, i tillegg har me jo eit visst supertalent i Walcott. Viss han er så god som lovet, burde jo han kunne gjere ein god jobb viss han trengs. I tillegg kan jo både van Persie og Fabregas til nøds spela ving, sjølv om eg synes Fabregas er bortkasta på kanten. Nei, bruk heller pengene på midtstoppar og/eller få Baptista i bytte.(hadde jo vært konge med Robinho i bytte, men det skjer nok ikkje)

 

 

Vil verken ha robinho eller baptista i bytte,synes vi skal begynne å se litt mere på spillere som

har potensialet til å kunne trives i london.

Jeg vil ha swp,før han slår igjennom i chelsea å blir utilgjengelig for alltid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker Reyes til tross for at han i disse dager framstår som en tro kopi av "vingle-Pat". Vår lovende spanjol er en enkel, likandes og blid gutt som er glad i Arsenal men desverre savner sitt kjære Spania veldig. Og hvem kan bebreide ham for det?

 

Denne saken stiller seg så totalt fra Cuntley saken som det går an. Reyes lytter til hjertet, Cuntley lytter til penger og griske rådgivere.

 

Uansett hva som skjer med Reyes (jeg tror faktisk han forsvinner) så ønsker jeg han all lykke der han hører hjemme... i solens land. :) Men jeg kommer til å savne gutten... ;)

Link to comment
Share on other sites

José Antonio Reyes has been talking to AS again, saying:

 

I’ve said it to Wenger and the president of Arsenal, the offer offer from Madrid is irresistable to me, it’s a dream I want to complete, and now the only thing is missing is an acceptable offer for Arsenal. Wenger knows that I’m going. He knows I’ve had problems adapting to life in England. If we don’t reach an agreement [on the transfer] it will be bad for Arsenal and for me.

 

http://arseblog.com :

He said this while wearing a Real Madrid kit and having the Real Madrid logo tatooed on his arse while 50 strippers with Real Madrid written across their tits danced for him to the tune of ‘Y viva España’.

 

:lol: :lol: :lol:

Ikke noe som en engelsk kraftuttrykk!

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker Reyes til tross for at han i disse dager framstår som en tro kopi av "vingle-Pat". Vår lovende spanjol er en enkel, likandes og blid gutt som er glad i Arsenal men desverre savner sitt kjære Spania veldig. Og hvem kan bebreide ham for det?

 

Denne saken stiller seg så totalt fra Cuntley saken som det går an. Reyes lytter til hjertet, Cuntley lytter til penger og griske rådgivere.

 

Uansett hva som skjer med Reyes (jeg tror faktisk han forsvinner) så ønsker jeg han all lykke der han hører hjemme... i solens land. :lol: Men jeg kommer til å savne gutten... :lol:

 

Helt enig her, og nå ser det virkelig ut som det går mot slutten. Trist :lol:

Link to comment
Share on other sites

var Reyes fan før han kom til oss,men han har fått sinn tid på å lykkes i klubben og klarte ikke å få ut sitt enorme potensial...

 

hvis da Ribery hadde kommet til oss i stedet, hadde vi fått in en som kommer til og gjøre det bedre, det er jeg hundre prosent sikker på..

 

såg Ribery i kamp i går og tror han hadde blitt meget god for arsenal, gått rett inn og hvert en verdig erstatter av Pires...

Link to comment
Share on other sites

Enig med Pacman.... har vel skjønt lenge at Reyes har flørta med Real.... men vis Arsenal seller han må vi ha inn en go erstater..... ikke la det bare ture og gå ... vi har miste for mange go spillere de siste 2 åra...

:lol:

så kampen i går jeg også Ribery viste til tider at han er en utrolig go spiller.... han satt fart så fort han fikk muligheten.... en spiller som ville passa utrolig godt inn i Wengers spille stil...

 

Reyes på vei ut

 

José Antonio Reyes legger press på Arsenal for at overgangen til Real Madrid skal bli realisert. Reyes ble holdt utenfor Arsenals Champions League-kvalifisering og kan dermed spille i Europa for en annen klubb.

 

- Tilbudet fra Real Madrid er en drøm for meg, og det vet Arsenal. Det gjenstår bare å se hvorvidt klubbene blir enige, sier Reyes til den spanske avisen AS.

Link to comment
Share on other sites

I det ene øyeblikket dette...:

 

http://www.nettavisen.no/sport/pl/arsenal/article709048.ece

 

...og i det andre dette...:

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article709662.ece

 

Reyes blir! End of discussion :lol:

Typisk nettavisen det der. Overskriften passer jo absolutt ikkje til det artikkelen seier. Calderon gir opp Cesc, Robben og Kaka. Ingen andre! Reyes drar nok han.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...