Jump to content

16.04.22 Southampton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bra av Nketiah. Smart pasning til Martinelli og Saka burde score. God redning av Forster, men det er mer svakt av Saka som putter den midt på mål i god høyde.

  

Just now, Tapapa said:

Fy Saka,der hadde selv Laca scoret 

Laca hadde fortsatt vært på halvsirkelen 😂

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Stefanb said:

Bra av Nketiah. Smart pasning til Martinelli og Saka burde score. God redning av Forster, men det er mer svakt av Saka som putter den midt på mål i god høyde.

  

Laca hadde fortsatt vært på halvsirkelen 😂

Ha ha ha

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Etter hva jeg vet er han desidert best på trening her. Ikke truffet idag for å si det sånn 

Ja vi har tidligere sett veldig presise skudd og frispark fra Cedric, men den siste tiden har det vært langt mellom de gode dødballene.

God på trening er også det jeg hører. :P

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Hvor er energien vi så for noen uker tilbake?

Intensiteten må OPP. Dette Southampton laget er svakt og vi burde feie over de. De få gangene vi skrur opp tempoet så henger de ikke med.

Jepp. Altfor lite balltempo og for dårlige bevegelser. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Er så lite besluttsomhet og vilje i egen boks. Faller sammen som et korthus! Få inn Pepe og Smith Rowe i pausa. Ødegaard har vært svak! 

Dessverre en av ulempene ved å ha ligaens klart yngste lag. Og det med Lacazette, Partey og Tierney på banen. Nå er det enda yngre.

Personlig syntes jeg vi har det mest spennende og "likanes" laget på mange mange år, og det er forståelig at vi er ujevne.

Som kommentatorene sa før kampen: Arsenal er ustabile i prestasjonene sine, men de har det yngste laget og man føler at disse spillerne kan bare bli bedre, mens de i tidligere år har vært ustabile med spillere i sin beste alder som rett og slett bare ikke var gode nok.

Har troen på at vi kommer ut i andre omgang og snur dette.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...