Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Pluss en V5, men tillat deg å håpe på seriegull allerede neste sesong. For det gjør nemlig jeg!

 

Du kler ikke å være optimist.

 

:proud:

 

Flott innlegg forøvrig Verminator. Har hele tiden sagt at det jeg håper mest er at Wenger beviser meg feil (sa det samme om Ramsey også i fjor). Forhåpentligvis gjør han det i sommer.

 

Han sjokkerte meg hvertfall når han droppet Szczesny og Vermaelen. Det er slike ting jeg virkelig har savnet fra franskmannen. Litt "ruthlessness".

Link to comment
Share on other sites

 

Du kler ikke å være optimist.

 

:proud:

 

Flott innlegg forøvrig Verminator. Har hele tiden sagt at det jeg håper mest er at Wenger beviser meg feil (sa det samme om Ramsey også i fjor). Forhåpentligvis gjør han det i sommer.

 

Han sjokkerte meg hvertfall når han droppet Szczesny og Vermaelen. Det er slike ting jeg virkelig har savnet fra franskmannen. Litt "ruthlessness".

Dette er også ett element av "den nye Wenger". Han har droppet underpresterende stjerner (ihvertfall ett par), unguttene blir i større grad forsiktig matchet (Jenkinson, Ramsey, Jack, Gibbs, Wilshere og Ox) og spillerne som kommer inn dørene på Emirates har med seg både rutiner og ferdigheter. Innkjøp som Arteta, Mertesacker, Cazorla, Podolski, Giroud og Monreal snur denne trenden med kun unge, lovende innkjøp. I det siste har t.o.m noen av byttene kommet i det 60.minutt :P

 

Keep suprising me Wenger,

Link to comment
Share on other sites

Ja du kjære Wenger. Nå har du muligheten til å bevise en gang for alle at du har hatt rett hele veien. Måten du har ledet klubben gjennom stadionbygging og nedbetaling av gjeld har vært meget imponerende i mine øyne. Dersom du henter 2-3 kvalitetsspillere i sommer og klarer å integrere de inn i laget tidlig kan mye være gjort. Jeg forventer meg ikke ligagull neste sesong og jeg tør heller ikke håpe på det. Dersom vi kunne vært en seriøs tittelutfordrer neste år, kommet til en semifinale i CL og kanskje tatt en cup-pokal så hadde jeg blitt meget fornøyd.

 

Jeg vil se en bærekraftig utvikling av laget. Ikke gå på storshopping og bryt opp dynamikken og balansen i laget. Det blir mye forandringer for de andre topplagene med nye managere og nye spillestiler. Kontinuiteten vår kan bli svært viktig for oss. Videre håper jeg at de fem unge britiske spillerne våre kan seg vokse inn i laget uten altfor mye ansvar. Hent inn ett par kvalitetsspillere når det trengs. Laget har hatt en fantastisk vårsesong og det blir essensielt å bygge videre på de elementene som har gjort våren så bra. Defensiv sikkerhet og god balanse i laget. Dersom Wenger kan tilføre enda mer kvalitet i angrepsrekkene (og det kan være nok med ett par mann) så tror jeg vi kan oppnå det jeg beskrev ovenfor. På sikt tror jeg det kan føre til ligagull.

 

It's all in your hands now Wenger. Prove them wrong!

 

meget bra innlegg! Og måtte du få rett! Men selv om jeg er enig at denne vårsesongen på mange måter er den mest oppløftende på flere år, endelig ser det ut til at laget har begynt å innse at defensiv organisering er det første steget mot et lag som kan kjempe om trofeer, er jeg fortsatt i tvil om Wenger har det som skal til for å ta laget det siste stykket. Fortsatt skeptisk, og det skal litt mer til enn en god vårsesong. Men pila peker den riktige retningen, og ingenting ville gledet meg mer enn at min skepsis blir gjort til skamme! :)

Link to comment
Share on other sites

Artig å kikke innom denne Wenger-kritiske siden igjen, ser t.o.m at enkelte av de mest kritiske tillater seg å kalle vår manager "den nye Wenger"...hysterisk artig, kan det ha noe med at vår manager på nytt, for 16.året på rad faktisk, har bevist at det meste av det som skrives på dette forumet er bullshit??

Resultatene har som ventet blitt bedre og bedre i takt med at vårt nye lag har spilt seg mer og mer sammen.

Link to comment
Share on other sites

Artig å kikke innom denne Wenger-kritiske siden igjen, ser t.o.m at enkelte av de mest kritiske tillater seg å kalle vår manager "den nye Wenger"...hysterisk artig, kan det ha noe med at vår manager på nytt, for 16.året på rad faktisk, har bevist at det meste av det som skrives på dette forumet er bullshit??

Resultatene har som ventet blitt bedre og bedre i takt med at vårt nye lag har spilt seg mer og mer sammen.

Det er noen fantastiske kommentarer, fra en forumist som stikker hodet i sanden og holder kjeft når laget sliter, men som kommer inn og hoverer og slenger dritt til motdebattantene når ting retter seg litt.

 

Jeg har stor respekt for de Wenger-tro forumistene som støtter Wenger når laget og manager sliter, de fleste i denne gruppen er ganske saklige, de klarer å se både styrken og svakheten til vår manager. Men DU "Arshavin" har mistet all troverdighet ved måten du debatterer her på forumet. Jeg har full respekt for at du står tykt og tynt ved Wenger side, men jeg er egentlig usikker på om du bare liker å provosere eller om du virkelig er så total hj*******ket.

Link to comment
Share on other sites

Ville ha Wenger ut i november og vil ha han ut fremdeles. Driter i om slike som deg Arshavin gosser deg over at Wenger klarte en 4 plass med nød og neppe. Fremdeles vil motstanderene våre styrke lagene, mens jeg frykter hva vi selv gjør basert på erfaring av Mr.Wenger. Har hørt om store summer tidligere år også, men han vil ikke ødelegge for unggutta. Vår sterke vår kan fort bli avgjørende for at han tenker det vi har nok engang holder. Min mening, andre må gjerne se anderledes på det...

Link to comment
Share on other sites

Artig å kikke innom denne Wenger-kritiske siden igjen, ser t.o.m at enkelte av de mest kritiske tillater seg å kalle vår manager "den nye Wenger"...hysterisk artig, kan det ha noe med at vår manager på nytt, for 16.året på rad faktisk, har bevist at det meste av det som skrives på dette forumet er bullshit??

 

Ja. Enkelte har for eksempel lovet pokaler i søkk og kav i en årrekke...

Link to comment
Share on other sites

Artig å kikke innom denne Wenger-kritiske siden igjen, ser t.o.m at enkelte av de mest kritiske tillater seg å kalle vår manager "den nye Wenger"...hysterisk artig, kan det ha noe med at vår manager på nytt, for 16.året på rad faktisk, har bevist at det meste av det som skrives på dette forumet er bullshit??

Resultatene har som ventet blitt bedre og bedre i takt med at vårt nye lag har spilt seg mer og mer sammen.

Jeg ser at du refererer til meg her arshavin. Det er en faktafeil i innlegget ditt (ikke noe nytt forsåvidt) jeg vil påpeke. Jeg har aldri vært en av Wengers største kritikere. Jeg har vært skeptisk til tider men langt i fra en notorisk kritiker. Jeg har forsvart Wenger mye her inne noe du velger å overse.

 

Hvorfor er det hysterisk artig at jeg har brukt uttrykket "den nye Wenger"? Med det gir jeg han skryt for å blant annet ha endret innkjøpspolitikk, samt fokusert mye på det defensive spillet. Hva er hysterisk artig med skryt? Kritikk og skryt deler jeg ut når det er fortjent. Jeg vet du kun er ute etter å provosere meg og du gjør en god jobb. Da har jeg noe jeg vil si til deg og: du er den debattanten her inne som har tatt mest feil. DET er hysterisk artig.

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Artig å kikke innom denne Wenger-kritiske siden igjen, ser t.o.m at enkelte av de mest kritiske tillater seg å kalle vår manager "den nye Wenger"...hysterisk artig, kan det ha noe med at vår manager på nytt, for 16.året på rad faktisk, har bevist at det meste av det som skrives på dette forumet er bullshit??

Resultatene har som ventet blitt bedre og bedre i takt med at vårt nye lag har spilt seg mer og mer sammen.

Det var da vakent hvor mye pes arshavin skulle få for et innlegg som ikke er spesielt kontroversiellt. Greit nok at mange av dere har vært uenige med hans innlegg tidligere, men en slik 'hakking' på en fellow gooner er vel ikke akkurat 'klasse'?

 

Det er da mange her inne som har flere - og verre - svin på skogen enn arshavin. Jeg tenker da på innlegg som insinuerer at Wenger ikke har peiling på taktikk, og at han bevisst (og på grunn av sin stahet) har gjort klubben vår til et synkende skip. DET er virkelig på trynet å skrive, det.

Link to comment
Share on other sites

Det var da vakent hvor mye pes arshavin skulle få for et innlegg som ikke er spesielt kontroversiellt. Greit nok at mange av dere har vært uenige med hans innlegg tidligere, men en slik 'hakking' på en fellow gooner er vel ikke akkurat 'klasse'?

 

Det er da mange her inne som har flere - og verre - svin på skogen enn arshavin. Jeg tenker da på innlegg som insinuerer at Wenger ikke har peiling på taktikk, og at han bevisst (og på grunn av sin stahet) har gjort klubben vår til et synkende skip. DET er virkelig på trynet å skrive, det.

Grunnen til at jeg reagerte var utelukkende pga at han hang ut mitt innlegg og stemplet meg som en av Wengers største kritikere. Det er direkte feil.

Link to comment
Share on other sites

Det var da vakent hvor mye pes arshavin skulle få for et innlegg som ikke er spesielt kontroversiellt. Greit nok at mange av dere har vært uenige med hans innlegg tidligere, men en slik 'hakking' på en fellow gooner er vel ikke akkurat 'klasse'?

He made his bed. Now he has to sleep in it

Link to comment
Share on other sites

Polljen sier det bra

 

"Det er noen fantastiske kommentarer, fra en forumist som stikker hodet i sanden og holder kjeft når laget sliter, men som kommer inn og hoverer og slenger dritt til motdebattantene når ting retter seg litt".

 

Det er rett og slett pinlig å følge med på

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er i høyeste grad kritisk til Wenger,det var så vidt det holdt inn til CL kvallik denne sesongen. Så får vi se hva som skjer i sommer. Klarer Wenger å rette opp de siste 8 års nedadgående spiral skal jeg være den første til å hylle han for det. Men jeg tror ikke det skjer. Eierne er fornøyde fordi de får nok en CL sesong og mer penger inn i lommene sine. Avstanden frem til toppen er fremdeles langt som et ondt år. Sommervinduet vil vise hva som skjer, så setter ikke PL sesongen seg 2014/2015 seg før ut i November. Da har vi svarene vi venter på.

Er vel lenge siden vi ikke har en spiller som andre lag sikler etter i et overgangvindu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg må si at jeg begynner å bli lei av det samme snakket som AW kommer med hver gang han blir intervjuet. At det denne sesongen er blitt lovet 700millioner + til å bruke på nye spillere tror jeg bare er et triks for å selge ut flest mulig sesong biletter. Hvorfor har det ikke kommet inn nye forsterkninger og hvorfor blir ikke spillere som underpresterer solgt? Personlig så mener jeg at AW har mistet evnen til å se at en spiller rett og slett ikke er god nok for AFC. Sesong etter sesong så gir AW de samme spillerne tillit selv om de suger 9 av 10 ganger. Ser uansett litt positivt på at enkelte er ferdig i klubben pga av utløpt kontrakt.

At AFC og AW på død og liv skal bruke 400+ millioner på suarez er for meg ubegripelig. Har de ikke lagt merke til alle skandalene Suarez har vært involvert i? Fyren er jo et råttent eple som kommer til å være mere i karantene enn på banen!

Victoria Concordia Crescit eller victory trough harmony burde på ingen måte bli forbundet med en slik spiller som suarez. Blir Suarez kjøpt så blir det bråk. Sann mine ord!

 

Jeg sitter med en ekkel følelse over at AW totalt har mistet grepet når det gjelder å tenke kreativt og bringe inn gode spiller før de blir stjernespillere. Det er denne veien AFC må gå, fordi klubber som City, Monaco, Chelsea og PSG vil alltid ha mere penger å bruke enn det AFc vil få.

AFC trenger sårt å forsterke fosvarrekken, keeperplassen, spiss og kanskje vi burde få inn en DM. At ingen har blitt kjøpt enda gjør meg egentlig forbannet. Man vet at spillere trenger tid for å bli kjent med laget og spillestilen, og jo lengre det går før noen kommer, jo lengre tar det for dem å etablere seg i laget. Taper vi 8-1 igjen i sesongstarten så er det ut for AW og ingen flere kamper for meg. Laget klarte seg godt i sluttspurten forrige sesong og det samme skjedde sesongen før der. Likevell så var det en knepen CL/kvalik plass vi klarte, så det skal vell ikke mye til for at vi faller ut av topp 4 etter min mening.

 

Det jeg håper på nå er at Ceasar, Bernard, Williams, Fabregas blir kjøpt. Det skulle vel bli rundt 700mill? Vi burde i tillegg hatt en til spiss og en DM, men Giroud har gjort sine saker bra og theo burde snart få sjansen på topp. Ja og i tillegg har vi Podolski som kanskje har mere på lager enn det vi har fått sett til nå. Selger vi Gervinho og Bentner så er det mere penger til nye kjøp. Hadde et håp om at Sagna skulle gå til PSG, men det ser ut som vi må forholde oss til han minst en sesong til. Kanksje får han en like god sesong som i 2011/2012? det er lov å håpe men jeg tror han er blitt for gammel og treg.

Link to comment
Share on other sites

Wenger snakker så varmt om hvor respektfulle japaneser`ne er. Kanskje han burde fått seg et lynkurs?

 

Jeg er ihvertfall dritt lei av å høre han snakke om at vi er tittelkandidater før sesongen, får så å snakke om hvor fornøyd man er med 4-plasser etter sesongen.

Jeg synes faktisk det er mangel på respekt. Spesielt når det er sesong etter sesong, etter sesong...

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...