Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

hvordan går det egentlig med verdens beste spiller? spiller vel ikke så mye for Juve, eller?

Startet vel en kamp for litt siden, hvor han fikk en (halvveis) assist (de scoret på retur etter en Bendtner-avslutning). Har ingen mål. En del innhopp. Tror ikke han storimponerer.

Link to comment
Share on other sites

Startet vel en kamp for litt siden, hvor han fikk en (halvveis) assist (de scoret på retur etter en Bendtner-avslutning). Har ingen mål. En del innhopp. Tror ikke han storimponerer.

Vel, flere spillere blir forsvart med at det er et nytt lag, ny liga og mange nye impulser. Bendtner trenger jo å tilpasse seg han også? Dog skal det sies at jeg mener gode spillere bruker tid på å tilpasse seg, klassespillere trenger minimal tid.

Link to comment
Share on other sites

Vel, flere spillere blir forsvart med at det er et nytt lag, ny liga og mange nye impulser. Bendtner trenger jo å tilpasse seg han også? Dog skal det sies at jeg mener gode spillere bruker tid på å tilpasse seg, klassespillere trenger minimal tid.

Vel, Henry, Ronaldo og Drogba trengte da godt med tid for å vende seg til PL. Ikke at Bendtner er i den klassen men just sayin'....

Link to comment
Share on other sites

Vel, Henry, Ronaldo og Drogba trengte da godt med tid for å vende seg til PL. Ikke at Bendtner er i den klassen men just sayin'....

 

Bergkamp og Pires er da også på den listen. Bergkamp selvfølgelig i litt mindre grad enn de andre. Var vel mest spilletid han trengte for å komme tilbake i form igjen, men allikevel så tok det en stund.

Link to comment
Share on other sites

Får se, kanskje han kommer seg etter hvert. Får tross alt spille spiss for det beste laget i en elendig liga.

 

Har vel ikke akkurat blitt mye spilletid på han så langt.. har siden han kom til klubben vært tilgjengelig for 9 ligakamper, men bare blitt brukt i 4 av de så langt og i Champions League har han fått innhopp i 1 av 3.

 

Har også blitt regelrett mobbet av ledelsen i klubben (rett og slett priceless i mine øyne) for å være langt ifra den spilleren de håpet at de ville ende opp med å hente inn samt at han var altfor tjukk og utrent.

 

Klarer virkelig ikke å se for meg at Bendtner skal etablere seg i noe topplag. Et topp 6-12 lag kanskje i en litt svakere liga enn Premier League muligens, men det innser ikke Bendtner selv. Fyren tror jo han er Zlatan/van Persie.

Link to comment
Share on other sites

Han har spilt litt i det siste, tror han fikk et mål annulert sist han spilte også.

 

Jeg lurer på hvor langt ned på lista Bendtner va da Juventus skulle forsterke spissplassen. I tur og orden forsøkte de seg på Van Persie, Suarez, Berbatov og Destro blant andre, før den store dansken labbet inn på lån. Sier mye om hvor mye Serie A har forfalt de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

Sier mye om hvor mye Serie A har forfalt de siste årene.

 

Ser på Serie-A rett som det er, synes det er stor underholdning. Hva kvaliteten angår har de nok tapt seg, men med tanke på formasjoner og spillestiler ville det vært morsomt å sett Arsenal i en 3-5-2 f.eks hvor Sagna og Gibbs er offensive vingbacker. Men til topic, Bendtner ble jo tross alt hentet til seriemesteren, hvor han har spilt så som så. Glemmer ikke hvordan han flere ganger reddet poeng for oss i fraværet av ex-kapteinen. Han har kvaliteter, synd han kaster dem vekk med å være en primadonna.

Link to comment
Share on other sites

Serie A er fortsatt bra, og jeg ser fortsatt mye på det - men det er ikke til å stikke under en stol at de sliter stort med å hente store spillere, gjør det dårlig i europa og har forferdelige økonomiske problemer - i tillegg til historiene om kampfiksing som aldri ser ut til å gi seg. Tror det kan ta noen år før ligaen er tilbake til gamle år, men jeg håper de klarer å snu trenden og begynne å tjene penger, bygge egne stadioner og holde seg unna snusk og svineri. Juventus og Inter er på rett vei der, mens Berlusconi ihvertfall forsøker å spare penger med Milan nå.

Link to comment
Share on other sites

 

Ser på Serie-A rett som det er, synes det er stor underholdning. Hva kvaliteten angår har de nok tapt seg, men med tanke på formasjoner og spillestiler ville det vært morsomt å sett Arsenal i en 3-5-2 f.eks hvor Sagna og Gibbs er offensive vingbacker.

Problemet er at Sagna er en dårlig vingback, Gibbs og Santos har gode kvaliteter offensivt og vil være gode vingbacker mens Jenkinson og Sagna vil slite med det offensive. Har lenge siktet på et 3-mannsforsvar fordi jeg synes det er utrolig kult og fordi Juve høster såpass gode resultater med det. Vingene vi har kan jo spille andre steder som regel og nesten alle er best andre steder... (Ox -sentralt, Poldi-spiss, Walcott-spiss, Gervinho-spiss, Arshavin-Sentralt)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Må være kjipt å være verdens beste spiss om dagen. Mister førerkortet, får en rimelig høy bot + muligens fengselsstraff samtidig som låneoppholdet i Juventus trolig er over (ikke at han fikk spille noe uansett når han var skadefri) samtidig som han visstnok nå også blir utestengt fra landslaget.

 

Bra jobba Bendtner! Du har på egenhånd klart å ødelegge en karriere som lenge så ut til å bli meget god og for mesteparten av oss Goonere (og resten av verdens supportere) så har du gjort deg usmakelig. Rett og slett en herlig jobb.

 

Men så lenge du er under kontrakt i Arsenal så tipper jeg du er fornøyd. Du håver jo inn et sted mellom £50-60k i uka.

Link to comment
Share on other sites

En kompis av meg som holder med Juventus skrev følgende på veggen min på Facebook i dag:

 

"Du.. vi har en pakke med no dårlig dansk og alkoholisert kjøtt som vi ikke trenger for den gjør ikke nytta si hos oss. Vil vennligst få lov å returnere dette så fort som mulig til rettmessig. Pakken er merket med 'Bendtner' på ryggen. Takk for lånet"

 

Lo ganske godt når jeg leste denne :)

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe å le av Kim. En av våre er i ferd med å kaste bort talentet sitt.

 

Samme fyren som sa at han aldri ville spille for Arsenal igjen er en av våre? Er ikke rart spillerene gir faen i klubben da.

 

Det kjipeste med alle disse idiotiene rundt Bendtner er at han blir umulig å selge. Det er vel 2-3 år nå vi har prøvd å bli kvitt han, men ingen klubber har vist skikkelig interesse for han. Hvertfall ikke klubbene som Bendtner selv mener han burde spille for. Etter nok en skandale så er det nok bare å vente til 2014 og han er ute av kontrakt før vi kan skyve han vekk fra Colney.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe å le av Kim. En av våre er i ferd med å kaste bort talentet sitt.

Lenge siden Bendtner var en av våre. Et suppehåve av dimensjoner...for ikke å snakke om egoet.

Link to comment
Share on other sites

Nei takk. Makan til suttrekopp og bortskjemt danske kan holde seg langt vekk klubben vår i mine øyne.

Han hadde potensiale, det lille han hadde er nå vekk etter utallige hendelser der han regelrett driter seg ut.

 

I tilegg sitter vi å betaler deler av lønna hans mens han oppfører seg slik... Jeg gremmes.

Han var ikke ønsket i verken Birmingham eller Sunderland etter låneoppholdene sine engang.

 

Husj, vekk med deg Bendtner! Håper pappan din klarer å overbevise en stakkars jævel at du er guds gave til fotballen så vi blir kvitt'n en gang for alle.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...