Jump to content

Mikel Arteta


bergkamp

Recommended Posts

Jeg har vært skeptisk til en uerfaren Arteta og det sammen med en "svak" spillerstall og begrensede økonomiske midler taler på mange måter mot at Arteta skal lykkes. 

På den annen side så liker jeg de vyene og idealene som Arteta uttrykker, samt den positive omtalen han får for den jobben han har gjort med spillere i City. 

Så jeg kan love at jeg vil gi Arteta tid til å snu Arsenal, og jeg forventer ingen mirakler denne sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 365
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 hours ago, Polljen said:

Jeg har vært skeptisk til en uerfaren Arteta og det sammen med en "svak" spillerstall og begrensede økonomiske midler taler på mange måter mot at Arteta skal lykkes. 

På den annen side så liker jeg de vyene og idealene som Arteta uttrykker, samt den positive omtalen han får for den jobben han har gjort med spillere i City. 

Så jeg kan love at jeg vil gi Arteta tid til å snu Arsenal, og jeg forventer ingen mirakler denne sesongen. 

Men faen a’ sitter du fortsatt på Gardemoen? 
 

jeg tror Arteta kan funke og gleder meg til å ta fatt på resten av sesongen

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Ben Elfen said:

Men faen a’ sitter du fortsatt på Gardemoen? 

Fikk et tilbakefall! 

Det har gått fra null Arsenal i jula, til redusert mengde Arsenal i stedet. Avhengighet er desverre vanskelig å kurere 😊

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
34 minutes ago, Verminator5 said:

https://www.arsenal.com/news/arteta-defeat-all-our-fault

Jeg liker signalene Arteta sender i dette intervjuet. Tydelig misfornøyd, ingen unnskyldninger, ingen bortforklaringer. Jeg har fortsatt troen på Mikel, til tross for to katastrofale kamper på rad.

Ingen bortforklaringer og som du sier , tydelig misfornøyd. Dessverre må han lide for de to forrige manageres signeringer. Stallen vår er ikke god nok. Selv om noen prøver å påstå at vi har en god stall så er den ikke det. Det må vel snart være klart og tydelig for alle at dette holder ikke mål. Arteta må få midler til å rydde opp hvis ikke ender dette med katastrofe.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Verminator5 said:

https://www.arsenal.com/news/arteta-defeat-all-our-fault

Jeg liker signalene Arteta sender i dette intervjuet. Tydelig misfornøyd, ingen unnskyldninger, ingen bortforklaringer. Jeg har fortsatt troen på Mikel, til tross for to katastrofale kamper på rad.

Da blir Martinez vår første keeper fram til mai 2021. Handle?

 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Gunners68 said:

Ingen bortforklaringer og som du sier , tydelig misfornøyd. Dessverre må han lide for de to forrige manageres signeringer. Stallen vår er ikke god nok. Selv om noen prøver å påstå at vi har en god stall så er den ikke det. Det må vel snart være klart og tydelig for alle at dette holder ikke mål. Arteta må få midler til å rydde opp hvis ikke ender dette med katastrofe.

Godt oppsummert! 

20 hours ago, sas2002 said:

Da blir Martinez vår første keeper fram til mai 2021. Handle?

Det er et veldig godt spørsmål. Ideelt sett burde vi etterstrebe en låneavtale, men jeg tvilier på at det er mange keepere tilgjengelige. De som evt. er tilgjengelige for et slikt lån, er neppe bedre enn Martinez. Jeg er glad det ikke er min avgjørelse.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Godt oppsummert! 

Det er et veldig godt spørsmål. Ideelt sett burde vi etterstrebe en låneavtale, men jeg tvilier på at det er mange keepere tilgjengelige. De som evt. er tilgjengelige for et slikt lån, er neppe bedre enn Martinez. Jeg er glad det ikke er min avgjørelse.

Han henter Bravo ut 2021

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Verminator5 said:

Godt oppsummert! 

Det er et veldig godt spørsmål. Ideelt sett burde vi etterstrebe en låneavtale, men jeg tvilier på at det er mange keepere tilgjengelige. De som evt. er tilgjengelige for et slikt lån, er neppe bedre enn Martinez. Jeg er glad det ikke er min avgjørelse.

Skulle gjerne hatt Ospina

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Ben Elfen said:

Deilige nyheter om at Leno neppe må avlives likevel. 4-6 uker kan vi leve med. 
 

verre med Martinelli. Ryktes meniskskade på trening i går

Cédric er 29 år. " ja sikkert mye bedre en Bellerin" har ikke spilt 1 min pga skader og corona men 4 år? 

Link to comment
Share on other sites

Cedric er en god spiller. Enig i at det er dumt at han var skadet ved ankomst, men det er i mine øyne en god deal.

Mari tror jeg også er bra. For å ikke snakke om Saliba, Martinelli og Pepe.

Det vi trenger er at Nelson tar plassen til Özil og at Willock tar steget opp + at vi henter Partey fra Atletico 😎

Jeg er optimistisk for fremtiden. 😉

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Stefanb said:

Cedric er en god spiller. Enig i at det er dumt at han var skadet ved ankomst, men det er i mine øyne en god deal.

Mari tror jeg også er bra. For å ikke snakke om Saliba, Martinelli og Pepe.

Det vi trenger er at Nelson tar plassen til Özil og at Willock tar steget opp + at vi henter Partey fra Atletico 😎

Jeg er optimistisk for fremtiden. 😉

Det er en del ting som skal klaffe her 🙂 Folk som skal ta steget opp , nye signeringer , og noen må bort. Tror det at hvis ikke denne sommeren klaffer vedrørende stallen , så vil vi få kjempe  problemer neste sesong. Det har vært en gradvis nedadgående kurve de siste årene. Høyst sannsynlig ingen plass i europa for første gang på  mange mange år. Hvor vi ender på tabellen vet vi ikke ennå , men jeg frykter at det ikke blir mange seirene i de gjenstående kampene.

Arteta får nå en formidabel jobb med å få inn de rette folkene i forsvaret. Unggutter han må få til å ta steget opp , som du sier Stefanb. 

Auba kan jeg aldri få meg til å tro signerer ny kontrakt med oss. Han drar til nye utfordringer. Da må vi ha en som kan følge opp Aubas prestasjoner foran mål. 

Uten en som kan score mål og et like elendig forsvar i neste sesong så ender dette med katastrofe. 

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Stefanb said:

Cedric er en god spiller. Enig i at det er dumt at han var skadet ved ankomst, men det er i mine øyne en god deal.

Mari tror jeg også er bra. For å ikke snakke om Saliba, Martinelli og Pepe.

Det vi trenger er at Nelson tar plassen til Özil og at Willock tar steget opp + at vi henter Partey fra Atletico 😎

Jeg er optimistisk for fremtiden. 😉

Hva har skjedd med deg? Du pleier da ikke å være så optimistisk.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Stefanb said:

Cedric er en god spiller. Enig i at det er dumt at han var skadet ved ankomst, men det er i mine øyne en god deal.

Mari tror jeg også er bra. For å ikke snakke om Saliba, Martinelli og Pepe.

Det vi trenger er at Nelson tar plassen til Özil og at Willock tar steget opp + at vi henter Partey fra Atletico 😎

Jeg er optimistisk for fremtiden. 😉

Vi må også få Saka på ny kontrakt så fort som mulig. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Stefanb said:

Cedric er en god spiller. Enig i at det er dumt at han var skadet ved ankomst, men det er i mine øyne en god deal.

Mari tror jeg også er bra. For å ikke snakke om Saliba, Martinelli og Pepe.

Det vi trenger er at Nelson tar plassen til Özil og at Willock tar steget opp + at vi henter Partey fra Atletico 😎

Jeg er optimistisk for fremtiden. 😉

Fortsett å bruke de pillene du bruker i disse dager. De funker. Welcome to the positive side

 

@Gunners68 Det er alltid mye som skal klaffe for suksess.

@Simbad - Ja. Den viktigste signeringen vi kan foreta i sommer.

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

Ære være dere som har positive vibber til langt over jekslene. Skjønner ikke hvor dere tar det fra  🙂 Jeg skjønner ikke hvordan dere kan ha så ulastelig stor tro på en  spillergruppe som er stort sett blottet for det aller meste. Det må være en jævlig stor fallhøyde når den troen er så stor at dere faktisk tror at CL er innen rekkevidde. Realiteten er  at vi er milevis unna. 

Eller er det sånn at det faktisk går innpå dere det som skjer nå om dagen 🙂 La det være sagt - det er lov  å håpe og tro.  Det er lov å være positiv. Jeg klarer dessverre ikke å se de store lyspunktene.

Leser Emmanuel Petit sin beskrivelse av Arsenal i dagens Daily Mail.  Det stykke er forresten ikke noe å lese for dere med positive vibber 🙂 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
4 minutes ago, Verminator5 said:

Ingenting er bedre enn en harmonisk gruppe og positivitet. Men jeg så slike intervjuer i starten under emery også, så håper virkelig det kan vare. 
 

tøffe kamper fremover nå, tre tap på rad kan få det til å ulme igjen, mens tre seiere kan virkelig få det til å svinge. La oss håpe vi iallfall klarer noen gode resultater så er det fremgang uansett

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marius- said:

Ingenting er bedre enn en harmonisk gruppe og positivitet. Men jeg så slike intervjuer i starten under emery også, så håper virkelig det kan vare. 
 

tøffe kamper fremover nå, tre tap på rad kan få det til å ulme igjen, mens tre seiere kan virkelig få det til å svinge. La oss håpe vi iallfall klarer noen gode resultater så er det fremgang uansett

Enig. Det er viktig å ta slike intervjuer med en klype salt. Dog virker dette veldig genuint. Fremgangen er så definitivt til stede. De resterende kampene blir avgjørende for hvor mye arbeidsro Arteta vil få i sommer/høst. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også at Martinez sine meninger er genuine. 

På generell basis så skal man likevel ta slike intervju med den berømte løypen. 

Ingen (eller særdeles få) spillere kritiserer sin sittende trener, uansett situasjonen i vedkommendes klubb og hva spilleren egentlig mener om sin trener. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...