Jump to content

16.04.22 Southampton (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.f204862333a40cffde44dd1623ebccb1.png Southampton v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Lørdag 16. april 2022, kl 16:00 St. Mary's Stadium 
Premier League , 31. runde 
Kampen vises direkte på TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale

Tomi - White - Gabriel - Tierney

 Partey - Xhaka 

Saka - MØ8 - ESR

Martinelli 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 hour ago, Simbad said:

Ønsket lag:

Ramsdale

Cedric - White - Gabriel - Tavares

 Sambi - Xhaka 

Saka - MØ8 - ESR

Martinelli 

Nesten enig. ESR har en liten formdupp, så jeg benker ham. Jeg kjører også Martinelli på topp, men starter Pepe. Alternativt gir jeg tilliten til Nkethia og benker Pepe.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Gunners77 said:

På tide å hvile Laca og prøve Pepe fra start men stabukken Arteta kjører vel med de samme. Samme som under wenger, arteta klippekort.

Pepe, Nketiah, en U spiller. Hva som helst, prøv noe annet. Så kan heller lacca komme inn mot slutten med friske ben. 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Tapapa said:

Nesten enig. ESR har en liten formdupp, så jeg benker ham. Jeg kjører også Martinelli på topp, men starter Pepe. Alternativt gir jeg tilliten til Nkethia og benker Pepe.

Jeg tror det viktigste vil være å benke Laca, han har vært forferdelig de siste to kampene, og starte Xhaka på midten med Lokonga.

Ellers er det litt hipp som happ hvem som starter på venstrevingen og på topp for min del. Martinelli må spille, men om det er på topp eller på vingen kommer jo da an på hvem som starter til fordel for Laca. Enig i at ESR er i en formdupp, men han er også den mest 'reliable' av de tre alternativene. Nketiah har hatt friskere innhopp enn Pepe, men sliter med å få seg målpoeng. Pepe er nok den mest målfarlige av de tre, selv om ESR har flere mål enn ham så langt i år.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Simbad said:

Jeg tror det viktigste vil være å benke Laca, han har vært forferdelig de siste to kampene, og starte Xhaka på midten med Lokonga.

Ellers er det litt hipp som happ hvem som starter på venstrevingen og på topp for min del. Martinelli må spille, men om det er på topp eller på vingen kommer jo da an på hvem som starter til fordel for Laca. Enig i at ESR er i en formdupp, men han er også den mest 'reliable' av de tre alternativene. Nketiah har hatt friskere innhopp enn Pepe, men sliter med å få seg målpoeng. Pepe er nok den mest målfarlige av de tre, selv om ESR har flere mål enn ham så langt i år.

Helt enig med deg.

Lacazette ut, Tavares inn på venstreback med Xhaka sentralt er tingen.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Marius- said:

Arteta hører iallfall ikke på dette forumet :) Tipper det blir tilnærmet likt som sist, men med tavares inn 

Det som er sikkert er at Laca er på topp og Pepe på benk mot Soton. Skulle Laca bli skadet spiller Eddie på topp. Pepe blir på benk. Er både Eddie og Laca skadet spiller Martinelli på topp. I fare for å måtte bruke Pepe vil Arteta da prøve andre alternativer.  Feks banke støvet av noen gamle legender. Pepe skal bare IKKE spille fra start 😁

Link to comment
Share on other sites

Er vi i stand til å rette opp skuten i morgen eller er vi inne i en negativ periode som vi ikke kommer ut av ? Ikke alltid like lett å finne de rette spillerne i januar vinduet , men gamblingen ledelsen tok i januar kan nå straffe seg. 

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Gunners68 said:

I følge Artea skal Laca være tilgjengelig i morgen,  etter å ha fått fri av personlige grunner. Partey skal være ute resten av sesongen. 

Partey ute ja, da tror jeg vi kan si adjø til cl spill. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Gunners68 said:

I følge Artea skal Laca være tilgjengelig i morgen,  etter å ha fått fri av personlige grunner. Partey skal være ute resten av sesongen. 

Ifølge Charles Watts, skal Lacas 'personlige grunner' ha vært sykdom. Ikke testet positivt for Covid. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners77 said:

Håper Ødergård for de til å vise litt innsast. Pepe skjønner jeg ikke noe av. Bare trist at han ikke får prøve seg. Nketia har ikke vert helt på tryne i de siste.

Lukter hattrick av Sonogo 2

Link to comment
Share on other sites

Tottenham bidrar med et flott viorspiel. Arteta bidrar med riktig formasjon med Tavares på venstreback og ikke Lacazette på topp (selv om Laca sannsynligvis hadde startet hvis frisk). Nå må gutta lage en skikkelig fest for oss fansen.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...