Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 30 2010, 10:40 PM) 193205[/snapback]

Fistpumpa faktisk når Olic putta på overtid her, haha :)

 

Gliste ikke mindre når jeg så Rooney hinke av banen skal det sies.

Er vist bare et overtrokk skal vi tru dem i sky sport studio. Så da er det vel bare å tape den opp igjen så er han klar til helga? Han skårer jo 75% av målen på hue uansett!

Deilig og fortent at man u taper denne.

Link to comment
Share on other sites

DIGGA MEEG B)

 

ENDELIG har ikke man u flaksen på sin sidet. Og det beste var da Rooney hinket ut av banen. Jeg håper at han iikke kan spille for man u denne sesongen lenger..;)

 

PS: Det er vel lov å si det ?

Viktig med ytringsfrihet, det er kanskje ikke politisk riktig å si det. Men men :)

Link to comment
Share on other sites

rooneyr.jpg

 

Ser ikke godt ut det der, men den j*velen har fantastisk fysikk, så han er vel skrekkelig raskt klar igjen.

Link to comment
Share on other sites

oi, det ser alvorlig ut. Tror neppe han han rekke noen av kampene i det he tatt. Tipper at han blir ute i 6 uker..

Fordel Arsenal

Det er vel bare et vanlig overtrokk? Gode leger/fysio og en bråte med sportstape så er han nok klar igjen til returkampen mot BM.

Men for all del, ikke godt å si. Blir spennende å tråle gjennom nettet imorgon og se hva som står.

Link to comment
Share on other sites

Chaz ville ment vi ikke er ordentlig fotballsupportere, men jeg føyer meg inn i rekken : Det var deilig å se

at Rooney måtte ut!! Nå kan det hande vi er skadefro for ingenting og at han er tilbake relativt kjapt, men hvertfall 2-3 uker burde det kunne være lov å håpe på! (selv om jeg personlig tror han er tilbake til Chelsea-kampen eller kampen etter det)

Link to comment
Share on other sites

Det er vel bare et vanlig overtrokk? Gode leger/fysio og en bråte med sportstape så er han nok klar igjen til returkampen mot BM.

Men for all del, ikke godt å si. Blir spennende å tråle gjennom nettet imorgon og se hva som står.

Kommer veldig an på om overtråkken var såpass kraftig at et ligament enten røk eller ble delvis avrevet...

 

Umulig å si før fysioene har fått sjekket det og kommet med en diagnose...

Link to comment
Share on other sites

Kommer veldig an på om overtråkken var såpass kraftig at et ligament enten røk eller ble delvis avrevet...

 

Umulig å si før fysioene har fått sjekket det og kommet med en diagnose...

Ja for all del, vanskelig å si noe så tidlig og bare ut fra tv-bildene. Men er det et vanlig overtrokk så er det neppe noe som setter han ut i lengre tider.

Gleder meg veldig å se elste søster neville roter det til med å ta ballen før 1-1 målet ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette var vel beviset på at også United dummer seg ut foran eget mål i viktige kamper. Kanskje vi nå kan få slutt på mindreverdighetskomplekset enkelte her inne virker å ha i forhold til United og Chesea som angivlig aldri gjør tabber..

Link to comment
Share on other sites

DIGGA MEEG ;)

 

ENDELIG har ikke man u flaksen på sin sidt. Og det beste var da Rooney hinket ut av banen. Jeg håper at han iikke kan spille for man u denne sesongen lenger..;)

 

PS: Det er vel lov å si det ?

 

Sorry, selv om du bare tenker det beste for Arsenal.

Det å håpe på skader hos gode motstanderspillere er nok noe smålig.

 

Vi blir sterkere og mer respektert om vi ikke gjør det.

Link to comment
Share on other sites

Selv om man kanskje mister litt respekt av å glede seg over skader hos andre lag, kan jeg ikke akkurat si jeg var lei meg da Rooney hinket av banen. Når skaden heller ikke ser veldig alvorlig ut, men alvorlig nok til at det kan holde Shrek ute noen kamper, må det være lov å ta med seg det i serieinnspurten!

For all del om en god spiller som Rooney hadde ødelagt resten av karrierien, JA, da ville det vært veldig lite sportslig og fryde seg over det, men her er det tross alt snakk om en overtråkk som vil holde han ute noen få (VIKTIGE) kamper.

Link to comment
Share on other sites

OK. Den beste spilleren som spiller på erkerival-laget vårt, som vi tilfeldigvis kjemper om to store titler mot - er skadet. Lite tyder på at skaden er spesielt alvorlig. Samtidig er nettopp denne spilleren en grisespiller som hele forumet mener skulle være utvist 15-20 ganger i løpet av en sesong, noe han ikke blir. Usympatisk? Ja, er han ikke?

 

... Og nå er han skadet. Ikke alvorlig. Og det er vi ikke glade for? Ærlig talt.

Link to comment
Share on other sites

Vent og se, han kommer til å være tilbake allerede mot Chelsea.. Leste et sted at Sir. Pinky sa det ikke var noe alvorlig skade.

Lurer egentlig på hvor lenge våre spillere hadde vært ute hvis de hadde pådratt seg en lignende skade!

Link to comment
Share on other sites

OK. Den beste spilleren som spiller på erkerival-laget vårt, som vi tilfeldigvis kjemper om to store titler mot - er skadet. Lite tyder på at skaden er spesielt alvorlig. Samtidig er nettopp denne spilleren en grisespiller som hele forumet mener skulle være utvist 15-20 ganger i løpet av en sesong, noe han ikke blir. Usympatisk? Ja, er han ikke?

 

... Og nå er han skadet. Ikke alvorlig. Og det er vi ikke glade for? Ærlig talt.

 

Så du mener det er alvorligheten og varigheten av skaden som skal styre om man skal glede seg over skader på motstanderspillerne?

 

Hvis Rooney skulle bli ute en måneds tid, så kan man glede seg, men hvis han brakk foten og ble ute ett års tid, da skal man ikke glede seg? Sorry, men jeg ser rett og slett ingen logikk i dette

Link to comment
Share on other sites

OK. Den beste spilleren som spiller på erkerival-laget vårt, som vi tilfeldigvis kjemper om to store titler mot - er skadet.

 

Hmm... Kjemper virkelig Tottenham om to titler?

 

Forøvrig skjemmes jeg over å se at mine medgoonere godter seg over en skade. Vi vet hvor mye skader svir, så vi burde være blant de siste til å vise skadefryd.

Link to comment
Share on other sites

... Og nå er han skadet. Ikke alvorlig. Og det er vi ikke glade for? Ærlig talt.

 

Nei, slett ikkje. For det fyrste fordi eg stiller meg ganske likegyldig til denne Rooney-gjøken. (Ok, bortsett frå når han juksar da)

 

For det andre fordi eg heller brukar tida mi på å fylgje eige lag og eigne spelarar.

Etter mi meining bør ein ikkje bruke meir energi på lag som Man. Utd og Tottenham enn høgst naudsynt.

 

For det tredje fordi eg helst likar å vinne utan "skadehjelp" frå andre.

Link to comment
Share on other sites

Så du mener det er alvorligheten og varigheten av skaden som skal styre om man skal glede seg over skader på motstanderspillerne?

 

Hvis Rooney skulle bli ute en måneds tid, så kan man glede seg, men hvis han brakk foten og ble ute ett års tid, da skal man ikke glede seg? Sorry, men jeg ser rett og slett ingen logikk i dette

 

Forskjellen på en overtråkk, som det i dette tilfellet ser ut til å Rooney har fått holder han ute i kanskje 1-4 kamper, og om Rooney hadde pådratt seg ett horribelt benbrudd som ville holdt han ute i et år, kanskje ødelagt karrieren hans, er det da en vesentlig forskjell på.

 

 

Hadde Rooneys karriere blitt lagt i grus i går kveld, hadde det vært forferdelig, at Rooney nå kan miste noen kamper, som kan gjøre utslag i vår kamp om titler gjør meg mer glad en sint eller lei meg.

Link to comment
Share on other sites

Så du mener det er alvorligheten og varigheten av skaden som skal styre om man skal glede seg over skader på motstanderspillerne?

 

Hvis Rooney skulle bli ute en måneds tid, så kan man glede seg, men hvis han brakk foten og ble ute ett års tid, da skal man ikke glede seg?

 

Ja.

 

Det er kanskje litt pussig. Jeg er vanligvis heller ikke spesielt hevngjerrig av meg. Til en viss grad er nok dette en allikevel en iboende "egenskap" hos oss, hvilket er synd. Jeg tenker vel som så at Rooney, som har påført meg mer vondt enn godt i livet, uansett ikke lider selv om han må gå med krykker i noen uker. Det kan jeg iallfall anta.

 

Iveren etter hevn er noe vi burde ha vært foruten. Hevn er ikke minst, til manges misforståelse, ikke nødvendigvis en viktig faktor (i seg selv) for straffeutøvelse i et kriminalpolitisk perspektiv. La oss dog ikke gå dypere inn på akkurat dette.

 

Allikevel ... Jeg leste i dag at Rooney har fått seg en smell. Jeg ble neppe lei meg.

Link to comment
Share on other sites

Den skaden kan være vår billett til å for alvor blande oss inn i gullkampen igjen!

 

Kan virkelig ikke klage nei, dog så skulle det ikke forundre meg om Berbatov plutselig bestemte seg for å prikke inn kanonform i fraværet til Rooney. Sir Sur er en slu rev og jeg tviler veldig sterkt på at Manure rakner fullstending ved tapet av Rooney. Men man kan alltids håpe! ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...