Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

istedet for å kjøpe en ny midt-stopper, synes jeg vi heller burde la silvestre få sjangsen..

 

Vil heller se Djourou få sjansen enn Silvestre! Tror ikke Silvestre blir mer enn en backup i Arsenal i et par års tid før han returnerer til Frankrike..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Oct 8 2008, 02:54 AM) 143732[/snapback]

istedet for å kjøpe en ny midt-stopper, synes jeg vi heller burde la silvestre få sjangsen..

 

Vil heller se Djourou få sjansen enn Silvestre! Tror ikke Silvestre blir mer enn en backup i Arsenal i et par års tid før han returnerer til Frankrike..

Helt enig, Djorou er framtiden, man kan ikke si det samme om Silvestre...

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ser på Tyskland - Russland. Jeg har vært imponert, er imponert og blir mer og mer imponert. Skandale at vi ikke punge ut for Arshavin.

 

Ville han ha gjort det godt som keeper, midtstopper eller defensiv midtbane spiller? Jeg tviler og ser derfor ingen grunn til å punge ut 5 øre for ham.

Offensivt har vi kvalitet og kvantitet så det holder. Det er bakover vi har problemer.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Så jo at vi er godt rusta offensivt mot Hull og Sunderland. To lag som er veeeldig gode.

 

Mener du virkelig at det er offensivt vi må forsterke? Eller er du enig i at det er mer på det defensive vi skralter?

 

Nei, vi var ikke gode offensivt mot WBA, Hull eller Sunderland, men likevel mener jeg vi sliter mer på det defensive kontra det offensive.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ser på Tyskland - Russland. Jeg har vært imponert, er imponert og blir mer og mer imponert. Skandale at vi ikke punge ut for Arshavin.

 

Ville han ha gjort det godt som keeper, midtstopper eller defensiv midtbane spiller? Jeg tviler og ser derfor ingen grunn til å punge ut 5 øre for ham.

Offensivt har vi kvalitet og kvantitet så det holder. Det er bakover vi har problemer.

 

BE

Vi trenger mer bredde fremover også. Vi trenger en hodesterk terrier på def.midt og en offensiv spiller som kan spille begge vinger og midt.

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ser på Tyskland - Russland. Jeg har vært imponert, er imponert og blir mer og mer imponert. Skandale at vi ikke punge ut for Arshavin.

 

Ville han ha gjort det godt som keeper, midtstopper eller defensiv midtbane spiller? Jeg tviler og ser derfor ingen grunn til å punge ut 5 øre for ham.

Offensivt har vi kvalitet og kvantitet så det holder. Det er bakover vi har problemer.

 

BE

Vi trenger mer bredde fremover også. Vi trenger en hodesterk terrier på def.midt og en offensiv spiller som kan spille begge vinger og midt.

 

Defensivt midtmanespiller er jeg enig i. Det har jeg også etterlyst overfor, men jeg er ikke enig i at vi trenger mer bredde fremover.

 

En annen ting jeg har tenkt mye på den siste tiden som irriterer meg er vår håndtering av Palacios (mulig det er skrevet feil).

Han var på prøvespill hos hos fra Hondras. Wenger mente han ikke var god nok og ringte Steve Bruce og sa at her har du en spiller du bør titte nærmere på. Steve Bruce likte hva han så og kjøpte Palacios. Faktisk falt han så i smak at Bruce valgte å ta han videre med til Wigan, og for litt siden så jeg at han var linket til Man U for 180 mill. kroner.

 

Mitt spm. er hvorfor i alle dager hjelper Wenger konkurrentene? Og er dette muligens en spiller vi ikke burde ha gitt fra oss, men faktisk beholdt (dette kan ikke jeg svare på da jeg ikke har sett ham nok)?

 

Er det noen som har noen synspunkter om vedr. dette?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Unge Palacios er en veldig spennende spiller, men jeg er usikker på om han er Arsenalmateriale på dette tidspunktet. Han er en litt treig sentral midtbanespiller, noe a'la Gilberto bare bedre offensivt. Defensivt er nok den beste styrken hans noen til tider utrolige taklinger. Ellers har han grei fysikk. Allikevel føler jeg nok at han mangler det lille ekstra. At han skal være verdt 180 mill kan ikke være riktig.

 

Når det gjelder at Wenger hjelper konkurrentene, så vil jeg nr. 1 ikke kalle Birmingham en konkurrent, men nr. 2 si at jeg delvis liker dette ved Wenger. Selvfølgelig hadde han ikke ringt til Sir Alex og varslet ham om Palacios. Arsenal har vel også et visst samarbeid med Birmingham, og Wenger gjør seg jo difinitivt populær blant de andre managerene når han gjør ting som dette, og det kan umulig være negativt what so ever...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Samme som i sommer. En keeper, en midtstopper, et midtbaneanker og en spiss. Jeg skal akseptere å se på Silvestre og Vela (selv om Huntelaar hadde vært meget spennende sammen med van Persie) som to av de. Det viktigste er å sette seg i stand til å kunne stille et lag uten Toure (eller Senderos) og Adebayor når ønskelig da de er våre mest overvurderte spillere. Da gjenstår en keeper og et anker av format. Alonso/Barry hadde vært perfekt og en av dem kunne og burde vært i klubben allerede. Buffon er verdens beste keeper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ha en ny midstopper, Vi trenger en go en når Toure eller Gallas er ute da vil jeg helst ha Per Mertesacker fra Werder bremen og jeg vil ha en defensiv midbanespiller helst Alonso fra Liverpool.

Spisser mener jeg vi ikke trenger fordi vi har mange gode offensive spillere. Det er bakover vi sliter.

Link to comment
Share on other sites

Og jeg vil ha en defensiv midbanespiller helst Alonso fra Liverpool.

Jeg er helt enig at Alonso hadde vært perfetkt. Men jeg er redd det er veldig usansynlig at vi henter han. Vi hadde muligheten i sommer, men av en eller annen grunn så kom han ikke... Det kan Arsenal angre seg for idag for Alonso gjør det strålende i Liverpool.. Og som han spiller nå kommer aldri Liverpool til å selge han.. desverre :(

Link to comment
Share on other sites

Og jeg vil ha en defensiv midbanespiller helst Alonso fra Liverpool.

Jeg er helt enig at Alonso hadde vært perfetkt. Men jeg er redd det er veldig usansynlig at vi henter han. Vi hadde muligheten i sommer, men av en eller annen grunn så kom han ikke... Det kan Arsenal angre seg for idag for Alonso gjør det strålende i Liverpool.. Og som han spiller nå kommer aldri Liverpool til å selge han.. desverre :D

Arsenal bydde 10 mill, men Liverpool ville ha 18 mill for Alonso.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå tar jeg til takke med hvilken spiller som helst. Men det jeg aller helst vil, er Adebayor på hodet og rævva ut av klubben fortere enn han selv klarer å si penger

 

Jeg ser Ade får masse kjeft og det forstår jeg ikke helt. En spiss som har en målgivende og en scoring har gjort jobben sin. I går var det tre spillere som utmerket seg klart negativt:

 

1. Clichy

2. Sagna (min personlige favoritt på laget)

3. Almunia

 

Hvor Almunia var den dårligste av de tre.

 

Vår dårligeste totalt sett var uten tvil Wenger, huff og huff for noen bytter. Det å plassere Cygan eller Senderos på flanken framstår som genistreker framfor byttene i går.

 

Fy helvete så forbanna jeg er i dag.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå tar jeg til takke med hvilken spiller som helst. Men det jeg aller helst vil, er Adebayor på hodet og rævva ut av klubben fortere enn han selv klarer å si penger

 

Jeg ser Ade får masse kjeft og det forstår jeg ikke helt. En spiss som har en målgivende og en scoring har gjort jobben sin. I går var det tre spillere som utmerket seg klart negativt:

 

1. Clichy

2. Sagna (min personlige favoritt på laget)

3. Almunia

 

Hvor Almunia var den dårligste av de tre.

 

Vår dårligeste totalt sett var uten tvil Wenger, huff og huff for noen bytter. Det å plassere Cygan eller Senderos framstår som genistreker framfor byttene i går.

 

Fy helvete så forbanna jeg er i dag.

 

Jeg tenker ikke spesiellt på kampen i går. Jeg tenker på sesongen generellt. Innsatsen han la ned på banen i fjorårets sesong, er totalt borte. Etter at han signerte ny kontrakt, så har han vært elendig i mine øyne

Link to comment
Share on other sites

Og jeg vil ha en defensiv midbanespiller helst Alonso fra Liverpool.

Jeg er helt enig at Alonso hadde vært perfetkt. Men jeg er redd det er veldig usansynlig at vi henter han. Vi hadde muligheten i sommer, men av en eller annen grunn så kom han ikke... Det kan Arsenal angre seg for idag for Alonso gjør det strålende i Liverpool.. Og som han spiller nå kommer aldri Liverpool til å selge han.. desverre :D

Arsenal bydde 10 mill, men Liverpool ville ha 18 mill for Alonso.

Når man ser åssen han brilierer for Liverpool om dagen, så var han kanskje verd de 18 millionene....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...