Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det virker som du, arshavin, liker at folk debatterer deg. Det virker som om du koser deg når oppmerksomheten rettes mot deg og det er greit nok at noen tydeligvis er ganske ekshibisjonistiske. Ikke det at jeg forstår hviken glede du har av denne ekshibisjonismen all den tid du er en anonym debattant, men deg om det.

 

For de som irriterer seg mye over arshavin sin uttryksmåte så får vel rådet være at man bare unnlater å svare på hans innlegg, noe jeg har gjort for en god stund siden. Dette til tross for at jeg i sak er stort sett enig med arshavin. Jeg mener Wenger har vært og fortsatt et enormt aktivum for klubben. Han er for meg den viktigste enkeltpersonen i klubben, viktigere enn Fabregas og alle andre spillere. Det betyr ikke at Wenger er feilfri. Personlig er jeg fortsatt bitter for at Robert Pires ikke fikk tilbud om en lenger kontrakt, en klar tabbe slik jeg ser det.

 

Jeg er ikke en av de som til stadighet ønsker nye spillere til kluben. Jeg liker måten vi driver på hvor vi satser på unggutter. Vi kjøper unggutter som jeg aldri har hørt om når de kommer til klubben og mitt håp er at flere av dem skal slå igjennom etter å ha tilbrakt noen år i klubben.

 

Klubben er solid økonomisk og kommer til å bli bedre og bedre med tiden. Fra 2014 kan vi få nye sponsoravtaler, de vi har nå er dårlige ganske enkelt fordi klubben var desperat etter penger da vi skulle bygge Emirates. Vi får forhåpentligvis solgt ut resten av lelighetene og kan snart kun fokusere på det sportslige. Jeg regner også med at naming rights for Emirates også går får en mye større sum ved neste anledning, men det er dessverre noen år fram i tid.

 

Sportslig syns jeg vi klarer oss meget godt. Vi henger med i toppen og bærebjelkene i laget vårt er fortsatt unge, dette i motsetning til Mannchester United og Chelsea. Imidlertid håper jeg Wenger gjør noe med keepersituasjonen. Det vi så på den plassen fra Almunia og Fabianski er det verste jeg kan huske i mitt over tredve år lange supportertid. Kommer Schwartzer så er jeg veldig fornøyd. Kommer ingen ny keeper så håper jeg Wenger satser på Fabianski. I han ser jeg i alle fall et håp om at han kan bli en stor keeper, i Almunia ser jeg en som i beste fall bør være tredjekeeper.

 

I likhet med arshavin så stoler jeg på at Wenger tar tak i dette og er vi litt mindre uheldige med skader i år så kan vi like gjerne vinne serien i år.

 

Hilsen Tapapa som ser fram til at VM tar slutt slik at vi kan konsentrere oss om kampen mot Barnet.

Link to comment
Share on other sites

Det virker som du, arshavin, liker at folk debatterer deg. Det virker som om du koser deg når oppmerksomheten rettes mot deg og det er greit nok at noen tydeligvis er ganske ekshibisjonistiske. Ikke det at jeg forstår hviken glede du har av denne ekshibisjonismen all den tid du er en anonym debattant, men deg om det.

 

For de som irriterer seg mye over arshavin sin uttryksmåte så får vel rådet være at man bare unnlater å svare på hans innlegg, noe jeg har gjort for en god stund siden. Dette til tross for at jeg i sak er stort sett enig med arshavin. Jeg mener Wenger har vært og fortsatt et enormt aktivum for klubben. Han er for meg den viktigste enkeltpersonen i klubben, viktigere enn Fabregas og alle andre spillere. Det betyr ikke at Wenger er feilfri. Personlig er jeg fortsatt bitter for at Robert Pires ikke fikk tilbud om en lenger kontrakt, en klar tabbe slik jeg ser det.

 

Jeg er ikke en av de som til stadighet ønsker nye spillere til kluben. Jeg liker måten vi driver på hvor vi satser på unggutter. Vi kjøper unggutter som jeg aldri har hørt om når de kommer til klubben og mitt håp er at flere av dem skal slå igjennom etter å ha tilbrakt noen år i klubben.

 

Klubben er solid økonomisk og kommer til å bli bedre og bedre med tiden. Fra 2014 kan vi få nye sponsoravtaler, de vi har nå er dårlige ganske enkelt fordi klubben var desperat etter penger da vi skulle bygge Emirates. Vi får forhåpentligvis solgt ut resten av lelighetene og kan snart kun fokusere på det sportslige. Jeg regner også med at naming rights for Emirates også går får en mye større sum ved neste anledning, men det er dessverre noen år fram i tid.

 

Sportslig syns jeg vi klarer oss meget godt. Vi henger med i toppen og bærebjelkene i laget vårt er fortsatt unge, dette i motsetning til Mannchester United og Chelsea. Imidlertid håper jeg Wenger gjør noe med keepersituasjonen. Det vi så på den plassen fra Almunia og Fabianski er det verste jeg kan huske i mitt over tredve år lange supportertid. Kommer Schwartzer så er jeg veldig fornøyd. Kommer ingen ny keeper så håper jeg Wenger satser på Fabianski. I han ser jeg i alle fall et håp om at han kan bli en stor keeper, i Almunia ser jeg en som i beste fall bør være tredjekeeper.

 

I likhet med arshavin så stoler jeg på at Wenger tar tak i dette og er vi litt mindre uheldige med skader i år så kan vi like gjerne vinne serien i år.

 

Hilsen Tapapa som ser fram til at VM tar slutt slik at vi kan konsentrere oss om kampen mot Barnet.

 

 

Godt å høre at vi er enige om det viktigste Tapapa, nemlig Gunners.

Veldig enig om at dette VM skriker etter å bli avsluttet, alle mine lag er jo utslått...og Barnet-kampen blir adskillig mere interessant. Håper Spania og Barca-spillerne får seg en nesestyver mot Tyskland i kveld.

Hilsen en ekshibisjonistisk Arshavin :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...%28News+Feed%29

 

Da virker det som om jeg kanskje får ønsket mitt oppfylt når det gjelder enda en stopper! :)

 

Samtidig har han vært ute og sagt at keepersituasjonen blir avklart etter VM. Får vi også inn en ny keeper blir dette en sommer som jeg er vanvittig fornøyd med!

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 8 2010, 01:37 PM) 201236[/snapback]

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...%28News+Feed%29

 

Da virker det som om jeg kanskje får ønsket mitt oppfylt når det gjelder enda en stopper! :)

 

Samtidig har han vært ute og sagt at keepersituasjonen blir avklart etter VM. Får vi også inn en ny keeper blir dette en sommer som jeg er vanvittig fornøyd med!

 

Jeg tror kun det er en Kenyansk kilde som har sagt noe sånt. En defensiv spiller er nok en defensiv midtbanespiller eller stopper. Song kan jo vikariere på stopperplass, men da trenger vi et alternativ på midtbanen. Blir spennende å se hva som skjer.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 8 2010, 01:37 PM) 201236[/snapback]

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...%28News+Feed%29

 

Da virker det som om jeg kanskje får ønsket mitt oppfylt når det gjelder enda en stopper! :P

 

Samtidig har han vært ute og sagt at keepersituasjonen blir avklart etter VM. Får vi også inn en ny keeper blir dette en sommer som jeg er vanvittig fornøyd med!

Det med keepersituasjonen var vistnok fra en Kenyansk avis der Wenger skal ha uttalt:

"Manuel Almunia is a talented goalkeeper. In training, he is superb, the only problem is that he gets nervous on big matches, thereby making silly mistakes.

Høres ikke for meg ut som en uttalelse Wenger ville kommet med :)

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 8 2010, 01:37 PM) 201236[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...%28News+Feed%29

 

Da virker det som om jeg kanskje får ønsket mitt oppfylt når det gjelder enda en stopper! :)

 

Samtidig har han vært ute og sagt at keepersituasjonen blir avklart etter VM. Får vi også inn en ny keeper blir dette en sommer som jeg er vanvittig fornøyd med!

Jeg tror kun det er en Kenyansk kilde som har sagt noe sånt. En defensiv spiller er nok en defensiv midtbanespiller eller stopper. Song kan jo vikariere på stopperplass, men da trenger vi et alternativ på midtbanen. Blir spennende å se hva som skjer.

En defensiv spiller som kan gjøre det bra både på stopperplass og som DM hadde vært akkurat hva vi trenger!!

 

Får vi det trenger vi kun en keeper, så mener jeg vi er mer enn sterke nok til å kunne vinne pokaler neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Skysports skal Wenger være lysten på flere spillere, blant annet Gary Cahill, Phil jagielka og Serdar Tasci. Virker virkelig som Arsenal prøver å få en større brede og mer kvalitet i det defensive leddet, dette virker lovende spør du meg, det var jo der vi sleit mest i fjor.

 

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6252113,00.html?

Link to comment
Share on other sites

Ja, som Sir John påpekte tidligere i denne tråden så hørtes det ikke akkurat ut som noe Wenger ville sagt. Nå setter jeg også de Kenyanske avisene over listen med aviser jeg ikke stoler på... :)

 

 

Arsene Wenger ville aldri gått ut og sagt noe slikt om en av sine egne spillere, den saken er grei.

Allikevel føler jeg meg 100% sikker på at vi får en ny keeper i løpet av kort tid i tillegg til enda en stopper.

Wenger holder ord ;)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 8 2010, 01:37 PM) 201236[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...%28News+Feed%29

 

Da virker det som om jeg kanskje får ønsket mitt oppfylt når det gjelder enda en stopper! ;)

 

Samtidig har han vært ute og sagt at keepersituasjonen blir avklart etter VM. Får vi også inn en ny keeper blir dette en sommer som jeg er vanvittig fornøyd med!

 

Det med keepersituasjonen var vistnok fra en Kenyansk avis der Wenger skal ha uttalt:

 

Høres ikke for meg ut som en uttalelse Wenger ville kommet med :)

Selvfølgelig ville ikke Wenger ha kommet med denne uttalelsen Castor:

 

Manuel Almunia is a talented goalkeeper. In training, he is superb

 

Den er jo full av feil.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig ville ikke Wenger ha kommet med denne uttalelsen Castor:

 

Manuel Almunia is a talented goalkeeper. In training, he is superb

 

Den er jo full av feil.

 

BE

 

Og, det veit du??

Link to comment
Share on other sites

Humor, Vieira. Humor.

 

For meg er det ikke humor, når man kan slenge med leppa mot en spiller hver eneste gang man har sjansen. Dette kaller jeg barnslig, og er i sjangeren "mobbing". Det er MIN mening, men humor er det ikke :)

Link to comment
Share on other sites

Der må jeg si meg uenig. BE har lenge uttrykt sitt misnøye med spilleren, og det er greit at han kanskje har blitt litt vel noenganger, men vil ikke kalle det der for mobbing av Almunia. Folk kan ikke være så trangsynte at de ikke kan ta en real spøk engang. Folk spøker om hverandre hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Der må jeg si meg uenig. BE har lenge uttrykt sitt misnøye med spilleren, og det er greit at han kanskje har blitt litt vel noenganger, men vil ikke kalle det der for mobbing av Almunia. Folk kan ikke være så trangsynte at de ikke kan ta en real spøk engang. Folk spøker om hverandre hele tiden.

 

Når det går over så lang tid, og er så ensformig......., da er det ikke lenger en spøk. Jeg gidder ikke ta en stor debatt om dette i denne tråden, for mobbing er lett å overse, og man kan ha forskjellige meninger om hvor grensen går. Er det mobberen, eller offeret som man skal lytte til på hvor grensen går? (generelt, og ikke i denne saken. Kan ikke snakke for Almunia, men tror nok han hadde reagert om han hadde lest forumet over tid.....)Det finnes mange mobbesaker bl.a i skoler, som blir/har blitt oversett. Hvorfor? Fordi mange ikke tar det seriøst, og slår seg på brystet med at barn skal være barn, og at en spøk må de da tåle. Dette er noe som hører barndommen til, og at de sikkert bare er litt forskjellige som personer. Når man hele tiden kommer med negative bemerkelser, latterliggjøring, og "nesten" alltid overser alt av gode prestasjoner, ja da er det et mønster i ytringsformen. Er alt dette en spøk, eller kan man mene at det går over en grense på hva man mener er akseptabelt?

Og; jeg er ikke et tidligere mobbeoffer, men jeg er jævlig imot det. Kall det trangsynt, men jeg står for det jeg mener.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig ville ikke Wenger ha kommet med denne uttalelsen Castor:

 

Manuel Almunia is a talented goalkeeper. In training, he is superb

 

Den er jo full av feil.

 

BE

 

Jeg kan bekrefte at hvis Wenger hadde uttalt at Almunia er superb in training, så hadde det vært 100% fakta.

 

Jeg har sett Almunia på trening to sommere på rad i pre-season i Bad Waltersdorf. Og den Almunia vi ser der, er en helt annen keeper enn vi ser i kamp. Hadde han prestert like godt i kamp som på treningsfeltet, så hadde vi ikke hatt behov for ny keeper.

 

Har du sett Almunia på trening?

Link to comment
Share on other sites

Wenger har definitivt holdt ord han. Er utrolig spent på Laurent og Chamakh, og hva de kan tilføre Arsenal laget.

Får vi en midtstopper til og keeper tror jeg laget atter kan ta et skritt videre.

 

Når det gjelder keepersituasjonen så ser jeg helst at vi

får inn en ny til Sch....er klar. Schwarzer kan gi han et par år til så er han klar.

 

Så langt er jeg rimelig fornøyd...nå mangler bare gull til Nederland;-)

Link to comment
Share on other sites

Virker virkelig som Arsenal prøver å få en større brede og mer kvalitet i det defensive leddet, dette virker lovende spør du meg, det var jo der vi sleit mest i fjor.

Mon tro om det er Hangeland det er snakk om her? Han er iallefall den største Brede jeg vet om som kan spille i det defensive leddet.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...