Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Moderatorene gjør jo ikke det. De godtar jo lefling og fratinisering med fienden.

Så så - jeg er sikker på at det ikke var meningen å riste i hornet ditt idag (hvem nå enn det var som gjorde det)

 

Synes eller det er ganske moro i denne tråden om dagen!

Link to comment
Share on other sites

Flere ting som slår meg når jeg ser kampen i kveld. Tottene spiller konsekvent med samme 11`er så godt det lar seg gjøre, dette kommer til å gjøre s¨det blir mange slitne spudzer etter hvert i sesongen. Peter Cech er jo en skygge, at chelski velger å holde han i mål er for meg totalt uforstålig.

 

Villas Boas gir jo inchet til tottene ved denne taktikken. Jeg håper faktisk på chelski seier, fordi villas boas er for fersk i denne sammenhengen, og jeg tror det er større sjangs for at chelski vil tape flere kamper enn spudz.

 

Når det er sagt, møkkalag begge to, og vi kommer til og føkke de begge i seriesammenheng i mai, og enda en grunn til chelski seier, det er jo tottene for føkks sake...

Link to comment
Share on other sites

Dette er en "slakt-Tottenham-tråd". La det være det. Hvis noen her inne har behov for en skrytetråd av yidsen, så sett i gang. Jeg deltar ikke i den.

Skrøt jeg av yidsa? Nei, jeg poengterte at de for øyeblikket har vært bedre for oss, før det poengterte jeg at de latterlig nok hadde 0 skudd på mål i løpet av en omgang.

Link to comment
Share on other sites

Greit med den tråd som fanger opp alle sine ønsker.

Det må være lov å legge inn noen saklige kommentarer, uten at det betegnes som skryt.

Jeg skal faktisk vedgå at noen av oss gamle "Økene" kan være noe hårsåre når det gjelder innlegg som kan oppfattes som "positiv omtale" av dei oppe i veien. Men samtidig så bør "ungfolene" ha en viss respekt for historie og tradisjoner, selv om de samme "ungfolene" ikke på samme måte er flasket opp med denne rivaliseringen.

 

Jeg er ikke ute etter en "hjernevasket" gjeng med Arsenal-supportere som i tykt og tynt skal følge de gamles meninger om hvordan en supporter skal være, men i en tråd som har tittel "Let's all laugh at Tottenham ", så bør man kunne forvente å slippe innlegg som kan oppfattes som positiv omtale av Tottene.

 

Noe av kritikken mot ordbruken til "veteransupporterene" kan nok sikkert være berettiget, men samtidig så virker noen av den yngre garde å være forbausende hårsåre når dei blir kritisert.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal faktisk vedgå at noen av oss gamle "Økene" kan være noe hårsåre når det gjelder innlegg som kan oppfattes som "positiv omtale" av dei oppe i veien. Men samtidig så bør "ungfolene" ha en viss respekt for historie og tradisjoner, selv om de samme "ungfolene" ikke på samme måte er flasket opp med denne rivaliseringen.

 

Jeg er ikke ute etter en "hjernevasket" gjeng med Arsenal-supportere som i tykt og tynt skal følge de gamles meninger om hvordan en supporter skal være, men i en tråd som har tittel "Let's all laugh at Tottenham ", så bør man kunne forvente å slippe innlegg som kan oppfattes som positiv omtale av Tottene.

 

Noe av kritikken mot ordbruken til "veteransupporterene" kan nok sikkert være berettiget, men samtidig så virker noen av den yngre garde å være forbausende hårsåre når dei blir kritisert.

Ingen problem med at det er en lattertråd. Greit det.

Men for de somer ganske oppdatert fotballfaglig kan det være fristende også å se på Tottenham med andre perspektiver.

Det er noe Harry og co får til som Jol ikke fikke til. Dette kan mange synes er interessent å reflektere rundt.

Synes vel at de gamle du refererer til kan bli vel barnslige i sin noe ensidige innfallsvinkel til temaet.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...