Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Bendtner arrested on suspicion of criminal damage

 

Utifra hva jeg har fått med meg så ble han kun tatt inn til avhør etter at noen hadde vandalisert et treningsstudio eller noe i den duren, men må si meg mindre sjokkert at Bendtner tilsynelatende ofte befinner seg i slike posisjoner som dette.

 

Nok et tilfelle av "på feil sted til feil tid"?

 

Edit: Var visstnok døra han skal ha sparket inn eller noe. Hvor troverdig dette er kan diskuteres. Det er meget tvilsomt at Bendtner faktisk ville ha vært i stand til å treffe døra. I call bullshit.

Link to comment
Share on other sites

Er Nicklas Bendtner den dummeste spilleren i Premier Leagues historie?

 

Vil vel tippe at Joey Barton vil ha noe å bidra med der.. men Bendtner er nok oppi der han også. Er dog heldigvis ikke en voldelig stygg liten jævel som Barton.

 

Dog ufattelig synd at vi ikke klarte å få på plass en klassespiss i sommer slik at vi kunne solgt unna Bendtner istedet for å tviholde på han pga. dårlig dekning. Kunne spart oss selv for en haug med lønnsutgifter samt faktisk muligens fått noen millioner pund for han.

Link to comment
Share on other sites

Har aldri trodd at Bendtner skulle bli en spiss i toppklasse, men jeg så alltid for meg at han i det minste ville bli en god spiss i Premier League og en meget god backup i Arsenal hvis han ble i klubben.

 

Dessverre har han ødelagt ekstremt mye for seg selv. Burde teknisk sett nærme seg sine beste år på fotballbanen, men virker istedet utrent og umotivert. Langt tregere og mer "dvask" enn han var i slutten av tenårene er han helt klart.

 

Glad for å bli kvitt han nå, men har jo "håp" om at han en gang skal bli en brukbar spiller. Skal ha lykke til når han ENDELIG forsvinner fra Arsenal hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

http://www.bt.dk/fodbold/faa-sekunder-efter-dette-bendtner-maal-eksploderede-twitter

 

Twitter reagerer på Bendtners scoring i går. Mange morsomheter!

 

I går syns jeg Bendtner leverte varene. Han jaget godt på topp, burde ha hatt ett mål til og var samvittighetsfull i sitt defensive bidrag. Jeg så ett par anledninger der han fulgte løp ned på høyreback plass når Jenko var tatt på senga. Godt jobbet og ett flott mål. Som jeg har sagt tidligere så får jeg inntrykk av at Bendtner fortsatt er populær i København/Danmark. De støtter han, og det planlegger jeg også å gjøre så lenge han drar på seg vår nydelige drakt.

Link to comment
Share on other sites

Syntes han var ganske god i går. Viste at han har flere dimensjoner ved spillet sitt som Giroud ikke har. F.eks. mer fart i beina og muligheten til å komme seg til sjanser på egenhånd, men han viste også at han er et stykke ifra å være skikkelig skarp og matchfit. Samtidig er han også pga. årevis med lite spill og tullball på et nivå som trolig er lavere nå enn når han var 19-20 år gammel.

 

Han kunne vært veldig god hvis han bare hadde hatt fotball og sin egen utvikling som førsteprioritet de siste 5 årene. Skulle gjerne sett han jobbet knallhardt med seg selv for å komme opp på et høyere nivå. Er jo et større fotballtalent enn Giroud, men det er ingen tvil om hvem av de som jobber hardest med seg selv for å bli bedre. Og til syvende og sist så er det det går på når det gjelder Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Det har vært my storm rundt denne Dansken i mange år nå, men til sommeren har han vært i klubben i 10! år, så etter det å dømme, så har han rett til en testimonial kamp selv om han var en unggutt som kom fra København den gang?

 

Praise the Lord! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det har vært my storm rundt denne Dansken i mange år nå, men til sommeren har han vært i klubben i 10! år, så etter det å dømme, så har han rett til en testimonial kamp selv om han var en unggutt som kom fra København den gang?

 

Praise the Lord! ;)

Kontrakten går vel ut i sommer, så han misser vel akkurat retten på det :P. Har vel også vært i andre klubber i 3 år av den tiden så håper vi slipper en Bendtner-testemonial!

Debuterte forøvrig i 2005 også, Jack og Kieran hadde vel også hatt krav på testemonial dersom juniorårene teller.(De får vel forhåpentligvis en etterhvert også, klassespillere)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...