Jump to content

16.04.22 Southampton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

6 minutes ago, Tapapa said:

Vi har alt i våre hender. Vi får bare vinne de resterende kampene, så har vi klart topp fire.

Tanken på at enten Tottenham eller Manchester United skal kapre fjerdeplassen vår, er til å spy av.

Men det vil skje. Laget botler igjen.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Tapapa said:

Vi har alt i våre hender. Vi får bare vinne de resterende kampene, så har vi klart topp fire.

Tanken på at enten Tottenham eller Manchester United skal kapre fjerdeplassen vår, er til å spy av.

Vinne de resterende kampene ??

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Vi har alt i våre hender. Vi får bare vinne de resterende kampene, så har vi klart topp fire.

Tanken på at enten Tottenham eller Manchester United skal kapre fjerdeplassen vår, er til å spy av.

In your fucking dreams 😁 Bare vinne de resterende kampene . De ser jo ikke ut til å være i stand til å vinne en kamp for tiden. Dette må Arteta ta ansvaret for. Kan ikke bare dekke over ham fordi vi har skader på nøkkel folk.  Vi har spillere som er bra nok , men han får nå ikke folk til å prestere. Hater også tanken på United eller Spurs i CL 😁

Link to comment
Share on other sites

Har scoret to mål på fem kamper. Da blir det ikke mye poeng. Når vi i tillegg slipper inn mål fordi vi ikke er besluttsomme og tøffe nok i egen boks blir det vanskelig. De tre siste kampene var de lettere på programmet, så blir overrasket hvis det blir poeng på brua. Håper Tomiyasu er klar igjen til uka, trenger han virkelig. Mot Chelsea vil jeg ha Elneny inn med Xhaka. Greit at han ikke er noen playmaker, men løper ihvertfall sokkene av seg. Lokonga er pr dags dato ikke i nærheten. Han trenger et utlån neste år. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gunners68 said:

In your fucking dreams 😁 Bare vinne de resterende kampene . De ser jo ikke ut til å være i stand til å vinne en kamp for tiden. Dette må Arteta ta ansvaret for. Kan ikke bare dekke over ham fordi vi har skader på nøkkel folk.  Vi har spillere som er bra nok , men han får nå ikke folk til å prestere. Hater også tanken på United eller Spurs i CL 😁

Jeg er nok like skuffet som deg, men tror det kan være en fordel å møte lag som er på vårt nivå, som Tottenham, United og Chelsea og WHU nå.

Link to comment
Share on other sites

Eneste jeg ser som potensiell endring er om vi skulle slått United. Da kanskje man hadde fått en skikkelig boost mot resterende kamper. Slik det ser ut nå, virker det som det blir en dørgende kjedelig poengdeling eller tap. Det som er skremmende er det dårlige spillet og viljen som vises. Virker ikke som vi er instand til å takte om når vi trenger det, og det tilsier at laget er for dårlig 

 

edit: er jo brua først ja… uansett den har jeg lite forhåpninger til nå

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

At man kunne gå inn i siste halvdelen av sesongen uten en målskårer og med den bredden på sentral midt vi har er så latterlig. Lurer på hvor mange av de siste 3 vi hadde tatt med en klinisk avslutter på topp. Vi stiller med luft på topp , gang etter gang. Da taper man jevne fotballkamper og kamper man er bedre.

Link to comment
Share on other sites

Arteta sin fotballfilosofi er avhengig av en topp 11 som er fit og kvalitet. Det finnes ikke en plan b. Selv med skader så skal ikke nviået falle slikt.

Arteta er ikke freda med en kollaps 

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

Chelsea hadde to strake tap før kampen borte mot Southampton forrige lørdag. De viser karakter, mentalitet og styrke og vinner kampen med hele seks mål. 

Vi derimot...er bare nesten. 

 

Edited by Soul
Link to comment
Share on other sites

Var i ferd med å skrive noe - men kom på at jeg ikke har skrevet noe under selve kampen, så da er man jo ikke kvalifisert til å kommentere noe om kampen eller det som er kommentert tidligere her.

 

så på generelt basis: arteta må ut, styret må skiftes, ingen spillere er gode nok og og Spurs, United og West Ham er bunnsolide.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Orakelet said:

Var i ferd med å skrive noe - men kom på at jeg ikke har skrevet noe under selve kampen, så da er man jo ikke kvalifisert til å kommentere noe om kampen eller det som er kommentert tidligere her.

 

så på generelt basis: arteta må ut, styret må skiftes, ingen spillere er gode nok og og Spurs, United og West Ham er bunnsolide.

Bare å øse ut med dine positive tanker etter fire tap på fem kamper, to mål scoret og ikke evner å forsvare oss bedre i egen boks. Jeg vil gjerne vite hvordan vi skal komme ut av denne blindgaten for å komme topp 4 slik som forhåpentligvis de fleste her inne håper og tror på. Jeg respekterer fullt ut dine meninger, men virker ikke som du gjør det andre veien. Folk må etter min mening få være litt kritiske etter tre strake tap, og mange kommentarer blir skrevet i nuet og da koker litt hos noen og enhver. 

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke dagen for de store superlativene. Vi har vært høyt oppe i en periode og det så lyst ut med tanke på topp 4. Kampene i senere tid har bragt oss ned på jorden igjen. Et par nøkkel spillere ute og alt har raknet. Vi har tapt de fleste poengene mot lag vi skal slå. Nå venter Chelsea borte. Kanskje det er det som skal til for at laget tar motstanderen på alvor , noe som Tapapa er inne på over her.  Vet ikke hvordan vi skal slå Chelsea,  men du vet aldri hvor du har Arsenal .

Vi får håpe på en bedre innsats onsdag.  I dag er det skuffelse hos de aller fleste. 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Orakelet said:

Var i ferd med å skrive noe - men kom på at jeg ikke har skrevet noe under selve kampen, så da er man jo ikke kvalifisert til å kommentere noe om kampen eller det som er kommentert tidligere her.

 

så på generelt basis: arteta må ut, styret må skiftes, ingen spillere er gode nok og og Spurs, United og West Ham er bunnsolide.

Du får begynne å skrive en COYG akkurat når kampen sparkes i gang. Da kan du i det minste henvise til det ;)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Orakelet said:

Var i ferd med å skrive noe - men kom på at jeg ikke har skrevet noe under selve kampen, så da er man jo ikke kvalifisert til å kommentere noe om kampen eller det som er kommentert tidligere her.

 

så på generelt basis: arteta må ut, styret må skiftes, ingen spillere er gode nok og og Spurs, United og West Ham er bunnsolide.

😂 skriv hva du vil om dine tanker etter kampen uten å hoverere over enkeltkommentarer noen skrev midt i matchen så går det nok veldig fint skal du se. Er ikke verre enn det, uansett mening om Arsenal FC per 16.april 22 eier du de selv. 

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi igjen følgende kamper,  Chelsea, Man U , West Ham,  Leeds , Spurs , Newcastle og Everton. Hvor mange av disse kampene vinner vi / tar poeng / taper ? Noen som har sett på oppsettet til Spurs, United og WHU og sammenlignet i forhold til vår mulighet for å ta en plass i topp 4 ?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Nå har vi igjen følgende kamper,  Chelsea, Man U , West Ham,  Leeds , Spurs , Newcastle og Everton. Hvor mange av disse kampene vinner vi / tar poeng / taper ? Noen som har sett på oppsettet til Spurs, United og WHU og sammenlignet i forhold til vår mulighet for å ta en plass i topp 4 ?

3 tap 1 u og 3 seire. 6p fra cl plass

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Gunners68 said:

Jeg har samme resultat som deg , Marius. Tror vi slår United , Leeds og Everton. Taper mot Chelsea, Spurs og WHU. Borte mot Newcastle bli det 1 U.

Mitt tips 2 seire og 5 tap. Vi ender opp nr 7

Link to comment
Share on other sites

Er det noe jeg innbiller meg, men er skuddteknikken på Arsenalspillerne mye dårligere en for de andre lagene i PL - masse gode muligheter for skudd fra distanse i går, men alt gikk i hytt og pine som vanlig. Etter hvert torde de ikke prøve mer.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ray1955 said:

Er det noe jeg innbiller meg, men er skuddteknikken på Arsenalspillerne mye dårligere en for de andre lagene i PL - masse gode muligheter for skudd fra distanse i går, men alt gikk i hytt og pine som vanlig. Etter hvert torde de ikke prøve mer.

Vi skal helst tre igjennom pasninger og spille oss frem til 5 meteren.  Langskudd i mål er en sjeldenhet hos oss. De havner som regel opp på Upper Tier 😁

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...