Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

http://www.sunderlan...ested_1_4066967

 

Tja, nå er han enda engang i søkelyset, og nok engang er det utenfor banen som får oppmerksomhet.

Har selv vært i Newcastle flere ganger, og både sett kamper og festet. Det er rimelig bra utvalg av gode utesteder, og bra liv. Fristelsen er nok stor..... iallefall om man tråkker rundt i Sunderland by. Men; som profesjonell fotballspiller, så burde man nok prøve å tenke "litt" på karrieren. Blitt litt vel mye festing i sin utlånsperiode og negativ fokus, og jeg tviler på om Wenger lar Bendtner få sjansen i sin retur. "Egoet" har vært et problem før, og den får hard konkurranse fra en festløve i tillegg.

Nei; synd at vi ikke solgte i januar 2011, når det var et meget bra bud på Bendtner.

Nå blir han vel solgt til sommeren for maks £5-6mill.

 

Er glad vi slipper dansken i fremtiden, siden jeg ikke mener han er god nok til å være squad-player, i et lag som skal sloss om pokaler og ære.

Link to comment
Share on other sites

Sunderland fanen som skrytte Bendtner opp i skyene etter de 3 første kampene er nå allerede drittlei Bendtner.

Han håper Martin O'Neill sender han tilbake til Arsenal. Han har visst vært fryktelig dårlig oi de siste kampene han har spilt.

Innsatsen har vært usedvanlig slapp.

Er usikker på om de kan sende Bendtner tilbake når de har lånt han ut sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Her var det mye tragiske innlegg, gud hjelpe med, lavmål!

Flott mål av Nicklas i dag og jeg håper han fortsetter slik som i dag, da tror jeg han kan bli viktig for oss neste sesong!

 

I won't play for Arsenal again

 

Nei. Han kommer ikke til å bli viktig for oss neste sesong. Han blir kanskje viktig mtp. at overgangssummen han drar inn kan bidra til at en bedre spiller kommer inn i klubben.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/bendtner-arrestert-igjen-3675057.html

TV2 har samme sak, men finner ikke deres kilde... Men får håpe de har funnet det et annet sted enn tidligere publiserte kilde da. Syns ikke Bendtner er noe vi skal belage oss på å hente hjem etter sesongen, han virker ikke som han er helt der han skal utenfor banen. Det er ikke tilfeldig når det skjer samme person så mange ganger!

Link to comment
Share on other sites

Bendtner er innblandet er mye tull, men han er fortsatt ung og jeg har trua på at han kan bli en veldig god spiller. Mest sannsynlig blir han ikke det hos oss. Litt synd, syns han har vist lovende takter i mange år og har scoret brukbart med mål til tross for at han aldri har vært hverken første eller andrevalg på spissplassen. I hovedsak har han blitt skjøvet ut på høyrekanten hos oss og der har han ihvertfall ikke passet inn.

Link to comment
Share on other sites

Hadde det ikke vært for at han ser ut til å "hate" Arsenal, og i tillegg til at vi neppe har noen klausul som sier at vi kan hente han tilbake, så er jeg helt sikker på at vi ville fått bruk for Bendtner. Spesielt i de tre neste månedene, og om Van Persie skulle bli skadet(bank i bordet) er vi fucked. Henry holder neppe mer enn 70 min, Park vet vi for lite om og Wenger nekter å bruke Walcott framme.

 

Kontroversiell eller ikke, jeg skulle gjerne hatt vår nr. 52 tilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...