Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Lurer på hvordan Wenger kan forsvare lønnsslippen sin.. snakk om overbetalt manager som lever på gamle bragder.

 

Fremstår for meg nå som erkeeksempelet på problemet innenfor Arsenal. En middelmådig ansatt med en altfor høy ukeslønn utifra prestasjoner som nekter å forsvinne frivillig..

Link to comment
Share on other sites

Wenger dummer seg nok en gang ut...Idiotisk bytte, Gervinho i 120+. Toppet mannskap mot et lag fra fjerde nivå, uten åkunne forandre kampbilde...Du har rett Stefan B, prakteksempel på hva som er galt hva angår middelmådigheter...Dette er bare trist, men hva sier han etterpå, det er 5. Pri...Tipper Ox og Rosicky bommer...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i kveld offiselt byttet side og har endret min stemme til "Nei" i avstemmingen i tråden. Trodde faktisk aldri denne stunden skulle komme, og at AW skulle klare å snu skuta. Jeg ser nå at vi stort sett har middelmådige spillere i troppen som heller ikke ønsker å blø for klubben. Med middelmådige spillere så må manageren ha ekstremt gode taktiske evner og/eller evner til å motivere laget. Wenger har desverre ingen av delene. Det smerter virkelig å si dette, men - Wenger out.

Link to comment
Share on other sites

Det smerter virkelig å si dette, men - Wenger out.

 

Tilhører vel samme "gruppe som deg". Trodde aldri den dagen skulle komme, og for meg er den ikke der heeelt enda, men det er nærme.

 

Satt å tenkte på det, hvilke managere har vi i dagens fotball som er ledige, og ikke minst: som har lyst til å ta over Arsenal? Grunnen til at jeg spør er "gresset-er.alltid-grønnere"-tankegangen. Hvis det ufattelig triste skulle skje, at Arsene forlater/blir kasta av skuta, hvem skal ta over?

 

De managerne som er heitest på markedet vil vel neppe ta over klubben i vårt hjerte, f.eks Pep, Mourinho, osv.

 

Så hvilke seriøse kandidater, som kan løfte klubben og føre den videre, står vi igjen med?

Link to comment
Share on other sites

 

Tilhører vel samme "gruppe som deg". Trodde aldri den dagen skulle komme, og for meg er den ikke der heeelt enda, men det er nærme.

 

Satt å tenkte på det, hvilke managere har vi i dagens fotball som er ledige, og ikke minst: som har lyst til å ta over Arsenal? Grunnen til at jeg spør er "gresset-er.alltid-grønnere"-tankegangen. Hvis det ufattelig triste skulle skje, at Arsene forlater/blir kasta av skuta, hvem skal ta over?

 

De managerne som er heitest på markedet vil vel neppe ta over klubben i vårt hjerte, f.eks Pep, Mourinho, osv.

 

Så hvilke seriøse kandidater, som kan løfte klubben og føre den videre, står vi igjen med?

Klopp. Flott filosofi og får det beste ut av spillerne.

Wenger derimot er betalt av tottene for å senke skuta.

Edited by gooner6
Link to comment
Share on other sites

 

Tilhører vel samme "gruppe som deg". Trodde aldri den dagen skulle komme, og for meg er den ikke der heeelt enda, men det er nærme.

 

Satt å tenkte på det, hvilke managere har vi i dagens fotball som er ledige, og ikke minst: som har lyst til å ta over Arsenal? Grunnen til at jeg spør er "gresset-er.alltid-grønnere"-tankegangen. Hvis det ufattelig triste skulle skje, at Arsene forlater/blir kasta av skuta, hvem skal ta over?

 

De managerne som er heitest på markedet vil vel neppe ta over klubben i vårt hjerte, f.eks Pep, Mourinho, osv.

 

Så hvilke seriøse kandidater, som kan løfte klubben og føre den videre, står vi igjen med?

Har så smått begynt å tenke tanken igjen ja. Ville jo helst beholdt Wenger, men det blir etterhvert mer og mer tydelig at han ikke makter å fornye seg. Nå handler det mest om å bevise for alle at han har rett, derfor prøver man på det samme om og om igjen. Det må tas grep nå. Klarer ikke Wenger det så bør ha byttes. Spillere som ikke presterer må få inndratt klippekortet. La flere av unggutta få sjansen. Det må handles i januar og det må selges i januar.

 

Leter man litt så finner man en erstatter. Wenger var jo selv en overraskende signering. Mange dyktige trenere i Tyskland, Frankrike, Italia, Spania og Portugal, for ikke snakk om i England

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Vi er vel ikke på Wenger out nå lenger, jeg er nærmere anything but Wenger - for dette går pinefullt langsomt til helvete uten bedøvelse.

Kommentarene etter gårsdagen kamp er latterlige, like latterlig som å bytte ut vår beste spiller for kvelden, like latterlig som valg av kantspillere og spisser, like latterlig som vår defensive plan, like latterlig som vår offensive plan - nå er det neimen ikke mye igjen Arsene. Jeg gremmes!!

Link to comment
Share on other sites

Wenger får ikke ut det beste i spillerne. Og alt begynner å bli veldig forutsigbart. podolski ut etter 68,5 min er jo

allerede legendarisk. Sorry Wenger men nå er troen på deg nådd nullpunktet.

En ny sesong ...og ikke i nærheten av noe lyspunkt.

Igår var det regelrett krise både av Manager og spillere.

Wenger-Gazidis-Kroenke....gjør noe....eller gå...

 

Nå mangler bare Walcott til United for å gjøre dritten komplett.

Link to comment
Share on other sites

Nå mangler bare Walcott til United for å gjøre dritten komplett.

 

Akuratt det skjer nok ganske sikkert. Van Persie har jo alltid hyllet walcott og de to spiller meget bra sammen. United blir bare sterkere og vi forsvinner lengere ned i sørpa.

Uansett hva Wenger klager på så viser historien de siste årene at toppspiller etter toppspiller vil vekk fra klubben hans. Han har ett seriøst forklaringsproblem når det kommer til dette.

 

Han sier på Arsenal.com at innsatsen var bra, det er det samme som å si at vi ikke er bedre enn nivå 4. Vi klarte knapt å skape trykk mot Bradford, og det lille trykket kom først i ekstraomganger. Dette er så flaut at jeg har ikke ord. Vi toppet laget mot Bradford og tapte!! åjåjåj

Link to comment
Share on other sites

Savner Arshavin på forumet. Han stakk hodet frem hver gang vi hadde en god kamp/periode for og er borte i de dårlige periodene. Er redd for for at det tar en stund til vi hører fra han igjen.

 

Dette kommenterte jeg for et par måneder siden. Takk for at han holder seg unna. Hadde han lira av seg noe av pisspreiket sitt nå hadde jeg noen minutter senere blitt kasta ut av forumet her.

Link to comment
Share on other sites

Savner Arshavin på forumet. Han stakk hodet frem hver gang vi hadde en god kamp/periode for og er borte i de dårlige periodene. Er redd for for at det tar en stund til vi hører fra han igjen.

Alle som blir borte herfra er goonere. Og de savnes - selvfølgelig gjør de det. Helt greit med mangfold her inne.

Ville vært trist om alle mente det samme. Og greit med litt provokasjon også.

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen som har is i magen lenger? Jeg er nok ingen fullgod erstatter for arshavin, men jeg har ingen problemer med å tenke positive tanker rundt Arsenals fremtid, og jeg er full av beundring for vår eminente manager.

 

Da jeg vokste opp var vi gutta en gjeng løgnaktige tjuver. Det var ikke populært å lyve og stjele, men det var faktisk en viss aksept av og til. Derimot, dersom noen av oss prøvde oss med med sutring eller bitterhet, ble det raskt slått ned på av både jevnaldrende og voksne. Jeg har en sønn på 2 år. Jeg har en samboer. Jeg har noen ansatte. Jeg er så forbannet lei av sutring!

 

Mye av den klaginga jeg opplever på dette forumet er i mine øyne rein sutring. Som Arsenalsupporter har jeg selvfølgelig fått med meg at vi er inne i en litt tung periode, men jeg får meg bare ikke til å overdrive negativiteten.

 

Å antyde at Wenger med vilje kjører klubben i grøfta, er bare så hinsides feil, sutrete og overdrevet. At han gradvis har forverret laget vårt de siste årene faller jo på sin egen urimlighet. 2011/12 fikk vi vår beste tabellplassering på 8 år. Best i London!

 

For all del, skriv så mye negativt dere ønsker. Presenter deres 'enkle' løsninger som er mye bedre enn de løsningene som velges av klubbens ledelse. Få ut gruffet på de 'åpenbare' feilene som blir gjort. Det er viktig å få det ut, guttær.

 

I mellomtiden sitter jeg og humrer lett hånlig, mens jeg gleder meg til neste kamp med verdens beste klubb.

 

Go Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Er det ingen som har is i magen lenger? Jeg er nok ingen fullgod erstatter for arshavin, men jeg har ingen problemer med å tenke positive tanker rundt Arsenals fremtid, og jeg er full av beundring for vår eminente manager.

 

Da jeg vokste opp var vi gutta en gjeng løgnaktige tjuver. Det var ikke populært å lyve og stjele, men det var faktisk en viss aksept av og til. Derimot, dersom noen av oss prøvde oss med med sutring eller bitterhet, ble det raskt slått ned på av både jevnaldrende og voksne. Jeg har en sønn på 2 år. Jeg har en samboer. Jeg har noen ansatte. Jeg er så forbannet lei av sutring!

 

Mye av den klaginga jeg opplever på dette forumet er i mine øyne rein sutring. Som Arsenalsupporter har jeg selvfølgelig fått med meg at vi er inne i en litt tung periode, men jeg får meg bare ikke til å overdrive negativiteten.

 

Å antyde at Wenger med vilje kjører klubben i grøfta, er bare så hinsides feil, sutrete og overdrevet. At han gradvis har forverret laget vårt de siste årene faller jo på sin egen urimlighet. 2011/12 fikk vi vår beste tabellplassering på 8 år. Best i London!

 

For all del, skriv så mye negativt dere ønsker. Presenter deres 'enkle' løsninger som er mye bedre enn de løsningene som velges av klubbens ledelse. Få ut gruffet på de 'åpenbare' feilene som blir gjort. Det er viktig å få det ut, guttær.

 

I mellomtiden sitter jeg og humrer lett hånlig, mens jeg gleder meg til neste kamp med verdens beste klubb.

 

Go Gunners!

 

Amen og +1.

Synd jeg er uenig med deg.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...