Jump to content

Vassiriki Abou Diaby


pacman

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Får sikkert et innhopp i løpet av september og blir skadet idet han skal dra av seg drakta.

 

På Stefan, dra på seg oppvarmingsdrakta.

Når det er sagt så er det ingen jeg unner suksess mer enn Diaby og det er fortsatt ingen Arsenalspiller som har vært i nærheten av det ekstreme talentet han egentlig har. Jeg skjønner Wenger som håper og tror, men selv den gamle stabukken må vel snart gi opp..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Blir vel muligens å se Diaby ikveld? Hadde vært meget hyggelig, håper han ikke blir skada da :P

Kjenner til en jinx når jeg ser en.

Tipper Abou får spilletid i dag. Ville passet perfekt i systemet vårt, men med han, Wilshere og Ramsey skadefrie øker sannsynligheten for at Özil blir satt ute på kanten..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Arsenal FC ‏@Arsenal

Boss on @AbouVDIABY: "He is on the brink of returning to training. If he's fully fit he'll have a new deal" #SCFCvAFC

 

Bør han virkelig får en ny kontrakt? Man får nok mer nytte for pengene å gi de til veldedighet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes det er ganske sykt om Wenger gir han ny kontrakt nå hvis han er "midlertidig" frisk. Mulig det er en kontrakt basert på kamper ect, men tvilsomt vi gjør slike unntak. Diaby må ha kostet oss som en toppspiller nå, all behandlingen han får er neppe billig og betales ikke av Disby selv.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Godt han er skadet, ellers hadde han fått ny kontrakt. Dette bekreftet Wenger sent ifjor...

Hehe, hadde den gutten vært skadefri hele sesongen tror jeg ikke vi hadde hatt noe problem med å sikre oss fjerdeplassen..

Går sikkert til Wolfsburg eller noe når han er ferdig hos oss og viser hva han kan når han er skadefri. (Hadde dog lenge en frykt om at Bendtner ville slå til for fullt når han forlot oss for et par år siden, så ikke alltid jeg har rett :P)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, hadde den gutten vært skadefri hele sesongen tror jeg ikke vi hadde hatt noe problem med å sikre oss fjerdeplassen..

Går sikkert til Wolfsburg eller noe når han er ferdig hos oss og viser hva han kan når han er skadefri. (Hadde dog lenge en frykt om at Bendtner ville slå til for fullt når han forlot oss for et par år siden, så ikke alltid jeg har rett :P)

Skjønner hvor du kommer fra, men Diaby er beyond. Kommer ikke til å få ut potensialet sitt som fotballspiller på denne planeten desverre.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

neppe, da tror jeg vi skal få veldig mange skader før han settes innpå. Det må i tilfelle bli for å gi han en siste opptreden de siste 15 min i årets siste hjemmekamp når vi leder 4-0. Hadde jo bare vært skjebnens ironi om han ble skadet det siste kvarteret der og fraktet på båre ut av stadion..... Neste stopp slakteren!

Link to comment
Share on other sites

Diaby har vist tidligere at han med tre-fire treninger innabords er en av de aller beste i hans posisjon. Jeg tror ikke vi blir å bruke han noe særlig i innspurten, da vi vet han uansett vil bli skadet igjen og jeg tror Wenger vil prioritere andre. Uansett så står vi ovenfor en spiller som med 4-5 kamper har gått rett inn på Frankrikes landslag etter hvert skadeopphold, og han vil helt sikkert gjøre det igjen om han klarer å holde seg skadefri noen måneder.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har vel nå skrevet under kontrakt basert på spilletid?

Jeg har ikke sett noen bekreftelse på at en slik ny kontrakt er undertegnet, selv om ryktene er sterke på at han har blitt tilbudt en slik kontrakt.

 

Følgende sto skrevet på Arsenal.com for en måneds tid siden (kommentarer fra Wenger) :

"on Diaby's future...

By me, yes [a decision has been taken]. I had a chat with him and told him how I can envisage the future. He has to make a decision. Of course he understands completely that he has to perform and to show that he can be present on a consistent way. I will see where we go from there. I wouldn't like to go into details, we have to meet again to see where we go from what I told him. It has to be linked a little bit with his presence."

 

I desember så kom det hentydniger om ny kontrakt:

"Abou Diaby is on the fringe of coming back into full training but he is not there yet. He has a calf problem. His injuries are never severe but little 'grade ones'. He is not available yet. If Diaby is fully fit, he will have a new deal at Arsenal."

Såvidt jeg kunne se så var forrige gang Arsenal.com la ut en artikkel om ny kontrakt til Diaby i 2010. I etterpåklokskap burde vi nok ikke gitt han den..

Enig, selv om enkelte nok med rette kan si at de mente akkurat det allerede da og at det for de ikke blir etterpåklokskap (tenker ikke på undertegnede) ;D

Link to comment
Share on other sites

Diaby har vist tidligere at han med tre-fire treninger innabords er en av de aller beste i hans posisjon. Jeg tror ikke vi blir å bruke han noe særlig i innspurten, da vi vet han uansett vil bli skadet igjen og jeg tror Wenger vil prioritere andre. Uansett så står vi ovenfor en spiller som med 4-5 kamper har gått rett inn på Frankrikes landslag etter hvert skadeopphold, og han vil helt sikkert gjøre det igjen om han klarer å holde seg skadefri noen måneder.

Ja, det er rått. Synd for han og klubben at han ikke har føtter til toppidrett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...