Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Og blir det finale mellom Tottenham og Barcelona, ja da holder jeg nesten med naboene.

Enig! Og hvem vet, Tottenhams avansement i CL kan vise seg å bli en bra ting helt til slutt. De får flere kamper i en hard sesonginnspurt, og det minsker sjansene deres for å klare fjerdeplassen.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 6 2010, 10:38 AM) 202806[/snapback]

http://www.metro.co.uk/sport/football/8373...hampions-league

 

Ja det var da en drøy påstand fra en klubb som aldri har vært i Champions League før, i forhold til en klubb som vanligvis går til kvartfinalene :P

 

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 6 2010, 11:38 AM) 202806[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.metro.co.uk/sport/football/8373...hampions-league

 

Ja det var da en drøy påstand fra en klubb som aldri har vært i Champions League før, i forhold til en klubb som vanligvis går til kvartfinalene :P

Haha, dagens vits !! :blink: ;)

Haha, må glise av uttalelsen til Defoe, ingen selvinnsikt + det er vel kjent at Redknapp sine lag alltid faller sammen etterhvert, noen skylder på at han lar spillerne hvile mer enn stort sett alle andre, og at de da etterhvert mister ferdigheter..

 

Som de fleste på Tottenham alt sliter med såklart, ferdigheter altså.

 

Den som ler sist, ler best? De ler nok godt nå. Vi får revansjere oss med å ta the Double, mens de forhåpentligvis ryker i kvarten i CL og blir nummer 5 i PL. ;)

Link to comment
Share on other sites

Vel, jeg klarer ikke å gratulere Tottenham for å ha kommet til kvartfinalen. De møtte jo et drittlag som til og med Leyton Orient hadde klart å slå... Ikke så mye å skryte av dem egentlig.. de får bare takke Milan for at det laget er sååå rævva... Skal dog sies at de gjorde det litt dårligere enn Tottenham :blink:

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til tottene. De gjorde jobben i gruppespillet, og det betaler seg. Vi gjorde det ikke, og vi ser hvor vi har havnet hen. Tottene ville nok dette mye mer enn oss. At gutta våre klarer å vise så lite glød i slutten av gruppespillet vitner om dårlig moral (på den tiden). Og 40.000 totter lager mer støy enn 95.000 katalanere. Det sier sitt.

Link to comment
Share on other sites

Sceneskifte i Nord-London? Jeg håper INDERLIG ikke det, men i all rettferdighet, mine gratulasjoner går i kveld til Tottenham fansen. Noen av dem har ventet LENGE på dette. Gratulerer.

 

sceneskifte? Nei, gud forby! Men vi bør være såpass rause at vi kan gratulere spurs med avansement, selv om vi ikke liker det. Og hvis det fortsetter slik vi nå ser, er det faktisk mulig at skrekkscenariet blir en realitet, dessverre. For Tottenham per i dag har noen egenskaper Arsenal fullstendig mangler; evnen til å spille KLOKT og til å MOBILISERE når det gjelder som mest. Og på dette nivået er dette viktigere egenskaper enn å spille flott angrepsfotball, rett og slett fordi i CL får man aldri lov å spille sin egen fotball fullt ut. Man spiller aldri bedre enn motstanderen tillater. Og når Arsenal ikke får spille sin egen fotball fremstår de som svært ordinære; de har ingenting annet å spille på, mens Tottenham faktisk har flere kort å hente frem ved behov. Tottenham har med andre ord en taktisk sluere manager enn Arsenal. Harry har noe på gang i N17, og Arsenal må definitivt passe seg.

 

Og la nå gjerne spurs slite seg ut i CL utover våren, slik at fjerdeplassen ryker. For de er vel ikke gode nok til å vinne CL? Eller klarer de til og med det bare på vilje? :blink:

Link to comment
Share on other sites

sceneskifte? Nei, gud forby! Men vi bør være såpass rause at vi kan gratulere spurs med avansement, selv om vi ikke liker det. Og hvis det fortsetter slik vi nå ser, er det faktisk mulig at skrekkscenariet blir en realitet, dessverre. For Tottenham per i dag har noen egenskaper Arsenal fullstendig mangler; evnen til å spille KLOKT og til å MOBILISERE når det gjelder som mest. Og på dette nivået er dette viktigere egenskaper enn å spille flott angrepsfotball, rett og slett fordi i CL får man aldri lov å spille sin egen fotball fullt ut. Man spiller aldri bedre enn motstanderen tillater. Og når Arsenal ikke får spille sin egen fotball fremstår de som svært ordinære; de har ingenting annet å spille på, mens Tottenham faktisk har flere kort å hente frem ved behov. Tottenham har med andre ord en taktisk sluere manager enn Arsenal. Harry har noe på gang i N17, og Arsenal må definitivt passe seg.

 

Og la nå gjerne spurs slite seg ut i CL utover våren, slik at fjerdeplassen ryker. For de er vel ikke gode nok til å vinne CL? Eller klarer de til og med det bare på vilje? :)

 

Må nesten hive meg på her. Grattis til tottentottene og bulldogen med avansement. Morsomt for dem og fult fortjent.

Link to comment
Share on other sites

Er bare å gratulere Tottenham med avansement, men jeg må si at jeg syntes Milan var utrolig tafatte og Spurs veldig gode taktisk.

 

Forøvrig skryt til Sandro (som gjorde sin debut mot oss i Carling Cupen hvis jeg ikke husker feil) som hadde en meget meget god kamp. Tror Spurs har gjort et skikkelig varp der.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 10 2011, 02:05 PM) 219814[/snapback]

Er bare å gratulere Tottenham med avansement, men jeg må si at jeg syntes Milan var utrolig tafatte og Spurs veldig gode taktisk.

 

Forøvrig skryt til Sandro (som gjorde sin debut mot oss i Carling Cupen hvis jeg ikke husker feil) som hadde en meget meget god kamp. Tror Spurs har gjort et skikkelig varp der.

 

Om jeg ikke tar helt feil har Sandro faktisk sleti veldig med spilletid også. Merkelig egentlig, da Sandro er en meget god midtbanespiller. Noe helt annet en Palacios for eksempel. Men vi får håpe de ryker på huet og ræva ut av CL, også får vi satse på at de kommer på en bitter femteplass. Da er alt som før igjen, og St. Totteringsday kan feires nok en gang.

Link to comment
Share on other sites

Til å være Tottenhamspiller liker jeg Palacios, har ikke noe tekniske ferdigheter å skryte av, er en svak pasningsspiller, men innsatsen hans er fantastisk, som å se en gammel Flamini.

gammel Flamini faktisk? De er vel begge født i 84 :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tottenham er sure over at West Ham fikk tilslaget på å overta "the Olympic Stadium" etter lekene i 2012, og går til sak mot "eierne" av de olympiske anleggene for å hindre at West Ham får ta over anlegget.

 

Ja det er vel større sjanse for å være beste laget i Øst enn det er i Nord!

Link to comment
Share on other sites

Ser at på Dagbladet så har de en avstemning om hvilke seks spillere som kan bli Årets Spiller i Premier League og utrolig nok ligger Bale på førsteplass med 24% av stemmene, Vidic med 23%, Charlie Adam 18%, Samir Nasri 15%, Carlos Tevez 5%, Scott Parker 3%.

 

Er det meg eller er det bare på trynet hvor hypet Bale har blitt bare fordi han scorte 3 mål i en kamp mot Inter hvor de tapte? Han har bare spilt 24 kamper i Premier League og har 7 mål, noe som ikke akkurat er dårlig, men når man ser på offensive spillere så er Nani og Nasri milevis foran Bale. Til og med Walcott har bedre "stats" enn Bale. Bale hadde et helt fantastisk mål mot Stoke i starten av sesongen, men han har da vitterlig ikke vært så glohet etter dette.

 

God spiller med stort potensiale ja, men ikke søren om han har vært bedre enn Nani og Nasri.

 

Samtidig må man le litt av denne her fra Dagbladet også: "Spurs krever verdens-rekordsum for Bale" med en avstemning som lyder som dette: "Er Bale like god som Ronaldo?"

 

Er det mulig? :D :D

Link to comment
Share on other sites

Kan bli en lang kveld for Tottenham. Adebayors niende scoring mot dem.

 

For å ikke nevne Crouch sine to meget dårlige taklinger som førte til to gule kort. Forøvrig trist å se hvordan Marcelo feiret det røde kortet til Crouch, sånt liker man ikke å se..

 

Edit: Der scorte vår "kjære" ex-Adebayor nok et mål. At han alltid scorer mot Tottenham gjør at jeg ikke hater han like intenst.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 5 2011, 08:05 PM) 221515[/snapback]

For å ikke nevne Crouch sine to meget dårlige taklinger som førte til to gule kort. Forøvrig trist å se hvordan Marcelo feiret det røde kortet til Crouch, sånt liker man ikke å se..

 

Edit: Der scorte vår "kjære" ex-Adebayor nok et mål. At han alltid scorer mot Tottenham gjør at jeg ikke hater han like intenst.

Enig! Det kommer hvertfall noe godt ut av den mannen. Stusser forresten på at VGLIVE påstår at han er utleid fra Arsenal;

"Mål Real Madrid: ADEBAYOR igjen! Strålende innlegg fra Marcelo, og den utleide Arsenal-spilleren Adebayor stiger rett til vers og plasserer ballen i hjørnet"

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...