Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Kom vendepunktet for Tottenham igjen nå? Opphentet av Burnley.. Og jeg som satte noen kroner på tottenham i dag.

Viktig å få Tottenham ned på jordet igjen. I det jeg skriver så går Burnley opp til 4-2. Herlig:D

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er stemingen på TV-forumet? :)

 

Den er vel sikkert veldig bra. De har jo fortsatt sikret seg CL plass :)

Selv om vi ikke har så veldig mye tilovers for Tottenham, så skal de ha ros for en god sesong. Selv om de også bruker en del penger på overgangsmarkedet så er det jo positivt for alle andre klubber i PL å se at det er mulig å nå helt opp til en CL plass og utfordre de fire store som har hatt for vane å reservere de fire første plassene på tabellen.

 

Selv om det ikke var lett å velge mellom hvem som skulle ta fjerdeplassen av Tottenham og City så er det jo litt moro å se at City som har brukt såpass mye penger ikke klarer å nå opp til en fjerdeplass. Veldig moro og imponernde også for London-fotballen når man har 3 London-lag blandt de fire beste og ett London lag i en europacup finale. Det er moro å se at andre klubber også klarer å yppe seg blandt de beste og det skal bli spennende å se om Fulham klarer å vinne til uka. Jeg håper i hvertfall de vinner :)

Link to comment
Share on other sites

"det ble ingen st.totteringsday denne sesongen

 

heia fulham"

 

 

......skrev JJno8 på TV forumet. Gud hvor feil han tok!!!!

 

he he, å selge skinnet før bjørnen er skutt er de i hvertfall flinke til oppe i N17 - det har de alltid vært! :)

Link to comment
Share on other sites

2010 Nr. 4 med 70 poeng

2009 Nr. 8 med 51 poeng

2008 Nr. 11 med 46 poeng

2007 Nr. 5 med 60 poeng

2006 Nr. 5 med 65 poeng

2005 Nr. 9 med 52 poeng

2004 Nr. 14 med 45 poeng

2003 Nr. 10 med 50 poeng

2002 Nr. 9 med 50 poeng

2001 Nr. 12 med 49 poeng

2000 Nr. 10 med 53 poeng

1999 Nr. 11 med 47 poeng

1998 Nr. 14 med 44 poeng

1997 Nr. 10 med 46 poeng

1996 Nr. 8 med 61 poeng

1995 Nr. 7 med 62 poeng

1994 Nr. 15 med 45 poeng

1993 Nr. 8 med 59 poeng

 

Denne måtte oppdateres, selv i et uår som i år. Jeg forventer en solid korreksjon neste år!

Link to comment
Share on other sites

Fra 2-0 og 2-4! Imponerende! Ble nok en fuktig feiring etter City-kampen. Amatører!

Vi goonere kan jo være ganske blinde. Dette var en ganske betydningsløs kamp ut i fra at vi vant så komfortabel.

Minnes en betydningsløs kamp mot Wigan noen dager tidligere. Imponerende og profesjonelt?

Link to comment
Share on other sites

Vi goonere kan jo være ganske blinde. Dette var en ganske betydningsløs kamp ut i fra at vi vant så komfortabel.

Minnes en betydningsløs kamp mot Wigan noen dager tidligere. Imponerende og profesjonelt?

Men vi trenger ikke være imponerende og proffesjonelle når det gjelder å disse tottenham. :-"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

http://fotball.aftenposten.no/england/article171282.ece

Må si jeg håper dette skjer! Han er en god manager, og Tottene skal helst ikke ha en såpass god manager! Dessuten er han også Arsenal-supporter, og han er en manager jeg faktisk har litt respekt for! Altså ikke en typisk tottene-manager!

 

Nå linkes jo Redknapp også til England, da Capello sannsynligvis får fyken. Kanskje det er en god ting. Han har jo vist at han kan få til bra ting med middelmådige spillere.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvis de i tillegg ikke får Joe Cole som erstatter (for Fabregas) er det jo enda deiligere! Da skal de (Arsenal) slite med å bli topp 6 neste sesong!

 

Fra TV selvsagt. Det har sannelig begynt! Kanskje verre enn noen gang der i gården, en fordømma 4.plass og de er favoritter til å vinne CL... Må si jeg ikke er så veldig bekymret. Og satser selvsagt på Henry-scoring(er) i Red Bulls-debuten, mot selveste Champions League-kvalifiserings-klare Tottenham, 22.juli i New York.

Link to comment
Share on other sites

Hvis de i tillegg ikke får Joe Cole som erstatter (for Fabregas) er det jo enda deiligere! Da skal de (Arsenal) slite med å bli topp 6 neste sesong!

 

Fra TV selvsagt. Det har sannelig begynt! Kanskje verre enn noen gang der i gården, en fordømma 4.plass og de er favoritter til å vinne CL... Må si jeg ikke er så veldig bekymret. Og satser selvsagt på Henry-scoring(er) i Red Bulls-debuten, mot selveste Champions League-kvalifiserings-klare Tottenham, 22.juli i New York.

 

Vi skal slite med topp 6? Høye tanker om seg selv.

 

For et fantastisk gjeng! Regner med at lista hos yidsa blir lagt ekstra høyt denne sesongen. Skal nok ikke se bort i fra at de også går for triumf i PL.

 

Satser på at fjorårets opptur får et solid vendepunkt, slik at spurvepakket kræsjlander en gang for alle. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Stikker Barca-DNAet vårt Fabregas i sommer, uten noen verdig erstatter inn, så er vi utrolig svekket foran denne sesongen, og da skal vi ikke se bort ifra flere tap/uavgjort uten en assistmaskin og målfårlig midtbanespiller. Ergo, så sliter vi med topp 6 plassering.

Link to comment
Share on other sites

"I London synes kampen om å være nest best i byen å være mer åpen enn på lenge. Riktignok fikk Big Harry et slag i trynet da Joe Cole skrev under for Liverpool, men avstanden til erkefiende Arsenal skrumpet markant inn i fjor, og at Mark Schwarzer er tilbudt en kontrakt som spillende keepertrener i Arsenal får neppe mange i Tottenham til å miste nattesøvnen. Skulle de også få Raul (se over), kan de også tåle at Roman Pavlyuchenko skal være på vei til Sporting Lisboa. At Cesc Fabregas-ryktet ikke ser ut til å forsvinne, «han er bare på lån i Arsenal» er dagens mobbemelding fra Xavi og Barcelona, er også herlig lunsjføde for Spurs-supporterne. Når man i tillegg får høre at Blackburns sisteskanse Paul Robinson er jaget av Arsenal, så skjønner de fleste at Arsène Wenger kan mye, men ikke keepere. Mer frekt er det angivelige forsøket til samme mann med å hente Manchester Uniteds Michael Carrick til Emirates. "

 

Er det bare meg eller har denne journalisten fra Nettavisen regelrett noe i mot Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...