Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

For stor respekt. Skulle aldri skjedd

 

Aye. Pluss at Giroud mot lag som United, Chelsea og City generelt sett pleier å slite og ofte blir slike kamper vunnet av en toppspiss.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Uflaks! Dårlig dommer! Skader! Det er lett å bortforklare tap.

 

Selvsagt kan et lag ha uflaks. Selvsagt kan man være uheldige med dommeren i enkelte kamper. Selvsagt kan laget være ekstra rammet av skader, det har vi selv erfart i perioder.

Men når det etterhvert blir "gjennomgangsmelodien" å bortforklare dårlige resultat, da er det et klart signal på at noe virkelig er galt.

 

I vår egen klubb så er det ikke fritt for at det også er kommet med "bortforklaringer" fra Wenger når det har gått i mot i enkeltkamper, men ikke så "systematisk" som det jeg får inntrykk av fra Unitedleiren. Det er selvsagt enklere for oss å ikke være så opptatt av å bortforklare ting siden vi tross alt er vant med at ting til tider går oss imot, mens Unted derimot har seilt på en relativt langvarig "medgangsbølge".

 

Da Moyes ble ansatt så var jeg sikker på at han ville få brukbart med tid til å sette sitt preg på laget, ikke minst siden vi tross alt husker at selv Ferguson trengt tid på å bygge laget. Forskjellen er at laget nå har helt andre eiere, det er en kommersiell bedrift på en helt annen måte enn det var når Fergie tok over og de siste tiårs "historie" gjør at kravene er mye større til suksess nå.

 

Jeg tror fremdeles at Moyes får noe tid og jeg tviler på at han blir sparket i sesongen, men jeg er ikke lenger overbevist om at han sitter i managerstolen når sesongen 2014/15 starter i august.

Link to comment
Share on other sites

Moyes får ikke skikk på spillergruppa som han gjorde det i Everton. Og Unitedspillerne yter ikke som under Ferguson. Spørsmålet er hvor lenge skuta får seile videre på denne måten. Moro er det uansett!

 

Jeg tror Moyes, som Wenger, står og faller med CL-deltakelse. Det er alfa og omega i våre dager.

Link to comment
Share on other sites

Fiaskoen der ville vært komplett om de sparker Moyes før han får drillet inn laget fullstendig. Så sånn sett håper jeg han snart får fyken så de må starte på nytt igjen.

Årets sesong viser hvor god Ferguson var til å få spillerene til å yte det som trengtes, særlig ifjor vant han nok ligaen med en dårligere tropp enn enkelte av motstanderene. Glad rødnesa ga seg jeg!

Link to comment
Share on other sites

Fiaskoen der ville vært komplett om de sparker Moyes før han får drillet inn laget fullstendig. Så sånn sett håper jeg han snart får fyken så de må starte på nytt igjen.

Årets sesong viser hvor god Ferguson var til å få spillerene til å yte det som trengtes, særlig ifjor vant han nok ligaen med en dårligere tropp enn enkelte av motstanderene. Glad rødnesa ga seg jeg!

Ferguson har vunnet med en tropp som er tredje og fjerde best gang etter gang de siste årene. Middelmådigheten til enkelte av spillerne skinner først gjennom nå som han er borte. Utvilsomt gjort en fantastisk jobb til tross for at han mistet mange spillere med høyt potensiale(Folk snakker om Pogba, men også Zieler, Pique og Giuseppe Rossi forsvant billig/gratis fra klubben)

 

Synes den største tabben Moyes gjorde var å sparke de mest vitale medlemmene av støtteapparatet til Ferguson, greit nok at han ville ha inn sine egne, men dette er folk som har trent og styrt i en av verdens beste klubber i en årrekke..

Link to comment
Share on other sites

Det blir spennede å se om ManU går all in mot Sundeland i ligacupen i kveld. Det er klart at en ligacuptrofé ville være et greit plaster på såret hvis de ikke får CL-plass til neste år (det tviler jeg på at de gjør).

 

Jeg synes også det er fornøyelig å lese om ManU i mediene om dagen. Det blir fremstilt som om det var en stor overraskelse at de tapte mot Tottenham og Swansea. Var det egentlig det? Ikke for min del.

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha. United skapte nesten ingenting. Nok en skrell for Moyes og Co, og nok en negativ opplevelse for United. Ikke kom å fortell meg at dette ikke tærer på spillergruppen. Blir vell presset til å stille toppet mannskap i returmøtet i et ellers hektisk kamp program. La oss krysse fingrene for at de ryker ut

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...