Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Tror ikke det ligger noen klausul på Bendtner her. Men skulle jeg skrevet kontrakt igjen ville jeg absolutt hatt med dette. Samme med feks Balotelli :)

 

Men en klausul som sier at hvis spilleren sitter i fengsel så slipper vi betale bør jo eksistere

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det ligger noen klausul på Bendtner her. Men skulle jeg skrevet kontrakt igjen ville jeg absolutt hatt med dette. Samme med feks Balotelli :)

 

Men en klausul som sier at hvis spilleren sitter i fengsel så slipper vi betale bør jo eksistere

Man har vel ikke lov til å tjene penger mens man sitter i spjellet?

Link to comment
Share on other sites

Snakk om å kaste bort karrieren sin. Ikke mange som får sjansen til å spille for Champions League-klubber som Arsenal og Juventus, men Bendtner har av en eller annen grunn fått det. Jeg mener han kunne kommet langt, fordi han er en god fotballspiller, men holdingene har aldri stått i stil. Hva er neste for han nå? København? Cluj? NY Red Bulls?

 

Man kommer aldri til å se han på banen for en klubb av Arsenal eller Juventus' kaliber igjen.

Link to comment
Share on other sites

Man har vel ikke lov til å tjene penger mens man sitter i spjellet?

 

Joda. I Norge kan man i hvert fall tjene penger. Men man kan ikke drive egen næringsvirksomhet fra fengselet, noe som nylig ble debattert ganske høylydt i forbindelse med Odd Nærdrums nesten-opphold bak murene.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Bedre å starte kampen med 10 mann og Bendtner på benken enn å la ham spille.

 

BE

 

Hahaha! Så sant så sant.

 

Nei Bendtner for 4-5 sesonger siden var en spennende spiller. Dagens Bendtner er helt elendig. Mannen har ingenting å gjøre i nærheten av Arsenal og det forteller alt når vi har prøvd å dumpe han i 3 sesonger på rappen uten å bli kvitt han.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke den største fanen av Bendtner... Men han redda oss mot Spudzene ved en anledning - og det på sin første touch i matchen - så er han takknemlig for den!

 

Synes dog han har kvaliteter som i utgangspunktet er meget bra... det er holdningene det skorter på.

 

Og slik ting er nå... Ja da er selv Bendtner en nødvendig spiller for laget... vi har jo ikke akkurat flust av spillere i troppen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis han entrer banen igjen i Arsenal drakt etter hans uttalelser, oppførsel og holdninger.. Da begynner jeg å lure. For all del en ok spiller før han ble så høy på seg selv. Egoet hans og utenomsporslige ting har ødelagt totalt for mannen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Man kommer aldri til å se han på banen for en klubb av Arsenal eller Juventus' kaliber igjen.

 

Ser ut som jeg kommer til å ta feil her.

 

Har ikke noe i mot at Bendtner blir værende om han innser hvor heldig han er som får nok en sjanse i en storklubb som Arsenal. Gud vet hvor god han kan bli om han legger alt tullet bak seg og fokuserer 100% på fotballen. Selv var jeg alltid en fan av han mellom 2008-2010.

Link to comment
Share on other sites

En Bendtner i form og fokusert er ingen dårlig spiller. At han har rotet bort noen gode fotballår er det mest tragiske her. Spillernes "uttalelser" i media bryr jeg meg ingenting om. Det er som regel tatt ut av sin sammenheng eller sagt i affekt.

Link to comment
Share on other sites

Sitater i media må alltid tas med en klype salt, og vi skal derfor kanskje være forsiktige med å dømme Bendtner på dette. Men selv om han er god på sitt beste, har jeg mine store tvil om han har det som skal til for å løfte seg selv tilbake til det nivået. Det er prisverdig dersom han gjør et helhjertet forsøk, men erfaring viser vel at dersom man mangler det mentale som skal til på dette nivået, særlig når det gjelder selvdisiplin, er det omtrent umulig å endre på dette over natten. Han har en laang vei tilbake, og sånn sett er det bekymringsverdig at Wenger har han som back up.

 

for øvrig enig i at det er trist at Bendtner har skuslet bort alt for mange år og sitt talent, men han er ikke den første... toppfotballen er brutal, og det ligger mange "vrak" i dens kjølvann.

Link to comment
Share on other sites

det er jo ikke synd på ham på den måten, og han er i høy grad selv skyld i at han har rotet seg bort. Men det er likevel like synd hver gang man ser at noen ikke klarer å utnytte talentet sitt, uansett hvilken disiplin man snakker om. Og det har ingenting med penger å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...