Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Igjen gjentar Reyes han ikke vil tilbake til London....håper Arsenal får inn en del peng på han så vi kan forsterke...kanskje dette Wenger venter på før han evt. trør til...??

 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...2160178,00.html

 

Problemet er vel at ingen klubber vil ta seg råd til å kjøpe en dyr Reyes?

Og jeg tviler på at Wenger vil prioritere et dyrt kjøp på høyrekanten. Virker som han er fornøyd med stallen.

 

Og nå har han jo allerede kjøpt en av de to spillerne han har antydet vil kunne komme til å komme.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Syns Reyes var god. Men han blir nok i Real.

Som Helgeaarsvoll sier får vi sikkert ikke så mye for han. Også kjøper vi heller en spiller vi aldri har hørt om :P

Link to comment
Share on other sites

Litt udiskutable fakta rundt Jose Antonio Reyes:

De to siste årene har klubben han har vært i kjempet en hard kamp om noe veldig viktig de to- tre siste serieomgangene. I fjor handlet det om CL-plass med Arsenal og i år handlet det om ligatittelen med Real Madrid. Ved begge disse anledningene var Jose helt avgjørende for at det endte godt. I Arsenal ved at han avgjorde den nest siste kampen mot ManC borte. Han kom inn de siste 19 minuttene og med to scoringer avgjorde han kampen. Hadde vi tapt den kampen hadde vi ikke hatt håp om å spille CL neste år uansett resultat i siste kamp. Og i Real Madrid ved at han kom inn og scorte to på de 20-25 minuttene han fikk spille. Før han kom inn slet Real Madrid voldsomt med å skape sjanser.

 

Jeg synes det burde være hevet over enhver tvil at det vil gavne Arsenal at han kommer tilbake. En veldig god spiller som kan forbedre 1elveren med å erstatte Hleb på høyre kant. Egentlig ønsker jeg at Arsenal kanskje skulle få inn noen innleggskanter men dette tror jeg ikke vil skje. Han er jo og et godt godt alternativ kanskje spesielt på venstrekant, men også som spiss.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter her og ser på noen gamle Reyes videoer fra når han var i Arsenal,og når jeg da ser alle de fine øyeblikkene så savner jeg 2004/2005 sesongen,for i den sesongen da var han virkelig god for Arsenal,så jeg kunne godt tenkt meg at Reyes fikk en retur tilbake til Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter her og ser på noen gamle Reyes videoer fra når han var i Arsenal,og når jeg da ser alle de fine øyeblikkene så savner jeg 2004/2005 sesongen,for i den sesongen da var han virkelig god for Arsenal,så jeg kunne godt tenkt meg at Reyes fikk en retur tilbake til Arsenal!

bedre kunne eg ikke sagt det selv

Link to comment
Share on other sites

Et solid innhopp av spanjolen!

 

Er litt spent på hva som skjer med denne Reyes. Noen Arsenalspiller blir han neppe igjen. Den Reyes som vi så i går skulle jeg gjerne ha hatt i klubben.

 

Bør vel kunne få en god slant penger for Reyes.

 

Det blir nok ikke så mye penger, nei. Alle interresserte klubber forstår at spilleren skal bort, og Arsenal er ikke klubben som holder på spillere som vil bort. Dette justerer selvsagt prisen ned.

 

Det er ulempen ved det å være snill med spillerne!

Link to comment
Share on other sites

£10 mill. bør vi få for Reyes syns jeg, men frykter det blir litt mindre. Men er ganske sikker på noen kommer til å kjøpe han. Om ikke Real, så Sevilla eller A. Madrid.

 

Uansett syns jeg Wenger burde bruke de pengene for å få til et kjøp av Torres eller Eto'o.

Antar de har en prislapp på rundt £25 mill.

£15 mill. + pengene fra Reyes-salget...det bør Arsenal ta seg råd til når vi får en spiller i absolutt toppklasse.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal spiller og han er ikke solgt til Atletico Madrid foreløpig, men hvis det sannhet i disse ryktene, så blir han ihvertfall ikke billig..og ja det skulle tatt seg ut som Brann hadde fått tak i han Sir John :>

Link to comment
Share on other sites

Er jo tøvete at tråden om en spiller vi eier er under nostalgi. Tråden om Bendtner var vel ikke her når han var utleid til Birmingham. Arsenal eier JAR, hvis han ikke lenger skal spille i Arsenal må Arsenal få en pris for han de takker ja til. Hvis ikke, og hvis klubben heller ikke leier han mer ut, så spiller han i AFC, sånn er det.

Link to comment
Share on other sites

eg mener at jose var et stort bomkjøp, ville heller brukt dei pengene på en som virklig kunne kjempe. men vist venger skulle brukt penger på ung ving ville eg hatt bastian swasteiger eller kordan det skriven <_<

 

Det skrives Schweinsteiger ;) Det hadde vært kult å få han til klubben! :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

×
×
  • Create New...