Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Rammebetingelsene styret setter er bedre enn for de aller fleste klubber. I alle fall topp 10 i europa.

 

Men vil det friste å overta vår "lønnsstruktur" på stallen? Vil en ny manager syntes det er greit å bruke minst 1-2 år på å rydde opp i dette. Lønna til manageren er jeg ikke så redd for. Spørsmålet blir jo igjen hvorvidt det er Wenger eller styret som setter seg på bakbeina når det kommer til de store kjøpene (eller er det en slags stilletiende avtalemellom partene om dette)

Edited by Espen
Link to comment
Share on other sites

Ja, og det blir veldig spennende å se fremover nå som det beviselig er og blir mer midler tilgjengelig (enn så lenge vi er i CL) om det blir brukt mer penger på enkeltspillere enn mye småsummer på mange spillere. Men fortsatt må en ny manager overta lønnsstrukturen og evt endre denne over år.

 

Klubben i seg selv er attraktiv for de fleste med beliggenhet i London, sterk merkevare, ny stadio, treningsfasiliteter og økonomi som de fleste bare kan drømme om. Spm er om det er attraktivt nok for de største trenerne og trenertalentene? Vil de dessuten akspetere å potensielt ha en Wenger som direktør og syvende far i huset?

Valg av ny manager (den dagen det skjer) blir jo også et valg av spillestil osv

Edited by Espen
Link to comment
Share on other sites

Neida - han får oss til 4. plass i år også, etter å selge den udugelige Walcott (som sikkert klør etter å signere for en klubb som viser store ambisjoner) og fikser et par-tre stjernekjøp fra fransk league 1 eller 2.

 

Mannen er jo Wenger - man må ha litt tillit og ikke begynne å klage ved første tegn til motgang!

Link to comment
Share on other sites

Hvis han så mye som våger å prøve og unnskylde dette her så vet jeg ikke hva skal gjøre for noe.

Han kan ikke gjemme seg mer. Rett deg opp i ryggen, og si at det er et problem med klubben. VI ser alle at det går dårlig, men han viser jo ingen interesse for å fikse det. Det å vise interesse er det minste han kan gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Neida - han får oss til 4. plass i år også, etter å selge den udugelige Walcott (som sikkert klør etter å signere for en klubb som viser store ambisjoner) og fikser et par-tre stjernekjøp fra fransk league 1 eller 2.

 

Mannen er jo Wenger - man må ha litt tillit og ikke begynne å klage ved første tegn til motgang!

 

Walcott viser jo sin klasse i dag.. At han er den eneste som klarer å putte sier mer om Arsenal enn Theo, men hva vet jeg.. Theo skal jo til City, United eller Chelsea å spille midtspiss.

 

Tilbake til topic. Wenger out!

Link to comment
Share on other sites

 

Walcott viser jo sin klasse i dag.. At han er den eneste som klarer å putte sier mer om Arsenal enn Theo, men hva vet jeg.. Theo skal jo til City, United eller Chelsea å spille midtspiss.

 

Tilbake til topic. Wenger out!

 

Du kommer til å spise hatter, sokker og det som er når han former spisspar med Suarez i Liverpool og er med å skyter dem oppover tabellen.

Link to comment
Share on other sites

Mannen ser ut til å ha forspilt sin rolle i klubben. Desverre.

Jeg er ikke direkte uenig, i begge dine påstander, men hvem er alternativet realistisk sett.

Vi kan drømme om mange "stjernemanagere", men hvem vil komme til en klubb som gjør sitt beste for å spare seg til bankerott. Midler har vi, men vi har også en "silent-Stan" som ser ut til å foretrekke status quo. VI har et styre som ser ut til totalt å mangle sportslige intensjoner.

 

Jeg er enig i at Wengers tid snart er forbi, men la oss ikke ha en sånn hast at han blir erstattet med noe verre.

Link to comment
Share on other sites

Nå må folk slutte å mase om "hvem kan erstatte han" - Wenger var ikke akkurat på ønskelista til noen her når han ble ansatt heller. Det som er viktig er å få endring i klubben snart, for uten endring bærer dette lenger, og lenger nedover.

Link to comment
Share on other sites

Nå må folk slutte å mase om "hvem kan erstatte han" - Wenger var ikke akkurat på ønskelista til noen her når han ble ansatt heller. Det som er viktig er å få endring i klubben snart, for uten endring bærer dette lenger, og lenger nedover.

Greit nok, men skal vi ta til takke med hva som helst som erstatning? Wenger bør være på vei ut, men må det skje i dag eller ???

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Greit nok, men skal vi ta til takke med hva som helst som erstatning? Wenger bør være på vei ut, men må det skje i dag eller ???

 

Sier ikke at vi skal ta til takke med hva som helst. Arbeidet må starte asap uansett om erstatteren finnes i dag eller om 1 måned. Og klubben må være tudelig på at man ønsker endringer og arbeider for å forbedre ting.

Link to comment
Share on other sites

 

Du kommer til å spise hatter, sokker og det som er når han former spisspar med Suarez i Liverpool og er med å skyter dem oppover tabellen.

Snakket ikke du om klubber med ambisjoner? Også, å danne spisspar med en klassespiller som Suarez er noe helt annet enn å være ensom spiss i et Arsenal som sliter spillemessig. Btw, i manko på alternativer kunne jeg gjerne sett Theo få spille spiss SAMMEN med f.eks Giroud.

Link to comment
Share on other sites

 

Sier ikke at vi skal ta til takke med hva som helst. Arbeidet må starte asap uansett om erstatteren finnes i dag eller om 1 måned. Og klubben må være tudelig på at man ønsker endringer og arbeider for å forbedre ting.

Der er jeg helt og holdent enig med deg,

 

"Spørsmålet " er hvem som skal være "caretaking manager"? Wenger, Bould eller skal vi ta en "Chelsky-løsning og få inn en som ingen liker.

Link to comment
Share on other sites

Der er jeg helt og holdent enig med deg,

 

"Spørsmålet " er hvem som skal være "caretaking manager"? Wenger, Bould eller skal vi ta en "Chelsky-løsning og få inn en som ingen liker.

 

Er vel sikkert noen managere som ville tatt en caretaker-rolle. Det som trengs over alt er en motivatør. JEg har ingen svar på stående fot - men har heller ikke de forutsetningene som skal til - det har derimot organisasjonen Arsenal F.C.

Link to comment
Share on other sites

Snakket ikke du om klubber med ambisjoner? Også, å danne spisspar med en klassespiller som Suarez er noe helt annet enn å være ensom spiss i et Arsenal som sliter spillemessig. Btw, i manko på alternativer kunne jeg gjerne sett Theo få spille spiss SAMMEN med f.eks Giroud.

 

Liverpool har større ambisjoner enn oss - og de kommer til å komme forran oss i år. Det handler uansett om å utnytte de spillerne man har på best mulig måte - og Walcott kunne vært både enslig midtspiss og bakromsspiss i et spisspar.

Link to comment
Share on other sites

 

Er vel sikkert noen managere som ville tatt en caretaker-rolle. Det som trengs over alt er en motivatør. JEg har ingen svar på stående fot - men har heller ikke de forutsetningene som skal til - det har derimot organisasjonen Arsenal F.C.

Da har vi egentlig mer eller mindre det samme synet, de samme "Ønskene" og de samme forutsetningene.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg jeg, er helt deppa.

Skjønner det

Det er en oppskrift - støtt laget - stå fram som en gooner

Vi har akkurat bygget en kjempestadion, vi støtter en stor og populær klubb og vi inngår gode sponsoravtaler.

Vi kommer tilbake - trolig om kort tid

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...